MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Spacery na odchudzanie. Tyle trzeba chodzić, żeby schudnąć - oto ważne zasady. Przez te błędy nie chudniesz

OPRAC.:
Magdalena Walczak-Grudzka
Magdalena Walczak-Grudzka
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Czy chodzenie odchudza? Jak dużo trzeba chodzić, żeby schudnąć? Chodzenie jest jedną z najbardziej dostępnych i skutecznych form ćwiczeń odchudzających. Codzienne spacery mogą być dla wielu osób kluczem do zgubienia zbędnych kilogramów a także utrzymania kondycji i zdrowej sylwetki. Warto znać kilka zasad, by chodzenie skutecznie odchudzało. Te częste błędy mogą stanowić przeszkodę na drodze do utraty wagi - sprawdź!

Spis treści

Chodzenie na odchudzanie - czy to działa?

Chodzenie to skuteczny i jeden z najbardziej dostępnych sposobów na odchudzanie. Codzienny spacer nie wymaga wiele wysiłku ani specjalnego sprzętu i łatwo go włączyć do codziennych zajęć. Chodzenie działa na odchudzanie. To bezpłatna forma ćwiczeń, która zapewnia wiele korzyści zdrowotnych, w tym poprawę zdrowia układu krążenia, nastroju i poziomu energii.

To Cię teraz może zainteresować

Szybkie chodzenie to świetny sposób na płaski brzuch! Aby schudnąć, należy chodzić przynajmniej 3-4 razy w tygodniu przez minimum 30-45 minut - dopiero po tym czasie organizm zaczyna spalać tłuszcz. Godzina marszu w średnim tempie 6,5 km/h to prawie 300 spalonych kalorii!

Jednak wiele osób, które chcą schudnąć, popełnia typowe błędy, które mogą utrudniać ich postępy w odchudzaniu. Przez to waga nie spada. Znajomość kilku podstawowych zasad chodzenia na odchudzanie jest niezwykle istotna, aby móc w pełni wykorzystać swoje treningi. Od niewystarczającej ilości spacerów po zaniedbanie odpowiedniego nawodnienia - niektóre błędy mogą uniemożliwić osiągnięcie celów związanych z utratą wagi.

Tak zdrowo schudnąć 5 kg w miesiąc

Nie ma niestety uniwersalnej recepty na to, jak schudnąć - wpływ na to ma wiele czynników, takich jak typ sylwetki, wiek, płeć, wykonywana praca czy schorzenia a także predyspozycje genetyczne. Każdy ma także inne zapotrzebowanie energetyczne.

Zdaniem dietetyków prawidłowa jest utrata wagi rzędu 1 kg tygodniowo. Umożliwia to utratę nawet 5 kg w miesiąc. Aby schudnąć, należy dostarczać organizmowi mniej kalorii, niż zużywa, ale nie można przekraczać minimalnego zapotrzebowania. Warto zastosować umiarkowany deficyt kaloryczny połączony z regularnymi treningami. Stopniowa i powolna utrata kilogramów jest korzystna dla zdrowia a także daje lepsze i trwalsze efekty.

Odżywianie jest kluczowym elementem utraty wagi, jednak zamiast skupiać się tylko na tym, co jeść, lepiej zastanowić się nad nawykami i zmianami, które można wprowadzać codziennie, a które nie wiążą się z dietą.

Tak chodzenie działa na odchudzanie - przez te błędy nie chudniesz

Zebraliśmy 10 najczęstszych błędów popełnianych podczas chodzenia w celu utraty wagi. Sprawdź, jak zwiększyć spalanie kalorii i zrobić spore postępy w kierunku zdrowszej, szczuplejszej sylwetki.

Chodzenie na odchudzanie - sprawdź teraz w naszej galerii najważniejsze zasady:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Spacery na odchudzanie. Tyle trzeba chodzić, żeby schudnąć - oto ważne zasady. Przez te błędy nie chudniesz - Gazeta Pomorska

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska