- Zdecydowaliśmy się na pojazdy hybrydowe, bo stawiamy na rozwiązania ekologiczne, zapewniające nie tylko mniejsze spalanie paliwa w codziennej eksploatacji, ale także niższą emisję szkodliwych substancji do atmosfery. Ekologia to dla nas jeden z priorytetów, dlatego staramy się stawiać na rozwiązania zgodne z założeniami Wrocławskiej Polityki Mobilności - podkreśla Jolanta Szczepańska, prezes MPK.
MPK zamiast zakupu postawiło na najem długoterminowy, gdyż jest to bardziej ekonomiczne. - Nie musimy się już martwić się o wydatki na naprawy pojazdów, bo ponosi je firma najmująca. Dodatkowym atutem jest to, że w razie awarii firma zapewnia nam pojazdy zastępcze – wymienia Agnieszka Korzeniowska. - Chcemy również w przyszłości zmniejszyć liczbę posiadanych pojazdów technicznych i administracyjnych z 46 do 27.
Siedem nowych toyot ma nowe malowanie - są białe z pomarańczowym, obowiązkowym oznakowaniem, nazwą służby, herbem Wrocławia i logiem MPK.
Na co dzień pojazdy te są wykorzystywane przez Centralę Ruchu MPK m.in. do zapewnienia bezpieczeństwa ruchu pojazdów w mieście czy kierowania ruchem autobusowym i tramwajowym podczas imprez odbywających się na ulicach Wrocławia, takich jak maratony czy pochody okolicznościowe.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?