Wrocław: Na Traugutta powstaje ścieżka rowerowa (ZDJĘCIA)

Weronika Skupin
Udostępnij:
Na ul. Traugutta, na odcinku od Podwala do Krasińskiego powstaje ścieżka rowerowa. Ma być gotowa do końca marca. Chodnik został już rozkopany, a piesi muszą się liczyć z utrudnieniami. Prace są na półmetku.

Prace są prowadzone naprzeciw Akademii Sztuk Pięknych, a także po przeciwnej stronie od budowanego właśnie hotelu Hilton.

Budowa ścieżki potrwać miała do kwietnia, ale według najnowszych terminów, zakończy się w marcu.

Wytyczenie odcinka od fosy przez Podwale i Krasińskiego wymaga m.in. ominięcia pozostałości średniowiecznych murów. Trzeba też przełożyć pod jezdnią kable zasilające sygnalizację. – Ich położenie pod jezdnią ul. Krasińskiego nie będzie wymagało wykonywania przewiertów gdyż w tym celu wykorzystane zostaną istniejące kanały technologiczne – tłumaczy Ewa Mazur z Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta.

Na Traugutta wytyczono już przebieg drogi rowerowej i wykonano krawężniki. Drogowcy muszą się jeszcze uporać z obniżeniem studzienek telekomunikacyjnych, m.in. na Podwalu oraz obniżeniem krawężników przy wytyczanym przejeździe przez torowisko w ul. Traugutta.

Koszt inwestycji to ponad 700 tys. zł.

Wideo

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

k
ka
nie nudziło na rowerku!!!
Z
Zawodowy Kurier
Od dominikanskiej scierzka jest po stronie Dominikanskiej a wczesniej po drugiej i wczesniej jest tylko mozliwosc zrobienia znow po drugiej stronie gdyz chodnik ma szerokosc max 2 metrow wiec znw swiatla i zmiana pasa, od Pulaskiego znow bedzie zmiana gdyz nie da sie tez tej sciezki wybudowac. To jest przyklad bezmyslnego planu rozwoju scierzek rowerowych we Wroclawiu, do tego w tym miejscu 2 razy podwojne swiatla dla pieszych. Wystarczylo pociagnac scierzke po OVO i nie byloby problemow.
Tymi glupimi inwestycjami powoduja ze nie moge jechac ulica bo jest ta durna scierzka. Przestancie budowac te nie przemyslane scierzki rowerowe bo to tyko utrudnia jazde rowerem po Wroclawiu. Moze jedna na 10 nowych scierzekk jest potrzebna i ulatwia poruszanie sie rowerem po tym miescie, reszta tylko dodaje kolorytu ale jest bezuzyteczna do jazdy
v
vvv
Ile tam jest metrów? 200 to chyba góra, ściezka ma 2metry szerokości daje nam to 400 metrów kwadratowych. Po wrocławsku: 1750 zł/ m2. Normalny Kowalski za 700 tysiecy kupi działkę i postawi domek. Magistrat wykona za to kawałeczek chodnika buahahahaha

Gdzie jest k...a prokurator z niezaleznej prokuratury? Na rynku taka usługa z materiałem kosztuje góra 200 PLN/m2 na gotowo: kruszywo, robocizna, materiał itd..
d
d112
bardziej by dokończyli budowę tych pasów rowerowych i śluz na dominikańskim bo osobiście wole jezdnią jechać prawą stroną niż przeszkadzać pieszym. Jest szybciej i mniejsze ryzyko wypadku a tak chodnik i ludzie wchodzą na te ścieżki są tez dzieci i psy.

Brak jakieś konsekwencji lub totalna głupota jak przy arkadach wrocławskich
k
kellys
Przejedź teraz rowerem odcinek ul. Bł. Czesława > ul. Oławska > ul. Traugutta > pl. Powstańców Warszawy, zapisz czas przejazdu, ilość zatrzymań, sytuacji kolizyjnych, krawężników i zakrętów. Po ukończeniu inwestycji zrób to samo korzystając z nowej infrastruktury rowerowej, porównaj i wyciągnij wnioski.
C
Cykloterror
I tak będą jeździć ulicami, bo ścieżki nie takiego koloru jakby im się podobało.
Dodaj ogłoszenie