Utrudnienia w ruchu tramwajów w stronę Sępolna. Są autobusy "za tramwaj"

Nadia Szagdaj
Nadia Szagdaj
Dziś (29 lipca) po godzinie 16 na pętli Sępolno doszło do wykolejenia tramwaju.
Dziś (29 lipca) po godzinie 16 na pętli Sępolno doszło do wykolejenia tramwaju. Czytelnik
Dziś (29 lipca) po godzinie 16 na pętli Sępolno doszło do wykolejenia tramwaju. W związku z tym pojazdy linii 9, 17 i 33 jadące w kierunku Sępolna kursują do pętli zoo.

Za tramwaje, które kursują do pętli przy wrocławskim zoo podstawiono autobusy kursujące na trasie Piastowska - Sępolno. Trwa usuwanie pojazdu, który wypadł z szyn.

Astronauci amatorzy polecieli w kosmos

Wideo

Komentarze 13

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
29 lipca, 17:04, Gość:

Czy wrocławskie MPK posiada lub wynajmuje wagon pomiarowy dSAT (detekcja stanów awaryjnych taboru) ?

Jeżeli nie posiada, to może zwrócić się do profesorów Politechniki Wrocławskiej o wykonanie takiego z dodatkowymi pomiarami. Taki wagon powinien wykonywać pomiary geometrii toru, pomiary defektoskopowe szyn, laserowe pomiary skrajni, pomiary zużycia drutu jezdnego sieci trakcyjnej, wykrywanie uszkodzeń elementów sieci trakcyjnej.

29 lipca, 19:57, Gość:

A po co? W jakim celu? Koszt usunięcia awarii mniejszy jak takie zbyteczne coś

29 lipca, 21:56, Gość:

Znieść przeglądy rejestracyjne samochodów - sami ocenimy czy hamulce działają

Auto albo hamuje albo nie. Jak tego nie wiesz, zostaw prawko i kluczyki do auta w szufladzie

G
Gość
29 lipca, 17:04, Gość:

Czy wrocławskie MPK posiada lub wynajmuje wagon pomiarowy dSAT (detekcja stanów awaryjnych taboru) ?

Jeżeli nie posiada, to może zwrócić się do profesorów Politechniki Wrocławskiej o wykonanie takiego z dodatkowymi pomiarami. Taki wagon powinien wykonywać pomiary geometrii toru, pomiary defektoskopowe szyn, laserowe pomiary skrajni, pomiary zużycia drutu jezdnego sieci trakcyjnej, wykrywanie uszkodzeń elementów sieci trakcyjnej.

29 lipca, 19:57, Gość:

A po co? W jakim celu? Koszt usunięcia awarii mniejszy jak takie zbyteczne coś

Znieść przeglądy rejestracyjne samochodów - sami ocenimy czy hamulce działają

G
Gość
29 lipca, 17:04, Gość:

Czy wrocławskie MPK posiada lub wynajmuje wagon pomiarowy dSAT (detekcja stanów awaryjnych taboru) ?

Jeżeli nie posiada, to może zwrócić się do profesorów Politechniki Wrocławskiej o wykonanie takiego z dodatkowymi pomiarami. Taki wagon powinien wykonywać pomiary geometrii toru, pomiary defektoskopowe szyn, laserowe pomiary skrajni, pomiary zużycia drutu jezdnego sieci trakcyjnej, wykrywanie uszkodzeń elementów sieci trakcyjnej.

A po co? W jakim celu? Koszt usunięcia awarii mniejszy jak takie zbyteczne coś

G
Gość
Wykoleił się czy tylko [wulgaryzm] (rozjechał)??
A
Andrea
29 lipca, 17:10, Motorniczy:

Zawsze tak robię przygazuję na zakręcie i tramwaj wylatuje niech pogotowie dźwigowe jeździ do wykolejeń=nic nie robią a chamstwo z tramwaju chodzi pieszo ja mam czas na odpoczynek😀😃😆😅!!!!.

29 lipca, 17:48, Gov:

Popierdułka jesteś a nie motorniczy

29 lipca, 19:36, Andrea:

Jak grochówki pojem to jestem motorniczy-pierdółka nie pierdłka po twojemu !!!.🙃😉🥵😡😠

Nie jestem pierdłka pierdułka po twojemu !!!!.🙃😉🥵🥶😡😠

A
Andrea
29 lipca, 17:10, Motorniczy:

Zawsze tak robię przygazuję na zakręcie i tramwaj wylatuje niech pogotowie dźwigowe jeździ do wykolejeń=nic nie robią a chamstwo z tramwaju chodzi pieszo ja mam czas na odpoczynek😀😃😆😅!!!!.

29 lipca, 17:48, Gov:

Popierdułka jesteś a nie motorniczy

Jak grochówki pojem to jestem motorniczy-pierdółka nie pierdłka po twojemu !!!.🙃😉🥵😡😠

Z
Zawiedziony pasażer
A Sutjyk i Bajawajdej wiedzą że tjambaj się zesr-ł !!??🥵🥶
B
Burak z trambaju.
Jak mam ważne sprawy do załatwienia deptam rowerem gdyż biorę pod uwagę że trambaj może się ze[wulgaryzm] lub autobus bez klimatyzacji🥵🤬!!!
G
Gość
29 lipca, 17:04, Gość:

Czy wrocławskie MPK posiada lub wynajmuje wagon pomiarowy dSAT (detekcja stanów awaryjnych taboru) ?

Jeżeli nie posiada, to może zwrócić się do profesorów Politechniki Wrocławskiej o wykonanie takiego z dodatkowymi pomiarami. Taki wagon powinien wykonywać pomiary geometrii toru, pomiary defektoskopowe szyn, laserowe pomiary skrajni, pomiary zużycia drutu jezdnego sieci trakcyjnej, wykrywanie uszkodzeń elementów sieci trakcyjnej.

Niedawno robili takie pomiary, chyba niemieckim sprzętem. Wyszło, że 90% torowisk jest w tragicznym stanie.

G
Gov
29 lipca, 17:10, Motorniczy:

Zawsze tak robię przygazuję na zakręcie i tramwaj wylatuje niech pogotowie dźwigowe jeździ do wykolejeń=nic nie robią a chamstwo z tramwaju chodzi pieszo ja mam czas na odpoczynek😀😃😆😅!!!!.

Popierdułka jesteś a nie motorniczy

G
Gość
29 lipca, 17:04, Gość:

Czy wrocławskie MPK posiada lub wynajmuje wagon pomiarowy dSAT (detekcja stanów awaryjnych taboru) ?

Jeżeli nie posiada, to może zwrócić się do profesorów Politechniki Wrocławskiej o wykonanie takiego z dodatkowymi pomiarami. Taki wagon powinien wykonywać pomiary geometrii toru, pomiary defektoskopowe szyn, laserowe pomiary skrajni, pomiary zużycia drutu jezdnego sieci trakcyjnej, wykrywanie uszkodzeń elementów sieci trakcyjnej.

29 lipca, 17:15, Gość:

Nowe metody w diagnostyce torów tramwajowych

http://www.zits.pwr.wroc.pl/makuch/art29.pdf

A po co im to? One Dutkiewiczowo Sutrykowe tałatajstwo wprowadzając na nieprzygotowane torowiska ciężkie tramwaje Skoda doprowadziło do dewastacji całej sieci tramwajowej w mieście. I my za te fanaberie teraz płacimy. Nie potrzeba do tego żadnych detekcji, wystarczy głowa na karku a nie głęboka kieszeń.

G
Gość
29 lipca, 17:04, Gość:

Czy wrocławskie MPK posiada lub wynajmuje wagon pomiarowy dSAT (detekcja stanów awaryjnych taboru) ?

Jeżeli nie posiada, to może zwrócić się do profesorów Politechniki Wrocławskiej o wykonanie takiego z dodatkowymi pomiarami. Taki wagon powinien wykonywać pomiary geometrii toru, pomiary defektoskopowe szyn, laserowe pomiary skrajni, pomiary zużycia drutu jezdnego sieci trakcyjnej, wykrywanie uszkodzeń elementów sieci trakcyjnej.

Nowe metody w diagnostyce torów tramwajowych

http://www.zits.pwr.wroc.pl/makuch/art29.pdf

G
Gość
Czy wrocławskie MPK posiada lub wynajmuje wagon pomiarowy dSAT (detekcja stanów awaryjnych taboru) ?

Jeżeli nie posiada, to może zwrócić się do profesorów Politechniki Wrocławskiej o wykonanie takiego z dodatkowymi pomiarami. Taki wagon powinien wykonywać pomiary geometrii toru, pomiary defektoskopowe szyn, laserowe pomiary skrajni, pomiary zużycia drutu jezdnego sieci trakcyjnej, wykrywanie uszkodzeń elementów sieci trakcyjnej.
Dodaj ogłoszenie