reklama

Wrocław: Ulica Robotnicza zamknięta. Zobacz objazdy!

Andrzej ZwolińskiZaktualizowano 
W nocy zamknięto ul. Robotniczą - jedną z arterii prowadzącą na Nowy Dwór. Swoje trasy zmieniły autobusy dziesięciu linii.

Ruszył kolejny etap budowy trasy autobusowo-tramwajowej z placu Orląt Lwowskich na Nowy Dwór. Minionej nocy zamknięto dla ruchu jednokierunkowy odcinek ul. Robotniczej od ul. Fabrycznej do przejazdu kolejowego. Po weekendzie rozpoczną się tam prace związane z przebudową podziemnych instalacji.

Zmiany dla kierowców i pasażerów

Kierowcy udający się w kierunku Nowego Dworu muszą korzystać z objazdu przez ulice Fabryczną oraz Wagonową. Wprowadzono też zmiany w kursowaniu autobusów miejskich. Inaczej jeżdżą autobusy linii: 106, 107, 109, 132, 142, 148, 149, 206, 249 i 609. Jadące od strony centrum w kierunku Nowego Dworu są kierowane objazdem od ul. Robotniczej przy pętli tramwajowej „Wrocławski Park Przemysłowy” przez ulice Fabryczną i Wagonową. Na trasie objazdu autobusy dodatkowo zatrzymują się na przystankach tymczasowych zlokalizowanych:

  • przy ul. Fabrycznej na wysokości pętli tramwajowej - przystanek „na żądanie”
  • przy ul. Wagonowej za skrzyżowaniem z ul. Fabryczną. W kierunku przeciwnym trasa autobusów pozostała bez zmian.
Wrocław: Ulica Robotnicza zamknięta. Zobacz objazdy!
Paweł Relikowski

Przebudowa pętli linii 23 trwa już od tygodnia

Przypomnijmy, że od 3 listopada w tym rejonie trwa przebudowa pętli Wrocławski Park Przemysłowy. Prace potrwają do 30 listopada i oznaczają zmianę trasy linii tramwajowej 23.

Pętla WPP nie stanowi elementu powstającej właśnie nowej Trasy Autobusowo Tramwajowej na Nowy Dwór, jest obecnie wykorzystywana przez linię tramwajową 23 a docelowo będzie pełnić funkcję awaryjnej pętli.

Od 11 listopada Polacy będą podróżować do Stanów Zjednoczonych bez wiz

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 45

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
9 listopada, 15:47, Gość:

Te nowe tramwaje nie hałasują, szczególnie jak jadą po nowych torach. Nie narzekajcie - kto musi jeździć na Nowy Dwór zdaje sobie sprawę jak ważna to inwestycja

Gów...no prawda. Na Nowym Dworze jest stacja kolejowa- 10min i jesteś w centrum. Bo hu... ci jeszcze tramwaj? Chyba , żeby tylko się wykoleił A wtedy na Nowy Dwór w ogóle nie dotrzesz. Ha,ha,ha,ha!!!

G
Gość

Spoko, spoko. Aktywiści i tak swoje wiedzą i co by się nie wybudowało, co by się nie zepsuło to winny będzie Sutryk. Wg różnych głupków prezydent jest winny wszystkiemu.

G
Gość
10 listopada, 16:49, Gość:

Czy ktoś może powiedzieć o ile wydłużyły się czasy przejazdów autobusu 109 i 609 z Jana Pawła na Jarnołtów?? To dla mnie ważne, pliss ...

O prawie godzinę.

G
Gość

Czy ktoś może powiedzieć o ile wydłużyły się czasy przejazdów autobusu 109 i 609 z Jana Pawła na Jarnołtów?? To dla mnie ważne, pliss ...

G
Gość
10 listopada, 10:05, Gość:

Dlaczego mieszkańcy Smolca nie wymusili na włodarzach by dorzucili sie do budowy linii tramwajowej i linia nie zostanie dociągnięta do tej wiecznie zakorkowanej miejscowości?

10 listopada, ‎12‎:‎49, Gość:

Smolec to nie miejscowość. Od 1323 r. to wieś. Widziałeś kiedyś tramwaj na wsi.

10 listopada, 13:36, ...:

A wieś to nie miejscowość?

Tramwaj na wsi - tak, Zabrze przed 1922 r.

10 listopada, 14:42, Gość:

Wieś to wieś.

A ZABRZE TO MIASTO - w wydanym w 1888 roku przez Heinricha Adamywymiono dziele o nazwach miejscowych na Śląsku wymieniano obecne Zabrze, jako najstarszą zanotowaną nazwę miejscowości (Zabor). Już w spisie miejscowości z 1830 występuje jako miasto z nazwą Zabrze, a przed i po 1922 to był "chwilowo" Hindenburg.

MATOŁ JESTEŚ kolego.

Tak, niezależnie od tabliczki przy wjeździe, tam gdzie jest GS tam jest wieś. Solec TO WIEŚ wysokiego ryzyka, nie tylko że leży na bagnie, jak samolot spadnie to się rozpadnie.

P
Piotrek

Dobrze, że nie muszę rano jeździć koło dawnego Pafawagu. Ogromne korki mogą się jednak zacząć jak ruszy przebudowa koło Gądowianki. Już teraz zdarzają się korki. Trzeba będzie jeździć przez Muchobór Mały.

G
Gość
10 listopada, 10:05, Gość:

Dlaczego mieszkańcy Smolca nie wymusili na włodarzach by dorzucili sie do budowy linii tramwajowej i linia nie zostanie dociągnięta do tej wiecznie zakorkowanej miejscowości?

10 listopada, ‎12‎:‎49, Gość:

Smolec to nie miejscowość. Od 1323 r. to wieś. Widziałeś kiedyś tramwaj na wsi.

10 listopada, 13:36, ...:

A wieś to nie miejscowość?

Tramwaj na wsi - tak, Zabrze przed 1922 r.

Wieś to wieś.

A ZABRZE TO MIASTO - w wydanym w 1888 roku przez Heinricha Adamywymiono dziele o nazwach miejscowych na Śląsku wymieniano obecne Zabrze, jako najstarszą zanotowaną nazwę miejscowości (Zabor). Już w spisie miejscowości z 1830 występuje jako miasto z nazwą Zabrze, a przed i po 1922 to był "chwilowo" Hindenburg.

MATOŁ JESTEŚ kolego.

...
10 listopada, 10:05, Gość:

Dlaczego mieszkańcy Smolca nie wymusili na włodarzach by dorzucili sie do budowy linii tramwajowej i linia nie zostanie dociągnięta do tej wiecznie zakorkowanej miejscowości?

10 listopada, ‎12‎:‎49, Gość:

Smolec to nie miejscowość. Od 1323 r. to wieś. Widziałeś kiedyś tramwaj na wsi.

A wieś to nie miejscowość?

Tramwaj na wsi - tak, Zabrze przed 1922 r.

b
bjdkk
9 listopada, 15:47, Gość:

Te nowe tramwaje nie hałasują, szczególnie jak jadą po nowych torach. Nie narzekajcie - kto musi jeździć na Nowy Dwór zdaje sobie sprawę jak ważna to inwestycja

10 listopada, 09:32, ND:

A kto jeździ dalej, ten nie zrozumie. Strzegomska, to ważna ulica na lotnisko, i jeden z łączników z AOW, oraz osiedlami powstającymi za Factory. Powinna być dwupasmowa, i autobusy elektryczne. Tramwaj nie ominie drugiego zepsutego, czy wykolejonego. Dużo ludzi z Nowego Dworu nie chce tramwaju, tylko dwupasmową Strzegomską na całej długości.

10 listopada, 12:55, Gość:

I ci co nie chcą tego tramwaju to mondrzy ludzie. Ale na świecie więcej jest durni dla tego jest tak źle.

10 listopada, 12:56, Gość:

I ci co nie chcą tego tramwaju to mądrzy ludzie. Ale na świecie więcej jest durni dla tego jest tak źle.

Na świecie w miastach jeździ sie komunikacją zbiorową. Bo indywidualna zawsze kończy sie paraliżem i staniem w korkach. I to wiedzą mądrzy ludzie. A bezmyślni chcą poszerzać drogi co nic nie daje bo 100m dalej wszystko i tak stoi w korku. Nawet jak wyburzysz całe centrum to samochody beda staly w korkach.

o
olop
9 listopada, 15:28, Mily:

Komu potrzebny ten tramwaj tylko chalasowac w nocy będzie tak jak pociągi spać się nie da zlikwidować ten badziew

Gdzie ty mieszkasz? We Wrocławiu od 15 lat tramwaje w nocy nie jeżdżą. Za to na ulicach dużo samochodów gna 140 km/h z piskiem opon i rykiem przerobionych tłumików.

b
brty
9 listopada, 15:47, Gość:

Te nowe tramwaje nie hałasują, szczególnie jak jadą po nowych torach. Nie narzekajcie - kto musi jeździć na Nowy Dwór zdaje sobie sprawę jak ważna to inwestycja

10 listopada, 09:32, ND:

A kto jeździ dalej, ten nie zrozumie. Strzegomska, to ważna ulica na lotnisko, i jeden z łączników z AOW, oraz osiedlami powstającymi za Factory. Powinna być dwupasmowa, i autobusy elektryczne. Tramwaj nie ominie drugiego zepsutego, czy wykolejonego. Dużo ludzi z Nowego Dworu nie chce tramwaju, tylko dwupasmową Strzegomską na całej długości.

Po co autobusy stojące w korksch?

W korkach niech sobie stoja miłośnicy korków..

2 pasmowa Strzegomska niczego nie usprawni. Bo i tak wszyscy staną w korku koło Braniborskiej i Legnickiej.

r
ret
9 listopada, 15:47, Gość:

Te nowe tramwaje nie hałasują, szczególnie jak jadą po nowych torach. Nie narzekajcie - kto musi jeździć na Nowy Dwór zdaje sobie sprawę jak ważna to inwestycja

10 listopada, 09:32, ND:

A kto jeździ dalej, ten nie zrozumie. Strzegomska, to ważna ulica na lotnisko, i jeden z łączników z AOW, oraz osiedlami powstającymi za Factory. Powinna być dwupasmowa, i autobusy elektryczne. Tramwaj nie ominie drugiego zepsutego, czy wykolejonego. Dużo ludzi z Nowego Dworu nie chce tramwaju, tylko dwupasmową Strzegomską na całej długości.

10 listopada, 12:55, Gość:

I ci co nie chcą tego tramwaju to mondrzy ludzie. Ale na świecie więcej jest durni dla tego jest tak źle.

2 pasmowa Strzegomska? Po co? Przecież na Placu Strzegomskim nie zmieści się ani jedno dodatkowe auto. Szersza Strzegomska to po prostu wiecej stojących aut i zero szybszej jazdy.

Drogi Wrocławia buduje sie za pieniądze mieszkańców. Miezkańcy nie sa zainteresowani wygonym wjazdem do miasta nastepnych 50000 samochodów z sasiednich gmin. Chcecie wjechać jedźcie pociągiem.

G
Gość
10 listopada, 10:05, Gość:

Dlaczego mieszkańcy Smolca nie wymusili na włodarzach by dorzucili sie do budowy linii tramwajowej i linia nie zostanie dociągnięta do tej wiecznie zakorkowanej miejscowości?

10 listopada, 12:50, nsjk:

Do Smolca tramwaju nigdy nikt normalny nie doprowadzi bo to bez sensu. Za to w Smolcu jest dworzec kolejowy a za chwile beda perony w Mokronosie. Wystarczy puscic co 20 minut pociag a na dworzec zrobic dojazd autobusem i po 25 minutach wszyscy sa w centrum. Szybciej i wygodniej niz tramwajem. A tory sa. Trzeba je tylko lepiej wykorzystac.

10 listopada, 12:55, gerty:

Dokladnie tak. Autobus krążący po Smolcu zbiera ludzi i 4 minuty przed pociągiem wysadza ich na dworcu PKP.

Do tego na linii powinno sie zbudowac jeszcze perony nad Grabiszyńską i nad Powstańców Śląskich. Żeby ludzie wysiadali prosto do tramwaju.

O i to ma sens

G
Gość
9 listopada, 15:47, Gość:

Te nowe tramwaje nie hałasują, szczególnie jak jadą po nowych torach. Nie narzekajcie - kto musi jeździć na Nowy Dwór zdaje sobie sprawę jak ważna to inwestycja

10 listopada, 09:32, ND:

A kto jeździ dalej, ten nie zrozumie. Strzegomska, to ważna ulica na lotnisko, i jeden z łączników z AOW, oraz osiedlami powstającymi za Factory. Powinna być dwupasmowa, i autobusy elektryczne. Tramwaj nie ominie drugiego zepsutego, czy wykolejonego. Dużo ludzi z Nowego Dworu nie chce tramwaju, tylko dwupasmową Strzegomską na całej długości.

10 listopada, 12:55, Gość:

I ci co nie chcą tego tramwaju to mondrzy ludzie. Ale na świecie więcej jest durni dla tego jest tak źle.

I ci co nie chcą tego tramwaju to mądrzy ludzie. Ale na świecie więcej jest durni dla tego jest tak źle.

G
Gość
9 listopada, 15:47, Gość:

Te nowe tramwaje nie hałasują, szczególnie jak jadą po nowych torach. Nie narzekajcie - kto musi jeździć na Nowy Dwór zdaje sobie sprawę jak ważna to inwestycja

10 listopada, 09:32, ND:

A kto jeździ dalej, ten nie zrozumie. Strzegomska, to ważna ulica na lotnisko, i jeden z łączników z AOW, oraz osiedlami powstającymi za Factory. Powinna być dwupasmowa, i autobusy elektryczne. Tramwaj nie ominie drugiego zepsutego, czy wykolejonego. Dużo ludzi z Nowego Dworu nie chce tramwaju, tylko dwupasmową Strzegomską na całej długości.

I ci co nie chcą tego tramwaju to mondrzy ludzie. Ale na świecie więcej jest durni dla tego jest tak źle.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3