W tramwaju na Legnickiej zerwał się silnik

EW
Jarosław Jakubczak
Udostępnij:
Ok. godz. 9 na ul. Legnickiej, w pobliżu Dolmedu, doszło do niecodziennej awarii tramwaj linii 10. W drugim wagonie zerwał się silnik.

W tramwaju linii 10, który stanął na przystanku przy ul. Zachodniej doszło do niecodziennej awarii. W drugim wagonie zerwał się silnik. Konieczne było podniesienie wagonu i ustawienie na specjalny wózek, a następnie odholowanie tramwaju do zajezdni.

W tym czasie pasażerowie musieli korzystać z komunikacji zastępczej. Tramwaje linii 3, 10, 20, 31, 32 i 33 zostały skierowane do Wrocławskiego Parku Przemysłowego. Tramwaje linii 3, 10 i 20 kursowały również w relacji Leśnica - Pilczyce. Ponadto uruchomiono tramwaj w relacji Kozanów - Kwiska, a na odcinku Dolmed - Pilczyce kursował autobus zastępczy.

Normalny ruch tramwajów przywrócono ok. godz. 10.

Wideo

Komentarze 32

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

n
nikifor
Ale trzeba przyznać, że chłopaki z MPK sprawnie się uwinęli z interwencją. Raz, dwa się pojawili z odpowiednim sprzętem.
J
J23
Fajnie!
To niech teraz rowerzyści zaczną płacić podatek drogowy tak jak to robią kierowcy samochodów
t
tantus
Prawda jest taka - i wie to każdy ekonomista specjalizujący się w transporcie - że tramwaj okazuje się dużo tańszy, jeśli chcemy przewozić bardzo duże liczby pasażerów. Dlatego wielkie blokowiska najlepiej jest łączyć z miastem właśnie liniami tramwajowymi, a jeszcze lepiej tzw. szybkimi tramwajami (nazywanymi czasem lekką koleją miejską), które większość trasy pokonują w sposób bezkolizyjny. Oczywiście najlepsze do takich celów jest metro, ale na to nas zdecydowanie nie stać.
e
emem
Nie wiem czy to z ironią czy nie, ale w zimie też się korki dobrze mija. Pogoda w niczym nie przeszkadza, dobre ubranie wystarczy...
z
zenek z DST
te tramwaje nadaj sie juz na złom swoje wyjeździ !! szkoda je remontować
o
omega
Życie, pojazdy mają to do siebie, że się psują, szczególnie te tak intensywnie eksploatowane.
n
nieczytelny
nic dziwnego, że się zerwał,
jakbym sam miał wozić takich "zacnych" pasażerów MPK np chlejących legalnie piwo to też bym się zerwał...
s
skandal
Nie ma gdzie parkować. Poszerzają niepotrzebnie skrzyżowanie. Wyrzucili auta z parkingu i robią postój taksówek, który nie jest nikomu potrzebny. 100 metrów dalej jest następny, przy Astrze. Wycinają przy tym drzewa zasadzone dawno temu przez nas - mieszkańców. Nikt o zdanie się nie pytał, nie informował. Wjechały kopary i już .
s
spiki
A co chcesz wyburzyć, zwłaszcza w centrum miasta, żeby te twoje bezkolizyjne bus-pasy wytyczyć??
W
Włodek
Jeżeli mieszkańcy Wrocławia mówią: chcemy, żeby pieniądze szły na imprezy miejskie to potem nie ma co się dziwić, że nie ma ich na inne rzeczy, w tym na tabor. Referendum to potwierdziło.
v
vet
jak pies z łańcucha
W
Włodek
I co od tego tramwaje odmłodnieją? Jeżeli mieszkańcy Wrocławia mówią: chcemy, żeby pieniądze szły na imprezy miejskie to potem nie ma co się dziwić, że nie ma ich na inne rzeczy, w tym na tabor.
s
stop tramwajowej paranoi
Są miejsca gdzie tramwaj się sprawdza bo nie da się np. zrobić buspasa ale budowanie tramwaju przez pola tylko po to żeby zrobić przyjemność jednemu czy też drugiemu "obiektywnemu ekspertowi" jest zwykłym okradaniem mieszkańców.

Jakby na Legnickiej był buspas to nie trzeba byłoby robić żadnych objazdów ponieważ autobus nie jest archaicznym pojazdem miejskim który nie potrafi wyprzedzić zawalidrogi. A nawet jakby był objazd np. na Popowickiej to co? mam co drugi dzień zasuwać z Legnickiej na Popowicką? Gdzie w tym wygoda dla pasażera?
To Was chyba kiedyś potrącił autobus że macie na niego alergię.
Jakbym był nadmiernie podejrzliwy to bym się zapytał kto za ten bezmyślny lobbing Wam płaci.
s
stop tramwajowej paranoi
podaj jakieś dane a nie kłam, że budowa i utrzymanie tramwaju jest tańsze.
Za jeden tramwaj kupisz nawet 10 autobusów które nie paraliżują komunikacji miejskiej z byle pierdoły. Nawet jak policzysz, że tramwaj ma 30 lat zagracać miasto to i tak zakup tramwaju jest droższy.
m
miki
jest autobus, bo stoi razem z samochodami w korkach. A tramwaj śmig, śmig. Czasem się zdarzają wpadki ale ogólnie ten środek komunikacji porusza się po mieście sprawnie.
Dodaj ogłoszenie