Tunel kolejowy połączy Dworzec Świebodzki z placem Społecznym?

Grzegorz Chmielowski
We Wrocławiu zamiast metra należy jak w Łodzi czy Lipsku zbudować 4-5 kilometrowy tunel kolejowy z Dworca Świebodzkiego na plac Społeczny - mówi portalowi GazetaWroclawska.pl Patryk Wild, przewodniczący Komisji Polityki Rozwoju Regionalnego i Gospodarki w Sejmiku Województwa Dolnośląskiego, radny z rządzącego Dolnym Śląskiem klubu Bezpartyjnych Samorządowców. Pytamy go o wrocławską kolej przyszłości. I to nie tak dalekiej. Tunel, o którym mówi Wild, mógłby powstać w ciągu 10-15 lat. - Szybka kolej miejska, jakiej potrzebuje Wrocław, aby była skutecznym środkiem transportu powinna jeździć co 15-20 minut - mówi nam Wild.Jak ma wyglądać wrocławska kolej przyszłości? Czytaj na kolejnych slajdach - posługuj się klawiszami strzałek, myszką lub gestami.
We Wrocławiu zamiast metra należy jak w Łodzi czy Lipsku zbudować 4-5 kilometrowy tunel kolejowy z Dworca Świebodzkiego na plac Społeczny - mówi portalowi GazetaWroclawska.pl Patryk Wild, przewodniczący Komisji Polityki Rozwoju Regionalnego i Gospodarki w Sejmiku Województwa Dolnośląskiego, radny z rządzącego Dolnym Śląskiem klubu Bezpartyjnych Samorządowców. Pytamy go o wrocławską kolej przyszłości. I to nie tak dalekiej. Tunel, o którym mówi Wild, mógłby powstać w ciągu 10-15 lat. - Szybka kolej miejska, jakiej potrzebuje Wrocław, aby była skutecznym środkiem transportu powinna jeździć co 15-20 minut - mówi nam Wild.Jak ma wyglądać wrocławska kolej przyszłości? Czytaj na kolejnych slajdach - posługuj się klawiszami strzałek, myszką lub gestami. Grzegorz Galasiński
We Wrocławiu zamiast metra należy jak w Łodzi czy Lipsku zbudować 4-5 kilometrowy tunel kolejowy z Dworca Świebodzkiego na plac Społeczny - mówi portalowi GazetaWroclawska.pl Patryk Wild, przewodniczący Komisji Polityki Rozwoju Regionalnego i Gospodarki w Sejmiku Województwa Dolnośląskiego, radny z rządzącego Dolnym Śląskiem klubu Bezpartyjnych Samorządowców. Pytamy go o wrocławską kolej przyszłości. I to nie tak dalekiej. Tunel, o którym mówi Wild, mógłby powstać w ciągu 10-15 lat. - Szybka kolej miejska, jakiej potrzebuje Wrocław, aby była skutecznym środkiem transportu powinna jeździć co 15-20 minut - mówi nam Wild.

Zobacz także

iPolitycznie - w jakim momencie w relacji polsko-ukraińskich jesteśmy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 10

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

w
warszawiak

Co tu się wyrabia normalnie. Jakiś zakompleksiony cham z Wrocławia nie wiadomo po co produkuje dziesiątki komentarzy i nikt z tym nic nie robi.

Ł
Łowca śmierdzieli

Miałem przesiadkę w Wrocławiu,trochę pochodziłem po mieście i samych trolli widziałem.Od każdego faceta po drodze waliło smrodem.Wy się myjecie czy to wasz znak rozpoznawczy?

G
Gość
16 stycznia, 13:14, KODLKPM:

CZARNA LISTA DOLNOŚLĄSKICH MIKOLI - BARDZO WAŻNA AKTUALIZACJA!!!

Uwaga! Podajemy listę mikoli zidentyfikowanych z imienia i nazwiska aktywnie hejtujących na portalach internetowych starania o reaktywację niektórych lokalnych linii kolejowych na Dolnym Śląsku, gdzie także zniesławiają oraz wulgarnie obrażają różne osoby. Trolle te szczególnie upodobały sobie linię kolejową Jelenia Góra - Lwówek Śląski, gdzie Koleje Dolnośląskie niedawno zlikwidowały wszystkie pociągi a lokalne społeczności aktualnie walczą o ich przywrócenie.

Paweł Kukurowski alias "Leuthen"

Nieudany historyk z Wrocławia, naczelny troll stale hejtujący Lwówek na wszystkich portalach, który nienawidzi za to, że są tam historycy, którzy publikują więcej książek od niego i których uważa za konkurencję. Wcześniej oczerniał tych historyków w internecie. Posuwa się nawet do podszywania pod różne znane osoby, np. byłego sołtysa Marczowa. Troll wreszcie został zidentyfikowany z imienia i nazwiska na stronie Polskiego Radia Wrocław: https://www.radiowroclaw.pl/articles/view/91891/Samorzad-wojewodztwa-dolnoslaskiego-przejmuje-od-PKP-100-km-linii-kolejowych

Kamil Styrna

Krzysztof Czarnecki

Maciej Miłosz

Wiktor Lis

Cztery trolle ze Świdnicy obrażające mieszkańców Lwówka Śląskiego na dolnośląskich portalach i hejtujące pociągi do Lwówka. Pierwszy z wymienionych użytkowników znany jest również z portalu "Rynek Kolejowy", gdzie zakłada dziesiątki fakekont.

Radosław Miśta

Grzegorz Jóźwicki

Rafał Skrzatek

Marek Świtalski

Jakub Adamczyk

Dariusz Wojciechowski

Tomasz Warszawski

Adam Mikołaj Maćkowiak

Bartosz Jewsiewicki

Damian Chrustowski

Maciej Gorzechowski

Robert Mitura

Jacek Kaźmierczak

Jacek Wielgus

Emil Sawicki

Tomek Janiszewski

Jarosław Lizak

Kamil Oroń

Andrzej Sosna

Mikole głównie z Wrocławia i okolic, zidentyfikowane z imienia i nazwiska na podstawie komentarzy na Facebooku oraz kolejowych forach, piszące anonimowo też na innych portalach. Wywołują kłótnie i obrażają mieszkańców z okolic Jeleniej Góry i Lwówka Śląskiego.

Grzegorz Oleś "Światowid"

Troll z Przesieki, przewodniczący Komitetu Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych (KODLK), który zamiast ratować lokalne linie kolejowe wywołuje albo podsyca w internecie kłótnie mające na celu torpedowanie remontów tych tras.

Jakub Madrjas

Michał Szymajda

Kamila Bielawska

Redaktorzy i moderatorka "Rynku Kolejowego", którzy z fikcyjnych kont na "Rynku Kolejowym" rozpowszechniają nieprawdę, sabotują wysiłki o ratowanie niektórych linii kolejowych na Dolnym Śląsku, obrażają różne osoby, publikują zniesławienia osób zaangażowanych w działalność na rzecz ratowania lokalnych linii kolejowych oraz wykorzystując swoje uprawnienia moderatorskie preparują dyskusje usuwając z portalu komentarze niezgodne z ich poglądami lub odpowiedzi do swoich wpisów, aby nadać dyskusjom określony wydźwięk. Podobna aktywność też na Facebooku i prawdopodobnie też innych portalach.

Marcin Medyk

Adwokat z Kluczborka (zam. Kluczbork, ul. Krakowska 22), który zamiast dbać o przestrzeganie prawa obraża na różnych portalach osoby, z którymi nie zgadza się w poglądach, nęka te osoby oraz spamuje portale hejtem i wyzwiskami.

Michał Nadolski

Agnieszka Szymkiewicz

Pseudodziennikarze świdnickiego szmatławca Swidnica24.pl, którzy odpowiadają za obelżywe wyzwiska pod adresem mieszkańców Lwówka Śląskiego pojawiające się na tym portalu przy artykułach o tematyce kolejowej.

16 stycznia, 17:05, Gość:

weź ty już spierd alaj z tym bo nikogo to nie obchodzi mikolu!

Co ty wiesz o ewolucji jak masz w czaszce dwa zwoje mózgu mniej niż kura? Potrafisz napisać coś innego niż kopie moich tekstów? Żałosny jesteś kozojebie z tymi smutnymi skwarami, nawet Strasburger wali lepsze suchary. I pamiętaj- zamykaj ryja żeby smród po górach się nie rozchodził! Rżnij swoje barany bo jesteś [wulgaryzm]cem, masz na mordzie wypisane upośledzenie i tylko to ci zostało. Chóј ci w oko bo w duрę miałbyś przyjemność.

G
Gość

Skąd to wrocławskie szambo się tu wylało, czy to piszą ludzie czy świnie myślą, że przemówiły ludzkim głosem?

A
Andrzej Sosna

Wsioki z Wrocławia jak przyjeżdżają do Jeleniej Góry to wszędzie syf zostawiają.W restauracjach,w parkach i wszędzie gdzie się nie pojawią.Co to za bydło,kto je spłodził?

o
od kibola do psychola
16 stycznia, 13:12, wrocławianin:

Co tu się wyrabia normalnie. Jakiś zakompleksiony cham z Wrocławia nie wiadomo po co produkuje dziesiątki komentarzy i nikt z tym nic nie robi.

I ciekawe dlaczego po wpisaniu w Google nicka "wasabiWKS" i dwóch pierwszych liczb z jego adresu IP (93.175.116.87) ujawnionego niedawno na jednym z portali wyświetlają się wyłącznie strony Polskiego Radia Wrocław na których ten wrocławski świr naparza wyzwiskami na Lwówek, Jelenią Górę, sołtysa Marczowa itd.? Policja i zniesławiane osoby - do roboty! Czy operator Aero2 wie do jakich celów ów osobnik wykorzystuje tę sieć, korzystając z możliwości łatwej zmiany numeru IP za pomocą sieci Aero2? Czy firma PSSK Sp. z o.o. - operator sieci kablowych i dostawca internetu z Wrocławia mający swoją siedzibę przy ul. Zdrowej 22/K2 (prezes zarządu: Michał Krzysztof Ickiewicz), dysponująca numerem IP 93.175.116.87 w domenie h11687.man.tk-internet.pl przydzielonym temu osobnikowi zdaje sobie sprawę, że za pomocą jej sieci od długiego czasu nagminnie łamane jest prawo w internecie?

w
wrocławianin

Co tu się wyrabia normalnie. Jakiś zakompleksiony cham z Wrocławia nie wiadomo po co produkuje dziesiątki komentarzy i nikt z tym nic nie robi.

S
SZYNECZKA NA ŚWIĘTA

My w Sobótce pracę mamy

Właśnie szyny rozkręcamy

Tu szyneczka, tam śrubeczka

Aż uzbiera się wódeczka

My pociągów tu nie chcemy

Przeciw nim protestujemy

Bo rozkręcać co będziemy?

Z odwodnienia tu pomrzemy!

M
Maciej Musiał
16 stycznia, 13:08, Gość:

Pod każdym artykułem o kolejach, pociągach itp. są te same komentarze. Zawsze są poruszane tylko problemy Bielawy i Sobótki. Co z innymi miejscowościami? Lwówek, Kowary, Karpacz. Tam też mogłabym powstać kolej. Opłacalne jest puścić pociąg nawet jeżeli na początku będzie jeździć mało osób. Z czasem się to zmieni.

Martwi mnie, że egoistycznie walczycie tylko o jedną miejscowość a reszta ma spadać. Pozamykać inne połączenia i dać do Sobótki. Tak to nie działa. Im większa siatka tras tym większa szansa na kolejne inwestycje.

Linia do Lwówka jest bardzo niewygodna dla Kolei Dolnośląskich i władz Dolnego Śląska, bo:

1. Obnaża brak zainteresowania u władz województwa lokalnymi liniami kolejowymi (wbrew propagandzie, jaką głoszą, że chciałyby już-teraz wyremontować wszystkie linie kolejowe w województwie, podczas gdy faktycznie obecna ekipa nie reaktywowała ANI JEDNEJ linii kolejowej na Dolnym Śląsku),

2. Nieudolność w dbaniu o lokalną infrastrukturę i transport publiczny (w tym brak umiejętności w zdobyciu funduszy unijnych, które właśnie służą takim celom),

3. Arogancję Kolei Dolnośląskich wobec mieszkańców dalszych części Dolnego Śląska, których zwyczajnie mają gdzieś rozsiewając tylko kłamliwą propagandę jak świetnie funkcjonuje kolej na Dolnym Śląsku na podstawie jedynie wrocławskiej kolejki aglomeracyjnej.

Dlatego trolle z Kolei Dolnośląskich i magistratu obszczekują, a nawet wulgarnie obrażają wszystkich, którzy krytycznie piszą o kolei na Dolnym Śląsku podając konkretne przykłady i robią szambo pod artykułami na tematy kolejowe, próbując sprowadzić niewygodną dla władz dyskusję do poziomu rynsztoka. Taki poziom kultury dyskusji jest w UMWD i KD. Zresztą gdy nie mają argumentów, a pijar dla władz jest bardzo ważny, to co innego mogą zrobić?

G
Gość

Pod każdym artykułem o kolejach, pociągach itp. są te same komentarze. Zawsze są poruszane tylko problemy Bielawy i Sobótki. Co z innymi miejscowościami? Lwówek, Kowary, Karpacz. Tam też mogłabym powstać kolej. Opłacalne jest puścić pociąg nawet jeżeli na początku będzie jeździć mało osób. Z czasem się to zmieni.

Martwi mnie, że egoistycznie walczycie tylko o jedną miejscowość a reszta ma spadać. Pozamykać inne połączenia i dać do Sobótki. Tak to nie działa. Im większa siatka tras tym większa szansa na kolejne inwestycje.

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie