Awaria usług Microsoft 365 trwa co najmniej od środy (25 stycznia), od godz. 8 rano. Użytkownicy – zarówno indywidualni, jak biznesowi – raportują na stronie Downdetector liczne błędy oraz problemy z dostępnością najbardziej popularnych usług Microsoftu:
- komunikatora Teams,
- intranetu SharePoint,
- chmury OneDrive dla firm,
- poczty Outlook.
Najczęściej wymieniane awarie to długie czasy ładowania usług, problemy z łącznością i brak możliwości wysyłania wiadomości. Microsoft zareagował na awarię, publikując na oficjalnym Twitterze początkowo informację o samej awarii oraz identyfikacji potencjalnej przyczyny:
Następnie o wprowadzeniu zmian w sieci, która prawdopodobnie powodowała problemy:
O godz. 10.47 Microsoft zamieścił na Twitterze informacje o monitorowaniu sytuacji, niektórzy z użytkowników zgłaszają już poprawę działania usług. „Łączymy również usługę z dodatkową infrastrukturą, aby przyspieszyć proces odzyskiwania” – napisał Microsoft.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?