W środę opublikowaliśmy list zawiedzionego czytelnika, który musiał podróżować nieogrzewanym ikarusem (czytaj: Dlaczego MPK wysyła w trasę Ikarusy bez ogrzewania? (LIST)).
Dziś otrzymaliśmy film, z wczorajszego wieczornego kursu linii 103, gdzie drzwi nie chciały się zamknąć.
Sprawę zgłosiliśmy MPK. Janusz Krzeszowski z biura prasowego MPK informuje, że w autobusach nowych, m.in. w tym który jest na filmie, istnieje system zabezpieczający, który powinien poinformować o otwartych drzwiach. - Po prostu na pulpicie autobusu widać wtedy komunikat i wyje specjalny alarm - informuje krzeszowski, dodając, że tutaj najpewniej z powodu niskiej temperatury czujnik zawiódł i kierowca przez długi czas nie wiedział, że jedzie z otwartymi drzwiami. - Na pulpicie nie pojawił się żaden komunikat, że pojawiła się jakaś usterka, a były to drzwi w tylnej części autobusu stąd trudno to było zweryfikować w lusterkach. Pasażerowie także go nie informowali - wyjaśnia Krzeszowski i zapewnia, że gdy kierowca zorientował się, że coś jest z drzwiami nie tak, był już prawie przy pętli. Przez radio zgłosił awarię do centrali ruchu, a dyspozytor warunkowo pozwolił mu dojechać do pętli i tam zaczekać na pogotowie techniczne.
W czwartek serwis naszemiasto.pl zamieścił list pasażerki, która chciała wsiąść do stojącego na przystanku tramwaju. Tam jednak drzwi były zamknięte... Zobacz:Po co Pani wsiada do mojego tramwaju!? (LIST CZYTELNICZKI)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?