Widać już pierwsze konstrukcje na trasie na Nowy Dwór! (ZDJĘCIA)

JEW
Na pierwszym odcinku trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór praca wre. Wrocławskie Inwestycje nadzorujące budowę informują, że widać już pierwsze konstrukcje - kształtów nabrał tunel dla pieszych i rowerzystów pod nową trasą!

Najpoważniejsze prace przy tzw. TAT trwają teraz na pierwszym odcinku - czyli bliżej placu Orląt Lwowskich, ale jak widać na zdjęciach, dzieje się także nieco dalej w kierunku Nowego Dworu.

Na zdjęciach w galerii widać już konstrukcję nowego tunelu pod nasypem, którym pobiegnie TAT - będzie to przejście dla pieszych i rowerzystów pomiędzy ul. Robotniczą i Strzegomską, a górą pojadą tramwaje i autobusy.

Przypomnijmy, że już w najbliższą sobotę - 30 listopada drogowcy ostro biorą się do pracy na placu Orląt Lwowskich - będzie sporo miejsc wyłączonych z ruchu i utrudnień.

SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE WYŁĄCZENIA Z RUCHU PL. ORLĄT LWOWSKICH:

Zamykają plac Orląt Lwowskich. Będą objazdy dla kierowców i ...

TAK MA WYGLĄDAĆ TRASA - TZW. TAT NA NOWY DWÓR - WIZUALIZACJE

Tak ma wyglądać trasa na Nowy Dwór (ZOBACZ WIZUALIZACJE)

Nauczanie hybrydowe zamiast powrotu do szkół

Wideo

Komentarze 16

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

q
qws
1 grudnia, 10:51, Gość:

Bez obwodnicy śródmiejskiej Wrocław i tak skazany jest na korki.

Z obwodnicą śródmiejską Wrocław i tak jest skazany na korki.Nie ma takiej metody żeby zmieścić 250 tys samochodów 50-100 tys codziennieprzyjezdnych w mieście wielkości Wrocławia.

G
Gość

Bez obwodnicy śródmiejskiej Wrocław i tak skazany jest na korki.

G
Gość
29 listopada, 18:28, WRO:

Może najpierw trzeba przedłużyć estakadę klecińską nad Grabiszyńską? I koniecznie zlikwidować buspasy na Traugutta i Grabiszyńskiej!!!

Nie, nie trzeba.

G
Gość

Za 2-3 tygodnie Pro-Ta stanie. Brak frontu.

M
Masakra

Wow ! Informacja dnia ! Kogo to interesuje !?!?

G
Gość
29 listopada, 18:28, WRO:

Może najpierw trzeba przedłużyć estakadę klecińską nad Grabiszyńską? I koniecznie zlikwidować buspasy na Traugutta i Grabiszyńskiej!!!

Ehe. Zamknij tam choć część trasy i pozamiatane. To bardzo droga inwestycja na szczyt urlopowy najlepiej a i tak bedzie dluzsza.

G
Gość
30 listopada, 1:49, Tempora o mores:

Boże widzisz ! Nie grzmisz ! Jaki tunel ??? Nad torami ma być estakada.!!! Wybacz im, bo nie wiedzą, co piszą !

Czytajże ze zrozumieniem.

T
Tempora o mores

Boże widzisz ! Nie grzmisz ! Jaki tunel ??? Nad torami ma być estakada.!!! Wybacz im, bo nie wiedzą, co piszą !

p
pusty śmiech

Wrocławskie Inwestycje, nadzorujące...

Nie rozśmieszajcie mnie.

Jak tam słupy trakcyjne z Hubskiej?

Jak usterki z Buforowej?

Jak brak odbiorów na Obwodnicy Leśnicy?

G
Gość
29 listopada, 21:12, Gość:

Czy łakawie remont pl. Orląt może poczekać do wiosny albo do wakacji.

Zaraz podobno zacznie się śnieg i błoto, prace będa trwały 2x dłużej niż trzeba.

A trwa własnie semestr zimowy, studentów pełno.

Przecież sprzęt ciężki może pracować dalej w kierunku Nowego Dworu.

no właśnie , przecież rozwalanie teraz pl.orląt to bez sensu

kto układał taki harmonogram budowy?

G
Gość
29 listopada, 19:47, Gość:

a przecież wszystkie przejścia miały być na poziomie jezdni. To po to zniszczono kładkę nad Grabiszyńską żeby teraz dłubać w gruncie?

Kto mieszkał we Wrocławiu, za kadencji Sutryka,

ten się już w cyrku nie śmieje!

G
Gość

Czy łakawie remont pl. Orląt może poczekać do wiosny albo do wakacji.

Zaraz podobno zacznie się śnieg i błoto, prace będa trwały 2x dłużej niż trzeba.

A trwa własnie semestr zimowy, studentów pełno.

Przecież sprzęt ciężki może pracować dalej w kierunku Nowego Dworu.

G
Gość

a przecież wszystkie przejścia miały być na poziomie jezdni. To po to zniszczono kładkę nad Grabiszyńską żeby teraz dłubać w gruncie?

t
tz

Armagedon za 3...2...1...

W
WRO

Może najpierw trzeba przedłużyć estakadę klecińską nad Grabiszyńską? I koniecznie zlikwidować buspasy na Traugutta i Grabiszyńskiej!!!

Dodaj ogłoszenie