Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Sieci walczą o klientów. Choćby darmowymi zakupami w 150 sekund

tik
Akcja organizowana w Hiszpanii dla 100-milionowego klienta, gdzie zwycięzca w ciągu wyznaczonych 120 sekund stał się właścicielem sprzętu o wartości 28 144 euro.
Akcja organizowana w Hiszpanii dla 100-milionowego klienta, gdzie zwycięzca w ciągu wyznaczonych 120 sekund stał się właścicielem sprzętu o wartości 28 144 euro. YouTube
Sklepy ze sprzętem ogłaszają różne promocje, np. drugi produkt 50 proc. taniej. Zdarzają się i oryginalne akcje.

Media Markt organizuje nietypową akcję marketingową. Na zwycięzcę czeka nagroda - darmowe zakupy w 150 sekund.

Dziś ruszyła rejestracja do konkursu „Bierz, co chcesz! Najszybsze 150 sekund w historii Media Markt”. Zwycięzca zrobi najszybsze zakupy w życiu, za które nie będzie musiał zapłacić.

Aby wziąć udział w konkursie, należy zarejestrować się do newslettera Media Markt na stronie sieci i w 300 słowach odpowiedzieć na pytanie „Co kupiłbyś w sklepie w 150 sekund, gdybyś miał nieograniczoną ilość pieniędzy?”. Komisja wybierze najciekawsze zgłoszenie i zaprosi jego autora lub autorkę na takie zakupy w swoim sklepie w Warszawie.

Przypomnijmy, podobna akcja organizowana była już w Hiszpanii dla 100-milionowego klienta, gdzie zwycięzca w ciągu wyznaczonych 120 sekund stał się właścicielem sprzętu o wartości 28 144 euro:

Zobacz wideo zakupów w Hiszpanii: https://www.youtube.com/watch?v=D4mpl0yafS4

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Sieci walczą o klientów. Choćby darmowymi zakupami w 150 sekund - Gazeta Pomorska

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska