Tak powstaje tramwaj na Nowy Dwór. Zobaczcie zdjęcia

Paweł Relikowski
Odwiedziliśmy plac budowy torowiska tramwajowego, które z placu Orląt Lwowskich poprowadzi na Nowy Dwór. Pierwszy tramwaj siedmiokilometrową trasę ma pokonać w 2023 roku. Jak idą prace? Zobaczcie zdjęcia!

Spis Powszechny 2021: są pierwsze kary za odmowę spisania się

Wideo

Komentarze 70

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

g
greg
17 stycznia, 08:41, S-ryk zrzęda 12 tysi mało:

Widać bogate to miasto, że ostatnio wszędzie granitowe krawężniki daje. Nawet na ścieżki rowerowe.

granit postoi i 100 lat a betonowe elementy po 30 się rozpadają. Nie oszczędzaj na wszystkim bo summa sumarum wydasz więcej :)

G
Gość
17 stycznia, 23:54, Gość:

Dlaczego aż dopiero w 2023 roku?? w takim czasie buduje się podziemne linie metra.. a nie naziemną linię tramwajową..

Wrocław i wszystko na temat.

G
Gość
15 stycznia, 12:19, do [wulgaryzm]i z ratusza:

Wy skur wy syny!

Miał być wybudowany nowy wiadukt nad torami z torowiskiem i buspasem ale i z dwoma pasami w każdym kierunku a nie tylko dla MPK!

Nie wyrażam zgody aby z podatków wspierano tylko grubego prosiaka i korpoekoped alstwo! Miasto jest dla wszystkich!

Dopóki nie zaczniecie traktować wszystkich równo to będę płacił podatki do innego miasta!

15 stycznia, 15:11, Gość:

dokładnie

15 stycznia, 15:50, Gość:

Popieram. nic dodać i nic ująć

15 stycznia, 20:09, Gość:

No własnie!

W pierwszej koncepcji miał być zburzony obecny wiadukt na strzegomskiej i wybudowany nowy dla samochodów i mpk. Również poszerzona miała być Strzegomska od tego wiaduktu do wiaduktu kolejowego i co?

16 stycznia, 01:37, Gość:

.

16 stycznia, 11:33, abraham:

I co - i nic. Zawsze możesz pojechać tym autobusem czy tramwajem. W końcu miasto jest dla wszystkich. Masz już wiadukty nad koleją w ciągu Gądowianki. Tramwaje tam nie jeżdzą. Co tak więc szczekasz?

Chyba nie jeździsz Strzegomską i Robotniczą to stul pysk korpoekopeda le!

G
Gość

Dlaczego aż dopiero w 2023 roku?? w takim czasie buduje się podziemne linie metra.. a nie naziemną linię tramwajową..

w
wrocławski dróżnik

Za 36 miesięcy obecne torowiska będą się nadawały do ponownego wykopu i przerobu przez hutę tak samo jak proponowane palmy na Legnickiej.

R
Rydzuś
15 stycznia, 18:12, Gość:

Obejrzałem obrazki. Nasuwa się pytanie - gdzie te mróweczki co to w pocie czoła budują świetlaną przyszłość? Po tylu miesiącach na pustym terenie nawet nie potrafili położyć paruset metrów szyn. Ale stojące złomy i owszem, sprzęt na miarę zadęcia prezydenta.

15 stycznia, 18:56, Gość:

Czy Ty myślisz, dzięciole, że szyny kładzie się tak sobie na ziemi? Przecież widać kawał wykonanej roboty, co dziamgolisz?

16 stycznia, 0:07, Gość:

W XXI w. 100m w trzy dni powinno być robione od podstaw do końca razem z nasadą drzew, a nie miesiącami. No cóż jak się wybrało metode łopaty ...

16 stycznia, 11:34, Gość:

Boże co za Dzban...

Nie wzywaj imienia Pana Boga swego nadaremno, bo cię ukara

S
S-ryk zrzęda 12 tysi mało

Widać bogate to miasto, że ostatnio wszędzie granitowe krawężniki daje. Nawet na ścieżki rowerowe.

A
AKWIN

Super osiągnięcie peowskiego wrocławia.

G
Gość

Relikowski popracuj jeszcze nad sobą,to może przyjmą cię gdzieś do jakiej poważnej redakcji....na gońca!

G
Gość
15 stycznia, 18:12, Gość:

Obejrzałem obrazki. Nasuwa się pytanie - gdzie te mróweczki co to w pocie czoła budują świetlaną przyszłość? Po tylu miesiącach na pustym terenie nawet nie potrafili położyć paruset metrów szyn. Ale stojące złomy i owszem, sprzęt na miarę zadęcia prezydenta.

15 stycznia, 19:05, Gość:

A jak to ty byś inżynierze zorganizował? Przedstaw plan. konkretnie!

15 stycznia, 19:57, Gość:

Nie wiem jak bym to zorganizował ale wiem, że w dziewietnastym wieku potrafiono 10 kilometrów torów kolejowych dziennie postawić i 800 kilometrów w ciągu sezonu (budowa kolei transkanadyjskiej). Ale wiem, że ty piź.dzielcu nie potrafisz, więc nie pchaj się na afisz (jedno co inżynierkowie najlepiej wam wychodzi to dojenie kasy). Na 3 zmiany to niepracuje, na bo przecież trzeba by było zapłacić więcej i szybciej by się skończyło, a tak można sié nahapać. Kiedy skończy się ten burdel budowlano machlojkowy?

16 stycznia, 11:47, Gość:

Ten co za Dzban.... Porównuje budowę w jałowym terenie z budową w środku miasta. Do tego wtedy też budowali wodociągi, kanalizację, pętle indukcyjne, telekomunikację, trakcję i przy okazji przekładali wszystko co niepotrzebne? Człowieku tzn Dzbanie właśnie się zbłaźniłeś i udowodniłeś że nie masz o tym zielonego, ale to naprawdę zielonego pojęcia a cała Twoja wiedza w tym temacie opiera się na wikipedii i zdjęciach redaktorka.

16 stycznia, 12:30, Gość:

Potrafisz tylko obrażać? To dzięki "redaktorkowi" wiesz co się dzieje. Zamilcz!

Tak się składa, że moja wypowiedź jest bardziej merytoryczna od Twojej. Dzbanie.

G
Gość
15 stycznia, 18:12, Gość:

Obejrzałem obrazki. Nasuwa się pytanie - gdzie te mróweczki co to w pocie czoła budują świetlaną przyszłość? Po tylu miesiącach na pustym terenie nawet nie potrafili położyć paruset metrów szyn. Ale stojące złomy i owszem, sprzęt na miarę zadęcia prezydenta.

15 stycznia, 19:05, Gość:

A jak to ty byś inżynierze zorganizował? Przedstaw plan. konkretnie!

15 stycznia, 19:57, Gość:

Nie wiem jak bym to zorganizował ale wiem, że w dziewietnastym wieku potrafiono 10 kilometrów torów kolejowych dziennie postawić i 800 kilometrów w ciągu sezonu (budowa kolei transkanadyjskiej). Ale wiem, że ty piź.dzielcu nie potrafisz, więc nie pchaj się na afisz (jedno co inżynierkowie najlepiej wam wychodzi to dojenie kasy). Na 3 zmiany to niepracuje, na bo przecież trzeba by było zapłacić więcej i szybciej by się skończyło, a tak można sié nahapać. Kiedy skończy się ten burdel budowlano machlojkowy?

16 stycznia, 11:47, Gość:

Ten co za Dzban.... Porównuje budowę w jałowym terenie z budową w środku miasta. Do tego wtedy też budowali wodociągi, kanalizację, pętle indukcyjne, telekomunikację, trakcję i przy okazji przekładali wszystko co niepotrzebne? Człowieku tzn Dzbanie właśnie się zbłaźniłeś i udowodniłeś że nie masz o tym zielonego, ale to naprawdę zielonego pojęcia a cała Twoja wiedza w tym temacie opiera się na wikipedii i zdjęciach redaktorka.

Potrafisz tylko obrażać? To dzięki "redaktorkowi" wiesz co się dzieje. Zamilcz!

G
Gość
15 stycznia, 18:12, Gość:

Obejrzałem obrazki. Nasuwa się pytanie - gdzie te mróweczki co to w pocie czoła budują świetlaną przyszłość? Po tylu miesiącach na pustym terenie nawet nie potrafili położyć paruset metrów szyn. Ale stojące złomy i owszem, sprzęt na miarę zadęcia prezydenta.

15 stycznia, 19:05, Gość:

A jak to ty byś inżynierze zorganizował? Przedstaw plan. konkretnie!

15 stycznia, 19:57, Gość:

Nie wiem jak bym to zorganizował ale wiem, że w dziewietnastym wieku potrafiono 10 kilometrów torów kolejowych dziennie postawić i 800 kilometrów w ciągu sezonu (budowa kolei transkanadyjskiej). Ale wiem, że ty piź.dzielcu nie potrafisz, więc nie pchaj się na afisz (jedno co inżynierkowie najlepiej wam wychodzi to dojenie kasy). Na 3 zmiany to niepracuje, na bo przecież trzeba by było zapłacić więcej i szybciej by się skończyło, a tak można sié nahapać. Kiedy skończy się ten burdel budowlano machlojkowy?

Ten co za Dzban.... Porównuje budowę w jałowym terenie z budową w środku miasta. Do tego wtedy też budowali wodociągi, kanalizację, pętle indukcyjne, telekomunikację, trakcję i przy okazji przekładali wszystko co niepotrzebne? Człowieku tzn Dzbanie właśnie się zbłaźniłeś i udowodniłeś że nie masz o tym zielonego, ale to naprawdę zielonego pojęcia a cała Twoja wiedza w tym temacie opiera się na wikipedii i zdjęciach redaktorka.

G
Gość
15 stycznia, 18:12, Gość:

Obejrzałem obrazki. Nasuwa się pytanie - gdzie te mróweczki co to w pocie czoła budują świetlaną przyszłość? Po tylu miesiącach na pustym terenie nawet nie potrafili położyć paruset metrów szyn. Ale stojące złomy i owszem, sprzęt na miarę zadęcia prezydenta.

15 stycznia, 18:56, Gość:

Czy Ty myślisz, dzięciole, że szyny kładzie się tak sobie na ziemi? Przecież widać kawał wykonanej roboty, co dziamgolisz?

16 stycznia, 0:07, Gość:

W XXI w. 100m w trzy dni powinno być robione od podstaw do końca razem z nasadą drzew, a nie miesiącami. No cóż jak się wybrało metode łopaty ...

Boże co za Dzban...

a
abraham
15 stycznia, 12:19, do [wulgaryzm]i z ratusza:

Wy skur wy syny!

Miał być wybudowany nowy wiadukt nad torami z torowiskiem i buspasem ale i z dwoma pasami w każdym kierunku a nie tylko dla MPK!

Nie wyrażam zgody aby z podatków wspierano tylko grubego prosiaka i korpoekoped alstwo! Miasto jest dla wszystkich!

Dopóki nie zaczniecie traktować wszystkich równo to będę płacił podatki do innego miasta!

15 stycznia, 15:11, Gość:

dokładnie

15 stycznia, 15:50, Gość:

Popieram. nic dodać i nic ująć

15 stycznia, 20:09, Gość:

No własnie!

W pierwszej koncepcji miał być zburzony obecny wiadukt na strzegomskiej i wybudowany nowy dla samochodów i mpk. Również poszerzona miała być Strzegomska od tego wiaduktu do wiaduktu kolejowego i co?

16 stycznia, 01:37, Gość:

.

I co - i nic. Zawsze możesz pojechać tym autobusem czy tramwajem. W końcu miasto jest dla wszystkich. Masz już wiadukty nad koleją w ciągu Gądowianki. Tramwaje tam nie jeżdzą. Co tak więc szczekasz?

G
Gość
15 stycznia, 18:12, Gość:

Obejrzałem obrazki. Nasuwa się pytanie - gdzie te mróweczki co to w pocie czoła budują świetlaną przyszłość? Po tylu miesiącach na pustym terenie nawet nie potrafili położyć paruset metrów szyn. Ale stojące złomy i owszem, sprzęt na miarę zadęcia prezydenta.

15 stycznia, 18:56, Gość:

Czy Ty myślisz, dzięciole, że szyny kładzie się tak sobie na ziemi? Przecież widać kawał wykonanej roboty, co dziamgolisz?

15 stycznia, 23:07, Gość:

W XXI w. 100m w trzy dni powinno być robione od podstaw do końca razem z nasadą drzew, a nie miesiącami. No cóż jak się wybrało metode łopaty ...

16 stycznia, 8:56, Jgw:

No to rób, patafianie.

16 stycznia, 8:27, Gość:

Do wszystkich mądrych inaczej,

Policzcie ilu pracowników wykonuje na tych zdjęciach swoją pracę. Parę fotek z koparkami, wielka panorama dołków i kupek wykopanej ziemi, wycięte drzewa i tyle. Gdzie są, kurna, pracownicy???

Ty to jesteś jedna WIELKA KUPA !!!!!!

Dodaj ogłoszenie