W ten weekend nie nadasz nic w paczkomatach InPost. Przerwa serwisowa!

Andrzej Zwoliński
Andrzej Zwoliński
Paczkomat InPost, zdjęcie ilustracyjne.
Paczkomat InPost, zdjęcie ilustracyjne. youtube
W ten weekend w paczkomatach InPost w całym kraju nie nadamy żadnej przesyłki. Z powodu prac serwisowych, klienci będą mogli jedynie odbierać paczki nadane przed 6:00 w sobotę i zamawiać w tym czasie paczki do paczkomatów, ale z odbiorem dopiero od poniedziałku.

- To chwile potrzebne na poprawę i usprawnienie naszego systemu logistycznego. W ciągu dwóch dni przeprowadzimy niezbędne prace serwisowe, które dotyczą obsługi paczkomatów. Niestety w tym czasie nie będzie można nadawać żadnych przesyłek w naszych paczkomatach – wyjaśnia nam Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPost.

Przerwa serwisowa potrwa dokładnie od soboty od godz. 6:00 (15.08.) do 2:00 w nocy z niedzieli na poniedziałek 17.08.

Kądziołka zapewnia jednocześnie, że przez cały czas będzie można odbierać paczki, które zostały umieszczone w paczkomatach przed rozpoczęciem przerwy serwisowej – zarówno przy pomocy kodu odbioru, kodu QR, jak i przez aplikację mobilną. W trakcie przerwy serwisowej będzie również możliwe zamawianie przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru w sklepach internetowych.

InPost informuje, że w trakcie prac technicznych:

  • nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych w paczkomatach i paczkopunktach;
  • nie będzie możliwości umieszczenia w paczkomacie paczek z etykietą utworzoną przed rozpoczęciem okna serwisowego;
  • nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania;
  • nie będzie dostępna usługa Paczka w Weekend;
  • nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty;
  • nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • nie będą wysyłane komunikaty statusowe SMS/e-mail oraz powiadomienia push w aplikacji do klientów, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
  • nie będą aktualizowane statusy przesyłek: na stronie www, w ChatBocie, w aplikacji mobilnej InPost Mobile i WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
  • nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach;
  • nie będzie możliwość przekierowania przesyłek;
  • w trakcie okna serwisowego nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PaczkoPunktach;
  • nie będzie działać usługa Urząd 24;
  • nie będzie działać usługa Lodówkomaty
  • brak możliwości przekierowywania paczek kurierskich;
  • nie będzie dostępna infolinia InPost;
  • nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;
  • nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet przesyłek paczkomatowych oraz przesyłek Kurier Standard przez integrację (APIv2, APIv4) oraz Managera Paczek.

- Zaznaczamy, że terminy odbiorów dla paczek umieszczonych w paczkomacie w trakcie przerwy, ważności etykiet, kodów zwrotu oraz toku reklamacji zostaną wydłużone o czas trwania prac serwisowych – zapewnił Wojciech Kądziołka.

Astronauci amatorzy polecieli w kosmos

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Kilka tygodni temu też była tak przerwa. Czy teraz naprawiają błędy zrobione poprzednio?

Dodaj ogłoszenie