Wrocław: Ulica Robotnicza zamknięta. Zobacz objazdy!

Andrzej Zwoliński
W nocy zamknięto ul. Robotniczą - jedną z arterii prowadzącą na Nowy Dwór. Swoje trasy zmieniły autobusy dziesięciu linii.

Ruszył kolejny etap budowy trasy autobusowo-tramwajowej z placu Orląt Lwowskich na Nowy Dwór. Minionej nocy zamknięto dla ruchu jednokierunkowy odcinek ul. Robotniczej od ul. Fabrycznej do przejazdu kolejowego. Po weekendzie rozpoczną się tam prace związane z przebudową podziemnych instalacji.

Zmiany dla kierowców i pasażerów

Kierowcy udający się w kierunku Nowego Dworu muszą korzystać z objazdu przez ulice Fabryczną oraz Wagonową. Wprowadzono też zmiany w kursowaniu autobusów miejskich. Inaczej jeżdżą autobusy linii: 106, 107, 109, 132, 142, 148, 149, 206, 249 i 609. Jadące od strony centrum w kierunku Nowego Dworu są kierowane objazdem od ul. Robotniczej przy pętli tramwajowej „Wrocławski Park Przemysłowy” przez ulice Fabryczną i Wagonową. Na trasie objazdu autobusy dodatkowo zatrzymują się na przystankach tymczasowych zlokalizowanych:

  • przy ul. Fabrycznej na wysokości pętli tramwajowej - przystanek „na żądanie”
  • przy ul. Wagonowej za skrzyżowaniem z ul. Fabryczną. W kierunku przeciwnym trasa autobusów pozostała bez zmian.
Wrocław: Ulica Robotnicza zamknięta. Zobacz objazdy!
Paweł Relikowski

Przebudowa pętli linii 23 trwa już od tygodnia

Przypomnijmy, że od 3 listopada w tym rejonie trwa przebudowa pętli Wrocławski Park Przemysłowy. Prace potrwają do 30 listopada i oznaczają zmianę trasy linii tramwajowej 23.

Pętla WPP nie stanowi elementu powstającej właśnie nowej Trasy Autobusowo Tramwajowej na Nowy Dwór, jest obecnie wykorzystywana przez linię tramwajową 23 a docelowo będzie pełnić funkcję awaryjnej pętli.

Kolno wolne od koronawirusa

Wideo

Komentarze 36

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Od Pafawagu do Śrubowej 3 godziny luzik i tak ma być codziennie Niech się pukną w czoło ci geniusze od planowania i sami stoją w takich korkach

w
wrocek

uwolnić Wrocław od "nikiforów" inżynierii drogowej !!! w ostatnich latach każda inwestycja drogowa , która kosztuje dziesiątki milionów złotych pogarsza przejezdność w mieście . Przykłady ; Buforowa , , Hubska , Grabiszyńska , Reymonta , Krakowska , Zwycięska ..itd . na wąziutkich ulicach wydzielają BUS-pasy i ścieżki rowerowe , samochody stoją w korkach i emitują ogromne ilości spalin. Dlaczego władze miasta trują MIESZKAŃCÓW !!! o stracie olbrzymich ilości czasu nie wspomnę. Uwolnić miasto od nieudaczników !!!

O
Olo

Kur...wa na ch...uj te autobusy tam. Jakby nie mogli ich puścić Braniborską. Robotnicza zakitowana, nie da rady wyjechać z parku przemysłowego. Co za de...bil to rozplanował

G
Gość
9 listopada, 15:47, Gość:

Te nowe tramwaje nie hałasują, szczególnie jak jadą po nowych torach. Nie narzekajcie - kto musi jeździć na Nowy Dwór zdaje sobie sprawę jak ważna to inwestycja

Gów...no prawda. Na Nowym Dworze jest stacja kolejowa- 10min i jesteś w centrum. Bo hu... ci jeszcze tramwaj? Chyba , żeby tylko się wykoleił A wtedy na Nowy Dwór w ogóle nie dotrzesz. Ha,ha,ha,ha!!!

G
Gość

Spoko, spoko. Aktywiści i tak swoje wiedzą i co by się nie wybudowało, co by się nie zepsuło to winny będzie Sutryk. Wg różnych głupków prezydent jest winny wszystkiemu.

G
Gość
10 listopada, 16:49, Gość:

Czy ktoś może powiedzieć o ile wydłużyły się czasy przejazdów autobusu 109 i 609 z Jana Pawła na Jarnołtów?? To dla mnie ważne, pliss ...

O prawie godzinę.

G
Gość

Czy ktoś może powiedzieć o ile wydłużyły się czasy przejazdów autobusu 109 i 609 z Jana Pawła na Jarnołtów?? To dla mnie ważne, pliss ...

P
Piotrek

Dobrze, że nie muszę rano jeździć koło dawnego Pafawagu. Ogromne korki mogą się jednak zacząć jak ruszy przebudowa koło Gądowianki. Już teraz zdarzają się korki. Trzeba będzie jeździć przez Muchobór Mały.

b
bjdkk
9 listopada, 15:47, Gość:

Te nowe tramwaje nie hałasują, szczególnie jak jadą po nowych torach. Nie narzekajcie - kto musi jeździć na Nowy Dwór zdaje sobie sprawę jak ważna to inwestycja

10 listopada, 09:32, ND:

A kto jeździ dalej, ten nie zrozumie. Strzegomska, to ważna ulica na lotnisko, i jeden z łączników z AOW, oraz osiedlami powstającymi za Factory. Powinna być dwupasmowa, i autobusy elektryczne. Tramwaj nie ominie drugiego zepsutego, czy wykolejonego. Dużo ludzi z Nowego Dworu nie chce tramwaju, tylko dwupasmową Strzegomską na całej długości.

10 listopada, 12:55, Gość:

I ci co nie chcą tego tramwaju to mondrzy ludzie. Ale na świecie więcej jest durni dla tego jest tak źle.

10 listopada, 12:56, Gość:

I ci co nie chcą tego tramwaju to mądrzy ludzie. Ale na świecie więcej jest durni dla tego jest tak źle.

Na świecie w miastach jeździ sie komunikacją zbiorową. Bo indywidualna zawsze kończy sie paraliżem i staniem w korkach. I to wiedzą mądrzy ludzie. A bezmyślni chcą poszerzać drogi co nic nie daje bo 100m dalej wszystko i tak stoi w korku. Nawet jak wyburzysz całe centrum to samochody beda staly w korkach.

o
olop
9 listopada, 15:28, Mily:

Komu potrzebny ten tramwaj tylko chalasowac w nocy będzie tak jak pociągi spać się nie da zlikwidować ten badziew

Gdzie ty mieszkasz? We Wrocławiu od 15 lat tramwaje w nocy nie jeżdżą. Za to na ulicach dużo samochodów gna 140 km/h z piskiem opon i rykiem przerobionych tłumików.

b
brty
9 listopada, 15:47, Gość:

Te nowe tramwaje nie hałasują, szczególnie jak jadą po nowych torach. Nie narzekajcie - kto musi jeździć na Nowy Dwór zdaje sobie sprawę jak ważna to inwestycja

10 listopada, 09:32, ND:

A kto jeździ dalej, ten nie zrozumie. Strzegomska, to ważna ulica na lotnisko, i jeden z łączników z AOW, oraz osiedlami powstającymi za Factory. Powinna być dwupasmowa, i autobusy elektryczne. Tramwaj nie ominie drugiego zepsutego, czy wykolejonego. Dużo ludzi z Nowego Dworu nie chce tramwaju, tylko dwupasmową Strzegomską na całej długości.

Po co autobusy stojące w korksch?

W korkach niech sobie stoja miłośnicy korków..

2 pasmowa Strzegomska niczego nie usprawni. Bo i tak wszyscy staną w korku koło Braniborskiej i Legnickiej.

r
ret
9 listopada, 15:47, Gość:

Te nowe tramwaje nie hałasują, szczególnie jak jadą po nowych torach. Nie narzekajcie - kto musi jeździć na Nowy Dwór zdaje sobie sprawę jak ważna to inwestycja

10 listopada, 09:32, ND:

A kto jeździ dalej, ten nie zrozumie. Strzegomska, to ważna ulica na lotnisko, i jeden z łączników z AOW, oraz osiedlami powstającymi za Factory. Powinna być dwupasmowa, i autobusy elektryczne. Tramwaj nie ominie drugiego zepsutego, czy wykolejonego. Dużo ludzi z Nowego Dworu nie chce tramwaju, tylko dwupasmową Strzegomską na całej długości.

10 listopada, 12:55, Gość:

I ci co nie chcą tego tramwaju to mondrzy ludzie. Ale na świecie więcej jest durni dla tego jest tak źle.

2 pasmowa Strzegomska? Po co? Przecież na Placu Strzegomskim nie zmieści się ani jedno dodatkowe auto. Szersza Strzegomska to po prostu wiecej stojących aut i zero szybszej jazdy.

Drogi Wrocławia buduje sie za pieniądze mieszkańców. Miezkańcy nie sa zainteresowani wygonym wjazdem do miasta nastepnych 50000 samochodów z sasiednich gmin. Chcecie wjechać jedźcie pociągiem.

G
Gość
10 listopada, 10:05, Gość:

Dlaczego mieszkańcy Smolca nie wymusili na włodarzach by dorzucili sie do budowy linii tramwajowej i linia nie zostanie dociągnięta do tej wiecznie zakorkowanej miejscowości?

10 listopada, 12:50, nsjk:

Do Smolca tramwaju nigdy nikt normalny nie doprowadzi bo to bez sensu. Za to w Smolcu jest dworzec kolejowy a za chwile beda perony w Mokronosie. Wystarczy puscic co 20 minut pociag a na dworzec zrobic dojazd autobusem i po 25 minutach wszyscy sa w centrum. Szybciej i wygodniej niz tramwajem. A tory sa. Trzeba je tylko lepiej wykorzystac.

10 listopada, 12:55, gerty:

Dokladnie tak. Autobus krążący po Smolcu zbiera ludzi i 4 minuty przed pociągiem wysadza ich na dworcu PKP.

Do tego na linii powinno sie zbudowac jeszcze perony nad Grabiszyńską i nad Powstańców Śląskich. Żeby ludzie wysiadali prosto do tramwaju.

O i to ma sens

G
Gość
9 listopada, 15:47, Gość:

Te nowe tramwaje nie hałasują, szczególnie jak jadą po nowych torach. Nie narzekajcie - kto musi jeździć na Nowy Dwór zdaje sobie sprawę jak ważna to inwestycja

10 listopada, 09:32, ND:

A kto jeździ dalej, ten nie zrozumie. Strzegomska, to ważna ulica na lotnisko, i jeden z łączników z AOW, oraz osiedlami powstającymi za Factory. Powinna być dwupasmowa, i autobusy elektryczne. Tramwaj nie ominie drugiego zepsutego, czy wykolejonego. Dużo ludzi z Nowego Dworu nie chce tramwaju, tylko dwupasmową Strzegomską na całej długości.

10 listopada, 12:55, Gość:

I ci co nie chcą tego tramwaju to mondrzy ludzie. Ale na świecie więcej jest durni dla tego jest tak źle.

I ci co nie chcą tego tramwaju to mądrzy ludzie. Ale na świecie więcej jest durni dla tego jest tak źle.

G
Gość
9 listopada, 15:47, Gość:

Te nowe tramwaje nie hałasują, szczególnie jak jadą po nowych torach. Nie narzekajcie - kto musi jeździć na Nowy Dwór zdaje sobie sprawę jak ważna to inwestycja

10 listopada, 09:32, ND:

A kto jeździ dalej, ten nie zrozumie. Strzegomska, to ważna ulica na lotnisko, i jeden z łączników z AOW, oraz osiedlami powstającymi za Factory. Powinna być dwupasmowa, i autobusy elektryczne. Tramwaj nie ominie drugiego zepsutego, czy wykolejonego. Dużo ludzi z Nowego Dworu nie chce tramwaju, tylko dwupasmową Strzegomską na całej długości.

I ci co nie chcą tego tramwaju to mondrzy ludzie. Ale na świecie więcej jest durni dla tego jest tak źle.

Dodaj ogłoszenie