Tak powstaje tramwaj na Nowy Dwór. Zobaczcie zdjęcia

Paweł Relikowski
Odwiedziliśmy plac budowy torowiska tramwajowego, które z placu Orląt Lwowskich poprowadzi na Nowy Dwór. Pierwszy tramwaj siedmiokilometrową trasę ma pokonać w 2023 roku. Jak idą prace? Zobaczcie zdjęcia!

Kiedy będzie wiosna? Zwierzęta dają sygnały. Klimat się zmienił.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 71

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

g
greg
17 stycznia, 08:41, S-ryk zrzęda 12 tysi mało:

Widać bogate to miasto, że ostatnio wszędzie granitowe krawężniki daje. Nawet na ścieżki rowerowe.

granit postoi i 100 lat a betonowe elementy po 30 się rozpadają. Nie oszczędzaj na wszystkim bo summa sumarum wydasz więcej :)

G
Gość
17 stycznia, 23:54, Gość:

Dlaczego aż dopiero w 2023 roku?? w takim czasie buduje się podziemne linie metra.. a nie naziemną linię tramwajową..

Wrocław i wszystko na temat.

G
Gość
15 stycznia, 12:19, do [wulgaryzm]i z ratusza:

Wy skur wy syny!

Miał być wybudowany nowy wiadukt nad torami z torowiskiem i buspasem ale i z dwoma pasami w każdym kierunku a nie tylko dla MPK!

Nie wyrażam zgody aby z podatków wspierano tylko grubego prosiaka i korpoekoped alstwo! Miasto jest dla wszystkich!

Dopóki nie zaczniecie traktować wszystkich równo to będę płacił podatki do innego miasta!

15 stycznia, 15:11, Gość:

dokładnie

15 stycznia, 15:50, Gość:

Popieram. nic dodać i nic ująć

15 stycznia, 20:09, Gość:

No własnie!

W pierwszej koncepcji miał być zburzony obecny wiadukt na strzegomskiej i wybudowany nowy dla samochodów i mpk. Również poszerzona miała być Strzegomska od tego wiaduktu do wiaduktu kolejowego i co?

16 stycznia, 01:37, Gość:

.

16 stycznia, 11:33, abraham:

I co - i nic. Zawsze możesz pojechać tym autobusem czy tramwajem. W końcu miasto jest dla wszystkich. Masz już wiadukty nad koleją w ciągu Gądowianki. Tramwaje tam nie jeżdzą. Co tak więc szczekasz?

Chyba nie jeździsz Strzegomską i Robotniczą to stul pysk korpoekopeda le!

G
Gość

Dlaczego aż dopiero w 2023 roku?? w takim czasie buduje się podziemne linie metra.. a nie naziemną linię tramwajową..

w
wrocławski dróżnik

Za 36 miesięcy obecne torowiska będą się nadawały do ponownego wykopu i przerobu przez hutę tak samo jak proponowane palmy na Legnickiej.

L
Lena

Cześć! Nazywam się Lena, mam 27 lat. Chcę znaleźć mężczyznę do intymnych spotkań i komunikacji. Z przyjemnością odpowiem wszystkim, napisz do mnie na stronie randkowej, oto moja strona - http://loveto.one/lena92

R
Rydzuś
15 stycznia, 18:12, Gość:

Obejrzałem obrazki. Nasuwa się pytanie - gdzie te mróweczki co to w pocie czoła budują świetlaną przyszłość? Po tylu miesiącach na pustym terenie nawet nie potrafili położyć paruset metrów szyn. Ale stojące złomy i owszem, sprzęt na miarę zadęcia prezydenta.

15 stycznia, 18:56, Gość:

Czy Ty myślisz, dzięciole, że szyny kładzie się tak sobie na ziemi? Przecież widać kawał wykonanej roboty, co dziamgolisz?

16 stycznia, 0:07, Gość:

W XXI w. 100m w trzy dni powinno być robione od podstaw do końca razem z nasadą drzew, a nie miesiącami. No cóż jak się wybrało metode łopaty ...

16 stycznia, 11:34, Gość:

Boże co za Dzban...

Nie wzywaj imienia Pana Boga swego nadaremno, bo cię ukara

S
S-ryk zrzęda 12 tysi mało

Widać bogate to miasto, że ostatnio wszędzie granitowe krawężniki daje. Nawet na ścieżki rowerowe.

A
AKWIN

Super osiągnięcie peowskiego wrocławia.

G
Gość

Relikowski popracuj jeszcze nad sobą,to może przyjmą cię gdzieś do jakiej poważnej redakcji....na gońca!

G
Gość
15 stycznia, 18:12, Gość:

Obejrzałem obrazki. Nasuwa się pytanie - gdzie te mróweczki co to w pocie czoła budują świetlaną przyszłość? Po tylu miesiącach na pustym terenie nawet nie potrafili położyć paruset metrów szyn. Ale stojące złomy i owszem, sprzęt na miarę zadęcia prezydenta.

15 stycznia, 19:05, Gość:

A jak to ty byś inżynierze zorganizował? Przedstaw plan. konkretnie!

15 stycznia, 19:57, Gość:

Nie wiem jak bym to zorganizował ale wiem, że w dziewietnastym wieku potrafiono 10 kilometrów torów kolejowych dziennie postawić i 800 kilometrów w ciągu sezonu (budowa kolei transkanadyjskiej). Ale wiem, że ty piź.dzielcu nie potrafisz, więc nie pchaj się na afisz (jedno co inżynierkowie najlepiej wam wychodzi to dojenie kasy). Na 3 zmiany to niepracuje, na bo przecież trzeba by było zapłacić więcej i szybciej by się skończyło, a tak można sié nahapać. Kiedy skończy się ten burdel budowlano machlojkowy?

16 stycznia, 11:47, Gość:

Ten co za Dzban.... Porównuje budowę w jałowym terenie z budową w środku miasta. Do tego wtedy też budowali wodociągi, kanalizację, pętle indukcyjne, telekomunikację, trakcję i przy okazji przekładali wszystko co niepotrzebne? Człowieku tzn Dzbanie właśnie się zbłaźniłeś i udowodniłeś że nie masz o tym zielonego, ale to naprawdę zielonego pojęcia a cała Twoja wiedza w tym temacie opiera się na wikipedii i zdjęciach redaktorka.

16 stycznia, 12:30, Gość:

Potrafisz tylko obrażać? To dzięki "redaktorkowi" wiesz co się dzieje. Zamilcz!

Tak się składa, że moja wypowiedź jest bardziej merytoryczna od Twojej. Dzbanie.

G
Gość
15 stycznia, 18:12, Gość:

Obejrzałem obrazki. Nasuwa się pytanie - gdzie te mróweczki co to w pocie czoła budują świetlaną przyszłość? Po tylu miesiącach na pustym terenie nawet nie potrafili położyć paruset metrów szyn. Ale stojące złomy i owszem, sprzęt na miarę zadęcia prezydenta.

15 stycznia, 19:05, Gość:

A jak to ty byś inżynierze zorganizował? Przedstaw plan. konkretnie!

15 stycznia, 19:57, Gość:

Nie wiem jak bym to zorganizował ale wiem, że w dziewietnastym wieku potrafiono 10 kilometrów torów kolejowych dziennie postawić i 800 kilometrów w ciągu sezonu (budowa kolei transkanadyjskiej). Ale wiem, że ty piź.dzielcu nie potrafisz, więc nie pchaj się na afisz (jedno co inżynierkowie najlepiej wam wychodzi to dojenie kasy). Na 3 zmiany to niepracuje, na bo przecież trzeba by było zapłacić więcej i szybciej by się skończyło, a tak można sié nahapać. Kiedy skończy się ten burdel budowlano machlojkowy?

16 stycznia, 11:47, Gość:

Ten co za Dzban.... Porównuje budowę w jałowym terenie z budową w środku miasta. Do tego wtedy też budowali wodociągi, kanalizację, pętle indukcyjne, telekomunikację, trakcję i przy okazji przekładali wszystko co niepotrzebne? Człowieku tzn Dzbanie właśnie się zbłaźniłeś i udowodniłeś że nie masz o tym zielonego, ale to naprawdę zielonego pojęcia a cała Twoja wiedza w tym temacie opiera się na wikipedii i zdjęciach redaktorka.

Potrafisz tylko obrażać? To dzięki "redaktorkowi" wiesz co się dzieje. Zamilcz!

G
Gość
15 stycznia, 18:12, Gość:

Obejrzałem obrazki. Nasuwa się pytanie - gdzie te mróweczki co to w pocie czoła budują świetlaną przyszłość? Po tylu miesiącach na pustym terenie nawet nie potrafili położyć paruset metrów szyn. Ale stojące złomy i owszem, sprzęt na miarę zadęcia prezydenta.

15 stycznia, 19:05, Gość:

A jak to ty byś inżynierze zorganizował? Przedstaw plan. konkretnie!

15 stycznia, 19:57, Gość:

Nie wiem jak bym to zorganizował ale wiem, że w dziewietnastym wieku potrafiono 10 kilometrów torów kolejowych dziennie postawić i 800 kilometrów w ciągu sezonu (budowa kolei transkanadyjskiej). Ale wiem, że ty piź.dzielcu nie potrafisz, więc nie pchaj się na afisz (jedno co inżynierkowie najlepiej wam wychodzi to dojenie kasy). Na 3 zmiany to niepracuje, na bo przecież trzeba by było zapłacić więcej i szybciej by się skończyło, a tak można sié nahapać. Kiedy skończy się ten burdel budowlano machlojkowy?

Ten co za Dzban.... Porównuje budowę w jałowym terenie z budową w środku miasta. Do tego wtedy też budowali wodociągi, kanalizację, pętle indukcyjne, telekomunikację, trakcję i przy okazji przekładali wszystko co niepotrzebne? Człowieku tzn Dzbanie właśnie się zbłaźniłeś i udowodniłeś że nie masz o tym zielonego, ale to naprawdę zielonego pojęcia a cała Twoja wiedza w tym temacie opiera się na wikipedii i zdjęciach redaktorka.

G
Gość
15 stycznia, 18:12, Gość:

Obejrzałem obrazki. Nasuwa się pytanie - gdzie te mróweczki co to w pocie czoła budują świetlaną przyszłość? Po tylu miesiącach na pustym terenie nawet nie potrafili położyć paruset metrów szyn. Ale stojące złomy i owszem, sprzęt na miarę zadęcia prezydenta.

15 stycznia, 18:56, Gość:

Czy Ty myślisz, dzięciole, że szyny kładzie się tak sobie na ziemi? Przecież widać kawał wykonanej roboty, co dziamgolisz?

16 stycznia, 0:07, Gość:

W XXI w. 100m w trzy dni powinno być robione od podstaw do końca razem z nasadą drzew, a nie miesiącami. No cóż jak się wybrało metode łopaty ...

Boże co za Dzban...

a
abraham
15 stycznia, 12:19, do [wulgaryzm]i z ratusza:

Wy skur wy syny!

Miał być wybudowany nowy wiadukt nad torami z torowiskiem i buspasem ale i z dwoma pasami w każdym kierunku a nie tylko dla MPK!

Nie wyrażam zgody aby z podatków wspierano tylko grubego prosiaka i korpoekoped alstwo! Miasto jest dla wszystkich!

Dopóki nie zaczniecie traktować wszystkich równo to będę płacił podatki do innego miasta!

15 stycznia, 15:11, Gość:

dokładnie

15 stycznia, 15:50, Gość:

Popieram. nic dodać i nic ująć

15 stycznia, 20:09, Gość:

No własnie!

W pierwszej koncepcji miał być zburzony obecny wiadukt na strzegomskiej i wybudowany nowy dla samochodów i mpk. Również poszerzona miała być Strzegomska od tego wiaduktu do wiaduktu kolejowego i co?

16 stycznia, 01:37, Gość:

.

I co - i nic. Zawsze możesz pojechać tym autobusem czy tramwajem. W końcu miasto jest dla wszystkich. Masz już wiadukty nad koleją w ciągu Gądowianki. Tramwaje tam nie jeżdzą. Co tak więc szczekasz?

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3