Ważne zmiany na ulicy Pęgowskiej. Przenoszą przystanek „Świniary”

Andrzej Zwoliński, Paweł Relikowski
Kolejny etapu prac związanych z przebudową drogi wojewódzkiej nr 342, w tym ulicy Pęgowskiej.
Kolejny etapu prac związanych z przebudową drogi wojewódzkiej nr 342, w tym ulicy Pęgowskiej. Paweł Relikowski/Gazeta Wrocławska
Przed nami kolejny etapu prac związanych z przebudową drogi wojewódzkiej nr 342, w tym ulicy Pęgowskiej.

Przed nami kolejny etapu prac związanych z przebudową drogi wojewódzkiej nr 342, w tym ulicy Pęgowskiej we Wrocławiu. W związku z tym w najbliższą środę (22 kwietnia) przeniesiony zostanie przystanek „Świniary”.

W związku z planowanym rozpoczęciem kolejnego etapu prac związanych z przebudową drogi wojewódzkiej nr 342, w tym ulicy Pęgowskiej, od 22 kwietnia (środa) przeniesiony zostanie przystanek początkowo-końcowy dla linii autobusowej 105 i kursów nocnych linii 246 na Osiedlu Świniary.

Przystanek "Świniary", który obecnie zlokalizowany jest przy ulicy Pęgowskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Dalimira zostanie przeniesiony (tymczasowo) na ulicę Zaziębie przy skrzyżowaniu z ulicą Pęgowską i Mikory.

Przebudowa ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 342 to jedna z największych inwestycji realizowanych w stolicy Dolnego Śląska. Jej koszt to 75,93 miliona złotych, z czego 68,98 mln zł wykłada gmina, a 6,95 mln zł MPWiK. Prace, które potrwają do września przyszłego roku, wykonuje firma Skanska.

W ramach inwestycji rozbudowywany jest odcinek ul. Obornickiej od ul. Bałtyckiej do ul. Bezpiecznej, skrzyżowanie ul. Obornickiej z Parnickiego i z Bezpieczną, budowane ścieżki rowerowe, chodniki, zatoki autobusowe, przebudowywane są perony przystankowe.

Docelowo ulica Pełczyńska przebudowana zostanie od ul. Kominiarskiej (łącznie ze skrzyżowaniem) do Jana Nowaka-Jeziorańskiego – rondo Kielara (bez skrzyżowania). Ulica Zajączkowska rozbudowana będzie wraz z fragmentem ul. Pełczyńskiej od ul. Kminkowej do Pęgowskiej. Ulica Pęgowska na odcinku od ulicy Zajączkowskiej do ul. Zarzecze. Przebudowa obejmie skrzyżowania z ul. Zalipie, Zabłocie, Dalmira, Mikory/ Zaziębie, Zarzecze, Mikory.

Astronauci amatorzy polecieli w kosmos

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
21 kwietnia, 19:38, Mugu:

A dlaczego nikt z redakcji nie zwrócił uwagi, że 1,5km drogi w Świniarach mają robić 2 lata, a Pełczyńska na wysokości wiaduktu ma być wąska jak osiedlowa droga?

A co Pełczyńska przy wiadukcie nie biegnie przez osiedle?

G
Gość
21 kwietnia, 19:38, Mugu:

A dlaczego nikt z redakcji nie zwrócił uwagi, że 1,5km drogi w Świniarach mają robić 2 lata, a Pełczyńska na wysokości wiaduktu ma być wąska jak osiedlowa droga?

Pewnie marzą ci się drogi bez chodników i dróg rowerowych?

A może chciałbyś przymusowych wysiedleń z prywatnych gruntów?

A może po prostu nie znasz liczby aut tamtędy jeżdżących?

Pretensje do wójta Obornik Śląskich który jako zagorzały PO-wiec nie chciał mostu na Odrze od Morawieckiego w programie 100 mostów ,bo musiałby 20% dopłacić .Cała droga do Obornik jest jednopasmowa, wąski też jest most na Widawie.

Trudno zrozumieć o co ci chodzi.Chcesz dwupasmówek przez wioslki aby zapierdallać?

Mało to poyebów jezdzi autami?

Mało to dzieci ginie koło własnego domu?

M
Mugu

A dlaczego nikt z redakcji nie zwrócił uwagi, że 1,5km drogi w Świniarach mają robić 2 lata, a Pełczyńska na wysokości wiaduktu ma być wąska jak osiedlowa droga?

Dodaj ogłoszenie