Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wrocław: Biletomaty "zjadają" pieniądze, okradając pasażerów

Katarzyna Stanek
Pasażer, któremu automat połknął monety albo pobrał opłatę z karty, a nie wydał biletu, może odzyskać utraconą kwotę. Wystarczy zgłosić reklamację do Biura Obsługi Klienta Urbancard
Pasażer, któremu automat połknął monety albo pobrał opłatę z karty, a nie wydał biletu, może odzyskać utraconą kwotę. Wystarczy zgłosić reklamację do Biura Obsługi Klienta Urbancard Janusz Wójtowicz
- W piątek działał tylko jeden z czterech biletomatów w bliskim sąsiedztwie dworców PKP i PKS. Szybki zakup biletu na MPK był niemożliwy - poinformował nas Czytelnik. Do jednego z nich nie dało się wrzucić pieniędzy. Dwa kolejne przyjmowały monety, ale nie drukowały biletu.

Sprawdziliśmy. Biletomaty przy dworcach PKP i PKS (nr 595 i 562 przy ul. Suchej oraz nr 575 przy ul. Borowskiej, na przystanku tramwajowym) rzeczywiście odmówiły posłuszeństwa. Do jednego z nich nie dało się wrzucić pieniędzy. Dwa kolejne przyjmowały monety, ale nie drukowały biletu.

Problem automatów, które nie wydają biletów jest we Wrocławiu, co jakiś czas wraca. - Niestety, nie pierwszy raz zdarza mi się, że automat połknął pieniądze i nie wydał biletu - skarżył się spotkany przez nas w piątek po dworcem PKP student Maciej Małecki.

Przeczytaj też: Będą nowe biletomaty? Zmieni się Urbancard? Miasto przygotowuje się do nowego przetargu

Jak tłumaczy mennica, wszystko przez wandali.- Biletomaty najczęściej są dewastowane przez użytkowników. Jednak naprawiamy je niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia - mówi Kamila Bidzińska z Mennicy Polskiej, która obsługuje wrocławskie biletomaty.

Okazuje się jednak, że zgłoszeniami bywa różnie. Biuro Obsługi Klienta twierdziło wczoraj, że sygnałów o zepsutych urządzeniach jest niewiele. - Nie mieliśmy dziś żadnych zgłoszeń o zniszczonych biletomatach przy ul. Suchej - powiedziała nam pracownica Biura.

Zobacz też: Wygrali w sądzie z Dutkiewiczem. Teraz kontrolują MPK

Przypominamy, że pasażer, któremu automat połknął monety albo pobrał opłatę z karty, a nie wydał biletu, może odzyskać utraconą kwotę. Wystarczy zgłosić reklamację do Biura Obsługi Klienta Urbancard przy ul. Grabiszyńskiej 9. Można to zrobić osobiście (ul. Grabiszyńska 9, wejście od ul. Piłsudskiego; godziny otwarcia: pn - pt: w godz. 8.00 – 18.00), mailowo ([email protected]) lub przez telefon (71 341 12 00; infolinia czynna: pn - pt: w godz. 8.00 – 18.00). W reklamacji trzeba podać dzień, godzinę oraz wskazać automat, w którym doszło do zdarzenia.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska