- Co to za geniusz wymyślił zwężenie pasów? Korki sięgają kilkuset metrów. Najgorzej jest od strony AOW gdzie korek zaczyna się już na na pasie autostrady, to grozi katastrofą - denerwował się w poniedziałek Robert Stefanicki.
- Mijając skrzyżowanie z ulicą Buczacką i Szczecińską napotykamy zwężenie na lewym pasie co skutkuje korkiem do samej Mińskiej. Pragnę pogratulować i zadać pytanie: czy nie można było zrobić prawego pasa do jazdy na wprost i lewego do zjazdu na AOW i do zawracania? Czy ktoś w tym mieście myśli? Może warto by zrobić kampanie o tym jak prawidłowo poruszać się po rondach - pisał Paweł Wojcieszak.
Dziś drogowcy kończą malowanie pasów. Urzędnicy zwęzili zarówno wszystkie wjazdy, jak i wyjazdy z ronda do jednego pasa. Tymczasem każda z dróg na którą wjeżdżamy opuszczając rondo ma w tym miejscu dwa pasy. To nie decyzja urzędników z magistratu, a tych z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Ci sami, którzy zafundowali kierowcom korki na polskich autostradach.
- Korektę w organizacji ruchu na tym rondzie wprowadziliśmy na prośbę policji - twierdzi Michał Radoszko z oddziału GDDKiA we Wrocławiu. - W tym miejscu dochodziło do wypadków i kolizji. Dlatego dojazd do ronda został zwężony do jednego pasa, na samym rondzie ruch odbywa się teraz również tylko jednym pasem. Ta zmiana została pozytywnie zaopiniowana przez policję.
Obserwujemy, jak będzie się rozwijać sytuacja. Jeśli okaże się, że bezpieczeństwo się nie poprawi, a korki wciąż będą się tworzyły, nasi eksperci zastanowią się co dalej - dodaje Radoszko.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?