Jest to o tyle niezwykłe, że cały dworzec i jego okolice przeszły gruntowny remont. Roboty zakończyły się w czerwcu 2012 r, czyli nieco ponad rok temu. Przy dworcu odnawiane było też torowisko, które teraz trzeba jednak poprawiać.
- Wykryto nieszczelności na torze 10 przy peronie 5. Okazało się, że potrzebne jest wzmocnienie izolacji tego toru. Chodzi o to, by zabezpieczyć go przed wilgocią. Idzie zima i chcemy być na to przygotowani – tłumaczy Bogdan Ząbek z wrocławskiego oddziału PKP Polskie Linie Kolejowe, które nadzoruje torowisko i perony przy dworcu.
Dlaczego tor trzeba wzmacniać krótko jego po gruntownym remoncie?
- To zwyczajne prace konserwatorskie. Jako dobry gospodarz nie czekamy, aż awaria się pogłębi, tylko działamy od razu - mówi Bogdan Ząbek.
Remont toru potrwa do końca tygodnia. PKP PLK zapewnia, że prace nie spowodują zakłóceń w ruchu pociągów. Pociągi, które do tej pory zatrzymywały się na peronie 5, będą teraz kierowane na inne perony.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?