Wrocław: Nowy ośmiokondygnacyjny budynek tuż przy Odrze...

    Wrocław: Nowy ośmiokondygnacyjny budynek tuż przy Odrze (ZOBACZ WIZUALIZACJE)

    Marcin Moneta

    Gazeta Wrocławska

    Gazeta Wrocławska

    Wrocław: Nowy ośmiokondygnacyjny budynek tuż przy Odrze (ZOBACZ WIZUALIZACJE)
    1/8
    przejdź do galerii

    ©fot. Pracownia Projektowa Maćków

    Nowa inwestycja na wrocławskim Śródmieściu. Przy ul Kurkowej 14 (przy skrzyżowaniu z Dubois), w miejscu dawnej bazy logistycznej firmy Transformers powstanie 8 kondygnacyjny budynek mieszkalny na 210 mieszkań oraz biurowiec.
    Pierwotnie inwestorem był wrocławski Profit Developement, ale obecnie inwestycję przejęła francuska firma Nacarat. Projektem zajęła się natomiast znana wrocławska pracownia Maćków.

    Katarzyna Umold, przedstawicielka inwestora przekonuje, że największą zaletą jest lokalizacja
    - Budynki będą tuż przy Odrze, a z drugiej strony spacerkiem jest to zaledwie kilkanaście minut do rynku. Więc mamy ścisłe centum a jednocześnie cichy zaułek i bliskość przyrody - tłumaczy.

    Na parterze obu budynków pojawi się też miejsce na handel i usługi. Prace przygotowawcze przy budowie rozpoczną się jeszcze w listopadzie. Inwestycja będzie zakończona w ciągu dwóch lat.

    Czytaj treści premium w Gazecie Wrocławskiej Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (17)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    czy ktos odwazny zprojektuje w koncu tak bulwary odrzanskie by sie dalo i pospacerowac..

    długo-pis (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 20 / 21

    i posiedziec w restauracjach i co najwazniejsze pomieszkac widzac i wode i zielen... a gdzie zejscie do mariny? przeciez to teraz takie trendy

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    We Wrocławiu będzie,powstanie,wybudują a może nawet nasrają ...:D

    LOL (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 19 / 14

    Gazecino! Wicie, "nie idźcie tą drogą".....Wasze pierdoły sponsorowane miernej jakości i bez polotu tylko w.....ją naród!:D

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    to już było

    (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 33 / 6

    Za kilka lat te bloki będą się prezentować bardzo nieciekawie, jeśli nie będzie się bez przerwy dbać o świeżość elewacji i otoczenia
    Tu podobna sytuacja:...rozwiń całość

    Za kilka lat te bloki będą się prezentować bardzo nieciekawie, jeśli nie będzie się bez przerwy dbać o świeżość elewacji i otoczenia
    Tu podobna sytuacja:
    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=295040&page=3
    http://dolny-slask.org.pl/foto/46/46074.jpgzwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    R.

    Kolejny tałer (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 26 / 13

    No to juz widzę kolejną prestiżową nazwę - "Dynamic Tower" - wszak na wrocławskie standardy zapoczątkowane przez Ganta to już drapacz chmur ;]


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia

    :) (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 36 / 12

    niekoniecznie 'tower', może też być 'Dynamic Plaza' albo 'Dynamic Park'

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Najzabawniejsze - widok z wiekszosci okien bedzie t y l k o na okna sasiadow naprzeciwko

    albas (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 35 / 18

    widac ze to z 15 metrów, i na biurowiec. Ta niby zielen na wizualizacji ma tylko symbolicznie zamaskowac gmach stojący tuz za płotem - widok dla samobójców bo tam jest przemysł.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Akurat

    o projekty Maćkowa (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 39 / 30

    się nie boję-patrz Thespian na rondzie Powstańców Śląskich.
    A jeśli chodzi o lokalizację,nie ma dramatu.pozdro

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Projekt ok

    mni (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 30 / 28

    Ale okolica i ta dzielnica śródmiescie pozostawia dużżżżooo do życzenia.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    odnaleziony po latach projekt?

    kozak (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 53 / 37

    czy to odnaleziony po latach projekt z lat 60/70-tych?


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Mackow od dawna przestal sie starac

    kiedys bylo a teraz jest (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 39 / 26

    Jego najlepszi architekci powoli odchodza, bo nikt nie chce pracowac za te marne 2000/3000zl. A Mackow stracil pasje, teraz go bardziej interesuje media, polityka i udawanie inwestora.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Inwestycja na plus

    Bobi (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 38 / 37

    Budynek elegancki i nowoczesny, bardzo potrzebny w tamtej czesci miasta, do tego zagospodarowane beda chodniki i place wokol, oby niedlugo zaczeli budowac. Ogolnie widac ze okolica sie zmienia,...rozwiń całość

    Budynek elegancki i nowoczesny, bardzo potrzebny w tamtej czesci miasta, do tego zagospodarowane beda chodniki i place wokol, oby niedlugo zaczeli budowac. Ogolnie widac ze okolica sie zmienia, wyremontowany plac Strzelecki, niektore kamienice a teraz ta inwestycja.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ale wokolo nie bedzie zadnego placu tylko 2 bardzo ruchliwe ulice

    taxi4 (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 39 / 24

    ktorymi przejezdza najciezszy sprzet. Nie warto chyba dodawac, ze to okolica najwiekszego menelstwa a liczne powybijane szyby wokol to potwierdzaja.
    I na marginesie - w okolicy nie bedzie nawet...rozwiń całość

    ktorymi przejezdza najciezszy sprzet. Nie warto chyba dodawac, ze to okolica najwiekszego menelstwa a liczne powybijane szyby wokol to potwierdzaja.
    I na marginesie - w okolicy nie bedzie nawet gdzie zaparkowac.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    i pewnie po 10 kola za meter

    gut (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 27 / 19

    albo po 15 kola ż niby luksus relax

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecane

    Wideo