Skuteczne działania marketingowe szansą dla e-commerce

Materiał informacyjny

Sytuacja, w jakiej przyszło nam funkcjonować od kliku tygodni, jest ogromnym wyzwaniem zarówno dla biznesu, jak i dla konsumentów. Długotrwałe utrzymanie tego stanu trwale zmieni zachowania społeczne i zakupowe klientów - między innymi przyczyni się do szybszej i „przymusowej” digitalizacji wielu obszarów. Jeśli chodzi o firmy, w najlepszej sytuacji są te, które od jakiegoś czasu systematycznie rozwijały swój biznes online. Zyskują więc ci, którzy przyspieszyli transformację cyfrową, którzy cały łańcuch wartości od reklamy, przez sprzedaż, po obsługę klienta przenieśli w całości do internetu.

Skutki obecnego kryzysu odczujemy wszyscy, ale to właśnie e-commerce oraz firmy z ekosystemu tzw. handlu online mogą przejść przez czas pandemii nie tylko „suchą nogą”, ale wykorzystać ten czas do wzmocnienia swojej pozycji biznesowej. Wiele sklepów internetowych dostrzega szanse i stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom dotychczasowych i nowych grup klientów. E-handel oferuje wiele rozwiązań, które mogą stać się odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby konsumentów. Jedno jest pewne - wszystkie plany i strategie trzeba natychmiast dostosować do efektywnego prowadzenia biznesu online.

Aby firmy wykorzystały obecną sytuację i wyszły z niego silniejsze, konieczne są przemyślane działania marketingowe. Jeśli ktoś przestaje istnieć w świadomości konsumenta, to w efekcie traci udziały w rynku. Dlatego warto teraz postawić na to, by trwale zaistnieć w świadomości klientów. Ważna jest więc optymalizacja budżetów reklamowych, aby w pełni wykorzystać najbardziej optymalne kanały marketingowe i właściwie zarządzać portfolio swoich produktów, dopasowując komunikaty podczas całej ścieżki klienta (m.in. pakietowanie produktów czy polityka rabatowa).

Tempo zmian i konieczność natychmiastowej reakcji na nie to ogromne wyzwanie dla biznesu. Dlatego aby nie popełnić przy tym kosztownych błędów, warto skorzystać z pomocy doświadczonej agencji marketingowej takiej jak Result Media. Dzięki wiedzy specjalistów przedsiębiorstwo może efektywniej prowadzić działania promocyjne i szybciej generować sprzedaż.

Prowadząc sklep internetowy, trzeba zadbać o wygodę użytkowników. Użyteczność serwisu to jeden z czynników, które mają pierwszorzędny wpływ na budowanie relacji klienta z marką i produktem. Dobra opinia zdecyduje, czy skorzysta on z oferowanych produktów lub usług i czy odwiedzi ją w przyszłości. Dlatego warto skorzystać z wiedzy ekspertów Result Media, którzy zaprojektują wygodny i estetyczny interfejs witryny, aby ułatwić nawigację w sklepie.

Warto też pamiętać, że aktywne działania online to klucz do utrzymania relacji z klientami. Jeśli więc oszczędności są konieczne, trzeba to zrobić w przemyślany sposób. Koszty działań reklamowych można znacząco ograniczyć, optymalizując swoje kampanie. Jest to kluczowy moment na wdrożenie usprawnień i poprawę rentowności działań. Dzięki wiedzy o modelowaniu atrybucji doświadczona agencja marketingowa przeanalizuje wartość poszczególnych interakcji. Wiedząc, jakie mają znaczenie dla konwersji, firma może ograniczyć zbędne wydatki i doinwestować kanały faktycznie wpływające na sprzedaż, dzięki czemu wzrosną zarówno rentowność kampanii, jak i liczba transakcji.

Efektywne zarządzanie budżetem reklamowym, skuteczna komunikacja z klientami i odpowiednia strategia promocji to działania, które pomogą firmom w zbudowaniu silnej pozycji biznesowej online. Aby działać szybciej i wygrać w walce z konkurencją, warto znaleźć partnera z ogromną wiedzą w zakresie marketingu internetowego, który doradzi najlepsze rozwiązania i pomoże je skutecznie wdrożyć. Teraz można z tego wsparcia skorzystać również bezpłatnie, ponieważ agencja Result Media uruchomiła specjalną akcję skierowaną do przedsiębiorców. Eksperci marketingu online za darmo przeprowadzą audyt kampanii, sprawdzą poprawność procesów i ustawień oraz gromadzenia danych niezbędnych do podjęcia skutecznych działań. To wyjątkowa możliwość, aby skorzystać z wiedzy i doświadczenia certyfikowanej agencji Google Partner Premier i Facebook Parter, co pozwoli osiągnąć założone cele biznesowe firmy.

Artykuł przygotowany we współpracy z Result Media (resultmedia.pl)

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3