LycaMobile będzie także m.in. tytularnym sponsorem tegorocznego lodowiska przy stadionie, które od teraz oficjalnie nazywa się "LycaMobile Lodowisko". Jej logo będzie także w strefie VIP obiektu. Umowę póki co podpisano do końca marca, ale we Wrocławiu liczą, że współpracę uda się potem przedłużyć. Podobno swego czasu ta londyńska firma rozpytywała w Polsce o oferty bycia tytularnym sponsorem jednego ze stadionów, ale dotąd na pytaniach się skończyło.
- Cieszymy się, że tak renomowana firma zdecydowała się zainwestować w Stadion Wrocław. To potwierdza, że jesteśmy wiarygodnym partnerem. To również efekt rozwoju obiektu i działań, które sprawiają, że Stadion Wrocław żyje dziś każdego dnia – mówi Adam Burak, dyrektor ds. marketingu i PR Stadionu Wrocław. (JG)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?