Oto cała treść listu naszej Czytelniczki:
Dzień dobry,
piszę do Państwa w sprawie aplikacji Urbancard. Jak się okazuje, nie tylko nowe biletomaty, ale także aplikacja ma tak zwany "falstart". Niestety, błędnie nalicza czas przy biletach 15-minutowych, to znaczy raz naliczając 14 a raz 13 minut, co w przypadku tak krótkiego okresu obowiązywania biletu, wydaje się być sporym uchybieniem. W załączeniu przesyłam screeny biletów zakupionych w aplikacji (zobacz poniżej).
Niestety w odpowiedzi BOK Urbancard nie dostałam informacji jak zareagować w momencie kontroli, gdy wygaśnie mi bilet, który w teorii winien jeszcze obowiązywać.
Oto informacja, którą otrzymałam od biura obsługi klienta Urbancard:
Szanowna Pani,
dziękujemy za przesłaną informację. Aplikacja mobilna zostanie poprawiona w najbliższym czasie.
Przepraszamy za utrudnienia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?