- W nocy nie znalazłem skierowania na swoim koncie pacjenta w internecie. Rano zadzwoniłem na infolinię. Ale nikt mi nie potrafił pomóc – opowiada Czytelnik. Jest pewien, że w styczniu, gdy rejestrował swoją chęć udziału w akcji szczepień, formularz wypełnił prawidłowo i prawidłowo potwierdził swoje zgłoszenie. - Dzwonię w różne miejsca ale odbijam się od ściany. Czuję się oszukany – żali się.
Dzisiejsza rejestracja ruszyła o północy w internecie, a od szóstej rano na infolinii 989.
- Przez pierwsze dwadzieścia minut po północy były problemy z zalogowaniem się do systemu rejestracji. Mam informację, że problem jest już usunięty – mówi nam minister Michał Dworczyk, szef Kancelarii Premiera.
Informatyczną obsługą systemu rejestracji zajmuje się rządowe Centrum e-Zdrowie. Informacje, jakie znaleźć można w mediach społecznościowych, potwierdzają, że kłopoty z rejestracją szybko się skończyły.
Czy Wam udało się zarejestrować czy mieliście kłopoty? Napiszcie w komentarzach.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?