Wrocław: Ryanair rozdawał darmowe bilety (ZDJĘCIA)

PWRZaktualizowano 
Kilkaset osób chciało zgarnąć setkę biletów jakie o godz. 16 zaczęły rozdawać pracownicy Ryanaira na pl. Solnym. Wymogiem otrzymania jego było przebranie się w żółto-niebieskie barwy lub stworzenie transparentu z kierunkami lotów z Wrocławia. Jednak wielu młodych ludzi starało się dodatkowo przekonać do swojego pomysłu, tworząc dodatkowe modele samolotów.

polecane: Flesz - Co piąta transakcja będzie wymagać użycia PIN-u

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 25

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

m
motłoch ze wsi.

gdybyś był/a mądry/a wiedziałabyś, że to robi się jesienią. ;]
nie będę wdawała się w dyskusję.

h
ha

skonczylas juz orke? plug dziala?

m
motłoch ze wsi.

Autorzy bardzo inteligentnych komentarzy, o ludziach, studentach ze wsi, kłaniam się przed Wami nisko, reprezentujecie niezwykle wysoki poziom kultury osobistej. Jako iż sama pochodzę ze wsi, nie czuję się zbytnio odmienna, nie mam dwóch głów, 5 kończyn czy czegokolwiek co odróżniałoby mnie od Was, drodzy mądrzy "Wrocławianie" Byłam na Placu Solnym i wcale "nie darłam ryja" nie przepychałam si ę, moje koleżanki miały świetny pomysł, i dostały dwa bilety, ale nie na zasadzie"po trupach do celu"Pisząc tak bzdurne komentarze sami wystawiacie siebie na pośmiewisko. Strasznie irytuje mnie otoczka ludzi ze wsi, jako tych niewychowanych, innych, którzy jak zobaczyli Wrocław, jakże wspaniałą metropolię to poczuli się, jak w innym świecie, naprawdę dalej żyjcie w swojej wyimaginowanej rzeczywistości, i dzielcie ludzi na tych ze wsi i z miasta (przecież Ci z miasta mogą się pochwalić nienaganną kulturą, oraz nieuczestniczeniem w takich spędach). Ps. Gratuluje poziomu niektórych wyemancypowanych młodych ludzi z Wrocławia pokazujących swój poziom na imprezach, w klubach czy na Wyspie Słodowej! Tylko za autorytet brać!

p
p.

do G. za sztucznego kutasa lub kondona też się przebierzesz żeby "coś" dostać? ale co się dziwić jak wasz polityczny guru janusz palikmiot też z wibratorami i innymi gadżetami uprawia politykę. pełna zgoda z przedmówcami- cała akcja to maksymalna wiocha w studenckim wydaniu, współczuję biorącym w tym plebejskim "wydarzeniu" udział. jeśli tak ma wyglądać przyszłość tego narodu to za X lat nas nie będzie. Dziewczyny, które otrzymały bilety: lotem do pizy i tam swoje piz(d)y dawajcie gorącym, ciasteczkowatym, słitaśnym włochom i dobra rada: zostańcie tam do końca życia;)

i
iga

nie strzelił sobie w stopę zrobił szum w okół siebie większośc zapamięta że rozdawał bilety i o to chodziło a że nasz naród nie potrafi się bawić to inny temat...rzeka

s
stary Wrocław

Przez wioskowych poziom kultury zszedł na psy. Kiedyś byli w mniejszości i się dopasowywali, a teraz proporcje są zdecydowanie zachwiane i króluje kultura wioskowa.

"studenci ze wsi, są siła napędową tego miasta, na nich Wrocław zarabia i dzięki Nim tętni życiem, a uczelnie mogą chwalić się zdolnymi studentami."

Ci studenci, to przekleństwo tego miasta, ale widzą to tylko wrocławianie, którzy pamiętają czasy, gdy wioskowych było bardzo niewielu.

G
G.

Po pierwsze zwracam się do autora tekstu o "motłochu ze wsi" żeby sie nie pogrążał tymi wypowiedziami. Ci studenci ze wsi, są siła napędową tego miasta, na nich Wrocław zarabia i dzięki Nim tętni życiem, a uczelnie mogą chwalić się zdolnymi studentami. W imieniu ich wszystkich proszę- daruj sobie, bo pierniczysz tak,aż żal czytać. Odnośnie organizacji- nie wiem czy nie powinni ponieść konsekwencji za takie zgromadzenie bez ochrony, kompletny chaos, bez pomyślenia i pomysłu. Sami są sobie winni, że ich mało nie udusił tłum. A tłum jak tłum- jak dają coś za darmo to wiadomo co sie dzieje. A przekletym zazdrośnikom ucieram nos- bagaz podręczny i opłaty są w cenie- dostałam voucher i bardzo sie cieszę, miałam przebranie i baner, swoje odstałam i mimo wszystko ciesze się. A Pani w ciąży, która pierwsza w tym dzikim tłumie biegła po bilet gratuluje odpowiedzialnego rodzicielstwa :)

S
S29

Latalem wczesto ryanairem, teraz przez ta sytuacje przestaje, Wizzair ma te same bylety po 4 zl, organizacja zerowa, gaz i jak wspomniane male dzieci, mezczyzna prowadzacy traktowal ludzi jak bydlo...

totalne zero!!!

K
Kamil

TEN KTO TO PISAŁ POWINIEN ZOSTAĆ WYRZUCONY Z REDAKCJI OD RAZU!!
ZERO OBEIKTYWIZMU!!
TO BYŁA WALKA O TE BILETY, GAZ PIEPRZOWY, MAŁE DZIECI !!
SKANDAL!!
ORGANIZATOR POWINIEN ZA TO ODPOWIEDZIEĆ!!
MŁODY CHŁOPAK W CZAPCE DO USZU I DZIEWCZYNA JĄTRZYLI SYTUACJĘ NIE LICZĄĆ SIĘ Z BEZPIECZEŃSTWEM!! PROPONUJE SKARGE ZBIOROWA DO RYANAIR I ZROBIENIE AFERY, TAK BYC NIE MOZE!!

w
wojtas090984

kto pisał ten artykuł chyba przeczytał o nim w "FAKCIE"
absolutne zero rzetelnych informacji sama niekompetencja i zenada dziennikarska.
zastanowilbym sie czy ma wypisywac takie bzdury gdybym byl jego szefem.

M
MadMack

Nie dziwi mnie, że szef Ryanair bez ogródek wypowiada się podczas wywiadu twierdząc, że gówno go obchodzą klienci jego linii lotniczej bo skoro jest tania to oni i tak będą nią latać. Facet doskonale wie, że jego klienci to motłoch bez honoru co my możemy podziwiać na powyższych fotkach. Pozdrawiam uczestników i gratuluję "zwycięzcom" :)))
Ps Jak dodacie opłaty lotniskowe, za bagaż, kibel etc. to okaże się, że taniej można było kupić bilet u innego przewoźnika

d
ddd

i oby po studiach wrocili do siebie, amen.

m
maniaczka MTV

powiem szczerze, że to było stado bydła - bo inaczej tego nie można nazwać. O braku umiejętności organizatorskich nawet się nie wypowiem. Ludzie to się pchali jakby coś za darmo rozdawali... generalnie więcej śmiechu. Widać było, że wiele osób na prawdę się postarało ! super poprzebierani, fajne transparenty. Ale zapewne nie dostali biletu ponieważ "organizator" nie panował nad tymi ludźmi i rozdawał bilety gdzie popadnie. Ja wyszłam po 5 minutach przepychanki bo stwierdziłam, że już wole wydać te 100 zł na bilet niż stracić zaraz oko lub być poturbowana przez stado bydła :) pomysł słaby, ale organizacja słaba. o błędach dziennikarzyny szkoda pisać ;) pozdrawiam i gratuluje tym, którzy zdobyli bilet !

s
stratowany :(

była masakra, istna rzeź

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3