Szok! Po takich torowiskach jeżdżą tramwaje we Wrocławiu

szZaktualizowano 
- To jawne narażanie pasażerów na utratę życia i zdrowia – napisał pan Mariusz, który wysłał nam zdjęcia torowiska na ul. Reymonta. Widok jest rzeczywiście szokujący.

„Oto stan torowiska na ulicy Reymonta, na wysokości przystanku Kleczkowska. Jest to jawne narażanie pasażerów na utratę życia i zdrowia! Tam po prostu w pewnym momencie - co widać - nie ma praktycznie szyny!” - napisał pan Mariusz, nasz Czytelnik.

Na dowód wysłał zdjęcia torowiska. Rzeczywiście, w przynajmniej dwóch miejscach mamy sporych rozmiarów ubytki, a dodatkowo szyna jest mocno spękana.

Przypomnijmy, że po ulicy Reymonta jeżdżą tramwaje linii 14, 15 i 24. Co ciekawe, wiosną był remont torowiska w tej okolicy. Na moście Osobowickim wymieniono 140 mb szyn, na placu Staszica – 50 mb oraz 30 mb na ulicy Reymonta. Jak widać, potrzeby są jednak zdecydowanie większe. I pilne.

Gdy widzi się taki usterki trudno się dziwić, że do chodzi to takich sytuacji, jak na początku września na ulicy Wajdy (za mostem Zwierzynieckim), z którego film opublikował jeden z popularnych fanpage.



ZOBACZ TEŻ:

Potężny fragment gzymsu spadł na chodnik i uszkodził samochód

VW wbił się w betoniarkę. Kierowca zginął na miejscu

polecane: FLESZ: Zmiany w logowaniu na konto. Uwaga na oszustów

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 176

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

r
raffii
9 września, 14:25, garrak:

Dobrze, a teraz może mi ktoś powiedzieć co w tym szokującego i niebezpiecznego?

To, czego brakuje w tych szynach, to kołnierza rowka, co może i rzeczywiście nie wygląda estetycznie, natomiast nie jest niebezpieczne. Ba - w niektórych miejscach montuje się szyny bez kołnierza, bo to jest zbędne. Koło tramwaju jedzie po główce szyny, czyli tym czymś po drugiej stronie. Kołnierz jest głównie po to, żeby można łatwo wtopić szynę w asfalt, czy inną drogę.

Weź to przetłumacz tym ignorantom z gazety, szukającym taniej sensacji i robiącym czytelnikom wodę z mózgu. Piszą głupoty a ludzie to łykają.ZDiUM powinien wziąć ich na jakieś korepetycje w tematyce infrastruktury, choć poważnie obawiam się czy byliby w stanie takim technicznym zagadnieniom intelektualnie podołać.

G
Gość
9 września, 22:04, Gość:

gdzie ten szok?

jaki?

na prawdę nie trzeba daleko szukać poważniejszych uszkodzeń po których się jeździ

a tutaj mamy wyłamanie bocznej listwy oporowej ale w miejscu gdzie nie jest ona konieczna, tylko asfalt odgraniczała

cicho urzedniku wystajacy kawalek listwy jest zagrozeniem w ruchu ladowym ale wy przydupaski urzedaski tylko rowek lizecie

G
Gość

gdzie ten szok?

jaki?

na prawdę nie trzeba daleko szukać poważniejszych uszkodzeń po których się jeździ

a tutaj mamy wyłamanie bocznej listwy oporowej ale w miejscu gdzie nie jest ona konieczna, tylko asfalt odgraniczała

G
Gość
9 września, 21:12, kaszana:

Ja nie wiem o co wam chodzi, przecież ten drugi teges nie jest do niczego potrzebny, tramwaj jezdzi po tym szerszym.

A tak samao jest na kołłątaja, na przejściu dla pieszych na krzyżówce z kościuszki, aż skacze do góry taka długa blaszka!

nie do niczego, na rozjazdach "trzyma koło aby nie przeskakiwało

k
kaszana

Ja nie wiem o co wam chodzi, przecież ten drugi teges nie jest do niczego potrzebny, tramwaj jezdzi po tym szerszym.

A tak samao jest na kołłątaja, na przejściu dla pieszych na krzyżówce z kościuszki, aż skacze do góry taka długa blaszka!

G
Gość
9 września, 18:41, Mat:

Tramwaje w Berlinie, Monachium, Stuttgarcie, czy nawet w biedniejszym widocznie Dreźnie jak przejeżdżają obok to powodują minimalny hałas. Nocując we Frankfurcie nad Menem okna hotelowe wychodziły na pętle tramwajową. Byłem w dużym szoku, że w nocy praktycznie tych pojazdów nie było słychać! Dlaczego jest tak, że my musimy nie tylko tramwaj słyszeć, ale w niektórych miejscach również czuć???!!!

bo tu są polacy, zawistni i prosci partacze

G
Gość

Jutro będzie wymieniona i po sprawie

G
Gość

I tym władze miasta chcą zachęcić ludzi do korzystania z MPK? W Zatorze mają lepsze rollercoastery. We Wrocławiu zostaję jednak w samochodzie.

g
garrak
9 września, 19:25, garrak:

Dobrze, a teraz może mi ktoś powiedzieć co w tym szokującego i niebezpiecznego?

To, czego brakuje w tych szynach, to kołnierza rowka, co może i rzeczywiście nie wygląda estetycznie, natomiast nie jest niebezpieczne. Ba - w niektórych miejscach montuje się szyny bez kołnierza, bo to jest zbędne. Koło tramwaju jedzie po główce szyny, czyli tym czymś po drugiej stronie. Kołnierz jest głównie po to, żeby można łatwo wtopić szynę w asfalt, czy inną drogę.

9 września, 17:51, Otua:

Tu jest nawet POtencjal na dynamiczną innowacje: tramwaj na jednej szynie xD, druga jest calkowicie zbędna

Ojć, chciałeś błysnąć żartem, tylko Ci nieco nie wyszło. Systemy monorail działają na świecie i mają się nieźle. Niestety we Wrocku raczej nie zdałyby egzaminu.

G
Gość

https://www.facebook.com/czympkjeblo/

G
Gość
9 września, 08:36, Prezes:

Kundle zapchlone szczekacze ... możecie sobie tylko poszczekać i poskomleć na łamach tego brukowca ale generalnie tylko tyle . BO i miasto i MPK a i też ZDIUM ma D U P I E wasze wypociny . Ja sie nie podoba do won do siebie na prowincje albo zamknąć mordy i na hulajnogi .. A jak chcecie posłuchać bzdur co wam sie jeszcze " należy " to włączcie sobie reżimową TVpis ..

9 września, 08:43, Szarańcza,mochery ...:

Język miłości tych z tvnUB.....

TVNiemcy opłacone przez wszystkich co ją kupili od PZPR bo miała być tuba PZPR założona przez Waltera /

TVPolska uprawia propagandę neutralizującą jad płynący z TVNiemcy.

Składają się środowiska lewackie w tym szczególnie spekulant żydowski Soros który dorobił się na destabilizacji banku Anglii i nie tylko.

Dokładają się masoni pracujący od wieków aby objąć władzę nad światem ponad rządami narodowymi.

Dokłada się Cesarstwo Niemieckie .

Dokładają się potomkowie Chama oraz Judy

Dokłada się każdy kto ma interes do zrobienia na Polsce

M
Mat

Tramwaje w Berlinie, Monachium, Stuttgarcie, czy nawet w biedniejszym widocznie Dreźnie jak przejeżdżają obok to powodują minimalny hałas. Nocując we Frankfurcie nad Menem okna hotelowe wychodziły na pętle tramwajową. Byłem w dużym szoku, że w nocy praktycznie tych pojazdów nie było słychać! Dlaczego jest tak, że my musimy nie tylko tramwaj słyszeć, ale w niektórych miejscach również czuć???!!!

G
Gość
9 września, 10:58, Gość:

Niemcy zbudowali to miasto, polacy tylko niszczą

75lat i sukcesywny rozpad po polsku

B
Bogusław D.

Sutryk jak cie nie wielbić , panie nasz , zbawco i krynico mądrości .

O
Otua
9 września, 19:25, garrak:

Dobrze, a teraz może mi ktoś powiedzieć co w tym szokującego i niebezpiecznego?

To, czego brakuje w tych szynach, to kołnierza rowka, co może i rzeczywiście nie wygląda estetycznie, natomiast nie jest niebezpieczne. Ba - w niektórych miejscach montuje się szyny bez kołnierza, bo to jest zbędne. Koło tramwaju jedzie po główce szyny, czyli tym czymś po drugiej stronie. Kołnierz jest głównie po to, żeby można łatwo wtopić szynę w asfalt, czy inną drogę.

Tu jest nawet POtencjal na dynamiczną innowacje: tramwaj na jednej szynie xD, druga jest calkowicie zbędna

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3