- To chwile potrzebne na poprawę i usprawnienie naszego systemu logistycznego. W ciągu dwóch dni przeprowadzimy niezbędne prace serwisowe, które dotyczą obsługi paczkomatów. Niestety w tym czasie nie będzie można nadawać żadnych przesyłek w naszych paczkomatach – wyjaśnia nam Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPost.
Przerwa serwisowa potrwa dokładnie od soboty od godz. 6:00 (15.08.) do 2:00 w nocy z niedzieli na poniedziałek 17.08.
Kądziołka zapewnia jednocześnie, że przez cały czas będzie można odbierać paczki, które zostały umieszczone w paczkomatach przed rozpoczęciem przerwy serwisowej – zarówno przy pomocy kodu odbioru, kodu QR, jak i przez aplikację mobilną. W trakcie przerwy serwisowej będzie również możliwe zamawianie przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru w sklepach internetowych.
InPost informuje, że w trakcie prac technicznych:
- nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych w paczkomatach i paczkopunktach;
- nie będzie możliwości umieszczenia w paczkomacie paczek z etykietą utworzoną przed rozpoczęciem okna serwisowego;
- nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania;
- nie będzie dostępna usługa Paczka w Weekend;
- nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty;
- nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
- nie będą wysyłane komunikaty statusowe SMS/e-mail oraz powiadomienia push w aplikacji do klientów, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
- nie będą aktualizowane statusy przesyłek: na stronie www, w ChatBocie, w aplikacji mobilnej InPost Mobile i WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
- nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach;
- nie będzie możliwość przekierowania przesyłek;
- w trakcie okna serwisowego nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PaczkoPunktach;
- nie będzie działać usługa Urząd 24;
- nie będzie działać usługa Lodówkomaty
- brak możliwości przekierowywania paczek kurierskich;
- nie będzie dostępna infolinia InPost;
- nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;
- nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet przesyłek paczkomatowych oraz przesyłek Kurier Standard przez integrację (APIv2, APIv4) oraz Managera Paczek.
- Zaznaczamy, że terminy odbiorów dla paczek umieszczonych w paczkomacie w trakcie przerwy, ważności etykiet, kodów zwrotu oraz toku reklamacji zostaną wydłużone o czas trwania prac serwisowych – zapewnił Wojciech Kądziołka.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?