Sinsay wynajął w Renomie 339 mkw. na parterze. - SINSAY to najnowsza marka LPP S.A., właściciela takich marek jak Reserved, Cropp, Mohito i House. Jest on skierowany do nastolatek i ich nieco tylko starszych koleżanek (w przedziale 15-24), które lubią niebanalne projekty i chcą zaskakiwać swoim strojem - zachwala Arkadiusz Cyman, przedstawiciel Griffin Real Estate.
Dodaje, że na tym przyciąganie nowych marek się nie skończy: - Obok Sinsay, w najbliższym czasie swoje podwoje otworzą salony GAP i Hugo Boss. Zwłaszcza pojawienie się amerykańskiego GAP, pierwszego sklepu na Dolnym Śląsku i trzeciego w kraju, to świetna wiadomość dla Wrocławian. Ta marka przez długie lata stroniła od obecności na polskim rynku, a i teraz nie spieszy się z ekspansją - jej salony otwierane są w najlepszych centrach handlowych w największych miastach. Jak dotąd są tylko w Warszawie i Katowicach - tłumaczy.
Renoma wg zapowiedzi nowych właścicieli ma być sklepem dla szerokiego grona wrocławian: zarówno tych zamożnych, jak i przeciętnie zarabiających.
Dodajmy, że konkurencja również nie próżnuje. Rozbudowuje się największa na Dolnym Śląsku galeria handlowa - Magnolia. Plany rozbudowy ma też Pasaż Grunwaldzki.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?