- Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę ze Stadionem Wrocław. Loża Super VIP ma duży potencjał biznesowy i zamierzamy to wykorzystać, goszcząc w niej m.in. naszych strategicznych klientów. W pozostałym czasie loża służyć nam będzie jako sala szkoleniowa. Na decyzję o podjęciu współpracy miał też oczywiście wpływ fakt, że wśród gości którzy dziś odwiedzają Stadion Wrocław jest sporo naszych potencjalnych klientów – mówi Sebastian Siwy, dyrektor zarządzający Max-Fliz
Długoterminowo na Stadionie Wrocław zajętych jest teraz 10 z 13 lóż Super VIP.
- Zdajemy sobie sprawę, że sam mecz nie jest dziś w stanie przyciągnąć na Stadion Wrocław klientów premium. Dlatego w ramach wydarzenia staramy się tworzyć dogodne warunki dla środowiska biznesu w połączniu ze wszystkimi dogodnościami, które daje strefa VIP na Stadionie Wrocław – mówi Adam Burak, dyrektor ds. marketingu i PR Stadionu Wrocław
Pozostałe loże Super VIP wynajmowane są na pojedyncze mecze. Wszystko jednak wskazuje na to, że również i te loże, zyskają w najbliższym czasie długoterminowych najemców.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?