Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wrocławskie lotnisko zaczyna się promować

MON
fot. materiały prasowe
"Poleć Wrocław" - pod takim hasłem będzie się promować wrocławskie lotnisko. Kampania promocyjna właśnie się rozpoczyna. Przez najbliższy miesiąc port będzie się promować w prasie, radiu, Internecie i na billboardach. Dotrze do mieszkańców pięciu województw (dolnośląskiego, opolskiego, wielkopolskiego, śląskiego i lubuskiego).

Do latania z Wrocławia będą ich przekonywać spoty radiowe w lokalnych rozgłośniach, reklamy w gazetach, bannery w Internecie oraz billboardy. Ofensywa reklamowa ma pokazać m.in. mieszkańcom Brzegu, Wałbrzycha, Świdnicy, Lubina, Legnicy, a także Opola, Poznania, Leszna czy Zielonej Góry, że, dzięki nowoczesnej infrastrukturze, latanie ze stolicy Dolnego Śląska jest komfortowe i dostępne nie tylko dla wrocławian.

- Dzięki nowoczesnemu terminalowi już teraz jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie blisko 4 milionom pasażerów rocznie, którzy - w sezonie letnim - mogą wybierać spośród rekordowej liczby 60 kierunków - mówi Monika Półtorzycka-Jon, manager ds. marketingu i PR Portu Lotniczego Wrocław. Chcemy pokazać więc mieszkańcom regionu, że jeśli latać - to tylko z Wrocławia - dodaje.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska