Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Krótko

Redakcja
RECENZUJĄ KOŁODKĘ. Pojawiają się pierwsze recenzje planu Kołodki, po tym, jak Ministerstwo Finansów upubliczniło jego pełną wersję w Internecie. Business Centre Club pozytywnie ocenia propozycję likwidacji i konsolidacji niektórych agencji i funduszy, ale propozycje zmian w podatkach określiło jako "nie do przyjęcia". Podobnego zdania jest analityk Centrum im. Adama Smitha, Grzegorz Szczodrowski, który uważa, że podstawowym celem programu jest cel fiskalny, czyli szukanie sposobu na załatanie dziury budżetowej kosztem podatników. W opinii Rafała Antczaka, analityka fundacji CASE, propozycje Kołodki zawierają zmiany mające zadowolić w poszczególnych częściach każde ugrupowanie parlamentarne.

   KOSMETYKI O 1 PROC. W GÓRĘ. Nominalna wartość sprzedaży kosmetyków w Polsce wzrosła w 2002 r. o 1 proc., do 4,69 mld zł z 4,65 mld zł rok wcześniej - wynika z danych firmy MEMRB. Największy udział wartościowy w ogólnej sprzedaży miały kosmetyki do pielęgnacji twarzy (18,8 proc.), tzw. kosmetyka kolorowa (12,6 proc.) oraz szampony (12,2 proc.).
   ENTUZJAŚCI WYPRZEDAŻY. Polacy są jednymi z największych entuzjastów wyprzedaży w Europie. 74 proc. Polaków uważa, że wyprzedaże w sklepach są okazją do korzystnych zakupów - wynika z badań Ipsos. W krajach UE największymi entuzjastami wyprzedaży są: Brytyjczycy (73 proc.), Niemcy (69 proc.), Francuzi (69 proc.) i Belgowie (67 proc.).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski