Ścieżki rowerowe i przebudowa ulic. Wrocławskie Inwestycje planują rok 2021

mk
Remonty, budowa ścieżek rowerowych, rozbudowa ulic. To główne inwestycje, jakie planuje zrobić w roku 2021 miejska spółka Wrocławskie InwestycjeZobacz na kolejnych slajdach planowane w 2021 r. inwestycje - posługuj się myszką, klawiszami strzałek na klawiaturze lub gestami Pawel Relikowski / Polskapress
Remonty, budowa ścieżek rowerowych, rozbudowa ulic. To główne inwestycje, jakie planuje zrobić w roku 2021 miejska spółka Wrocławskie Inwestycje

Będzie wakacyjny boom? Polacy stęsknieni za podróżami

Wideo

Komentarze 13

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Same mądre głowy, ciekaw jestem ile z Was narzekających płaci podatki we Wrocławiu :) nie płacicie, nie macie zdania.

G
Gość

Główna ulica Paryza bez aut.

Ile tam jest teraz pasów rowerowych?

https://www.sortiraparis.com/news/in-paris/articles/223839-transport-what-future-for-cars-in-paris/lang/en

G
Gość
21 stycznia, 10:20, xyz:

Ale blachosmrodom wadzą te ścieżki rowerowe :)

Zrozumcie ułomki, że miasto nie jest w stanie przyjąć jeszcze więcej ruchu samochodowego, już pęka, a deweloperka buduje w najlepsze nowe klatki do chowu dla ludzi. Gdzie to wszystko ma się pomieścić.

Za parkingi płacić nie chcecie, wszystko zastawione w opór, a służby nie reagują. Na zachodzie jak źle staniesz to w ciągu 5minut pojawia się miły pan z drukareczką i nie ma, że 'na chwilę'

Każdy rowerzysta powinien OBOWIĄZKOWO posiadać:

1. Kartę rowerową i badania psychologiczne – tak jak kierowcy samochodów

2. Sprawny i oświetlony rower białe światło z przodu, czerwone z tyłu odblaskowy kask

3. Badanie techniczne pojazdu pt. rower

4. Obowiązkowe ubezpieczenie OC

5. Kamizelkę odblaskową założoną na plecach a nie w plecaku

6. Tablicę rejestracyjną lub inną forma oznakowania która umożliwi identyfikację kierującego

7. Bezwzględny zakaz jazdy w słuchawkach !!

8. Badania psychologiczne na poziomie czytania ze zrozumieniem aby ogarnąć choć podstawowe przepisy o PRD

Wcześniej czy później do tego dojdzie !!!

to tylko kwestia czasu

R
Rafał
21 stycznia, 10:20, xyz:

Ale blachosmrodom wadzą te ścieżki rowerowe :)

Zrozumcie ułomki, że miasto nie jest w stanie przyjąć jeszcze więcej ruchu samochodowego, już pęka, a deweloperka buduje w najlepsze nowe klatki do chowu dla ludzi. Gdzie to wszystko ma się pomieścić.

Za parkingi płacić nie chcecie, wszystko zastawione w opór, a służby nie reagują. Na zachodzie jak źle staniesz to w ciągu 5minut pojawia się miły pan z drukareczką i nie ma, że 'na chwilę'

Ułomku to ty zrozum,że miasto ma obowiązek tak projektować rozwój aby ulice były przejezdne .

A blokowanie na silę ruchu jest chore.

Jaki jest sens budowy na jednym kilometrze drogi 4kilometrów drogi rowerowej ????

Patrz ul Kamienna ?😫

G
Gość

Czekamy tez w tym roku na ścieżkę na Swobodnej i Małachowskiego.

Najpotrzebniejsza ścieżka w mieście to Pułaskiego.

Przydałoby się ją też przedłużyć aż do Urzędu Wojewódzkiego

x
xyz

Ale blachosmrodom wadzą te ścieżki rowerowe :)

Zrozumcie ułomki, że miasto nie jest w stanie przyjąć jeszcze więcej ruchu samochodowego, już pęka, a deweloperka buduje w najlepsze nowe klatki do chowu dla ludzi. Gdzie to wszystko ma się pomieścić.

Za parkingi płacić nie chcecie, wszystko zastawione w opór, a służby nie reagują. Na zachodzie jak źle staniesz to w ciągu 5minut pojawia się miły pan z drukareczką i nie ma, że 'na chwilę'

G
Gość
21 stycznia, 08:59, dex:

Czyli krótko mówiąc remontów brak .

Jedynie co to, zwężanie ulic już istniejących często poniemieckich takie inwestycje.

Wydać kasę nic nie zrobić .

A swoja droga czy ktoś się zastanawia ko ma interes w tym aby w całym mieście było tak dużo nastawianych znaków często co 2-5m

21 stycznia, 9:16, Gość:

Niemcy to robili szerokie ulice bo dodawali do nich drogi dla rowerów np na Powstańców Sl.

Potem kilkadziesiąt lat na tych drogach parkowały auta

teraz się te auta przegania i znów droga szeroka

21 stycznia, 09:29, Gość:

Niemcy robili szerokie ulice, bo wiedzieli, że oprócz stojącego pod sklepem samochodu, z którego wyładowuje się towar musi być jeszcze miejsce do przejazdu dla innych. I żeby była jasność, takie rozwiązanie dotyczyło jednego pasa ruchu. Ta tradycja pochodzi także z prawa jakie obowiązywało w państwie zakonnym. I wcale nie wiązało się to ze ścieżkami rowerowymi, bo w owych czasach rowerów jeszcze nie było, albo stanowiły przejaw luksusu. Co do Powstańców to podobno przed wojną, poza ulicą zrobiono ścieżki rowerowe które teraz zostały odtworzone. Miejsca parkingowe, które były na tych ścieżkach zostały przeniesione na ulicę kosztem zwężenia pasów ruchu. Dlatego prosiłbym pomyśleć zanim się coś pisze. Myślenie nie szkodzi.

Gdzie na ulicy Powstanców Śl samochody muszą stać do rozładunku na jezdni?

To najdłuższa ulica w mieście i nie ma tam jednego takiego miejsca

Do sklepów towar dowozi się od zaplecza i tak się robiło za Niemców jak i teraz.

To nie wymaga myślenia o jakie apelujesz tylko wystarczy się rozglądnąć.

Tak na tej ulicy przegoniono auta parkuajce na trawnikach i drogach rowerowych

Wracamy do normalności.

Uwaga na temat ze rowerów było mało bo były drogie jest nie na meijscu.

Breslau to bogate miasto i to podstawa transportu od setek fabryk i manufaktur był rower.

Było tu ponad 80 wytwórni rowerów.

Mogę podać ceny aut i wytłumaczyć dlaczego ludzi było stać na rowery a nie na auta

Komuna nie budowała scieżek, bo wspaniale się jeździło rowerami po różnych jezdniach które przetrwały wojnę.

Niestety gdy Niemcy zamiast wysyłać auta na złom zaczęli je wysyłać do Polski oraz gdy ciężarówki były coraz cięższe to ulice się zaczęły zapadać a rowerem po jezdni przestało się dawać jezdzić bezpiecznie.

Potem było jeszcze gorzej bo kazdy idiota ćpun i alkoholik był dopuszczony do kursu na PJ w efekcie mamy 2-3 razy wiecej auta niż w cywilizowanych krajach zachodu

Ten nadmiar aut prowadzi do problemów z remontami czy wyznaczaniem miejsc parkingowych

Jest nadzieja, że teraz po wprowadzeniu płatnych stref parkowania na dużą część miasta, ludzie się pozbędą aut i dlatego miasto inwestuje w KZ i rowery

G
Gość

Tyle lat trzeba było czekać aby zrozumieli że trzeba budować tez ścieżki bo rowerami jeździ połowa ludzi w porównaniu do liczby jeżdżących tramwajami. To ogromne odciążenie KZ i zmniejszenie liczby aut na drogach.

Trwa łącznie pourywanych scieżek.

Te wymienione to budują WI ale przecież drugie tyle jest budowane poza WI.

Niestety pan Sutryk obciął o 12 mln budżet rowerowy na ten rok choć nakłady na inwestycje w 2021 są większe niż w zeszłym roku.

Bardzo niepokoi odkładanie przebudowy ul.Świdnickiej

Planowane jest zwiększenie ruchu rowerowego dwukrotnie do poziomu 15%

Zobaczymy czy prezydent Sutryk nie obetnie budżetu w przyszłym roku bo rowerzysci czekają na mądre decyzje już 30 lat

Już jest przejezdna droga wzdłuż Karkonoskiej i dalej na Bielanach do Kobierzyc.

Tak samo wyjazd z Wrocławia na północ dostał połączenie ze ścieżka na Trzebnicę,Prusice, Żmigród, Sułów i Żmigród. Wreszcie można bezpiecznie z miasta wyjechać na tereny rekreacyjne i przyrodnicze

Tłumy rowerzystów i biegaczy wykorzystują teraz utwardzone wały nad Widawą.

Kiedy Slęza?

Naprawdę przyjemnie sie na to patrzy jak ludzie nie siedzą w domach tylko się ruszają

Na zachodzie ponad połowa sprzedawanych rowerów to rowery elektryczne. Nie dziwi bo jak są takie spójne trasy to warto z daleka do pracy dojeżdżać czy bez zmęczenia zrobić trasę weekendową około 100 km

Są jeszcze miejsca niezniszczone przez człowieka gdzie nie można i nie należy wjeżdżać autem a na piechotę za daleko

G
Gość

Ja to bym chciał wreszcie zobaczyć we Wrocławiu chociaż jedną porządną ulicę wybudowaną od podstaw.

G
Gość
21 stycznia, 08:59, dex:

Czyli krótko mówiąc remontów brak .

Jedynie co to, zwężanie ulic już istniejących często poniemieckich takie inwestycje.

Wydać kasę nic nie zrobić .

A swoja droga czy ktoś się zastanawia ko ma interes w tym aby w całym mieście było tak dużo nastawianych znaków często co 2-5m

21 stycznia, 9:16, Gość:

Niemcy to robili szerokie ulice bo dodawali do nich drogi dla rowerów np na Powstańców Sl.

Potem kilkadziesiąt lat na tych drogach parkowały auta

teraz się te auta przegania i znów droga szeroka

Niemcy robili szerokie ulice, bo wiedzieli, że oprócz stojącego pod sklepem samochodu, z którego wyładowuje się towar musi być jeszcze miejsce do przejazdu dla innych. I żeby była jasność, takie rozwiązanie dotyczyło jednego pasa ruchu. Ta tradycja pochodzi także z prawa jakie obowiązywało w państwie zakonnym. I wcale nie wiązało się to ze ścieżkami rowerowymi, bo w owych czasach rowerów jeszcze nie było, albo stanowiły przejaw luksusu. Co do Powstańców to podobno przed wojną, poza ulicą zrobiono ścieżki rowerowe które teraz zostały odtworzone. Miejsca parkingowe, które były na tych ścieżkach zostały przeniesione na ulicę kosztem zwężenia pasów ruchu. Dlatego prosiłbym pomyśleć zanim się coś pisze. Myślenie nie szkodzi.

d
dex

Czyli krótko mówiąc remontów brak .

Jedynie co to, zwężanie ulic już istniejących często poniemieckich takie inwestycje.

Wydać kasę nic nie zrobić .

A swoja droga czy ktoś się zastanawia ko ma interes w tym aby w całym mieście było tak dużo nastawianych znaków często co 2-5m

G
Gość

Każdy rowerzysta powinien OBOWIĄZKOWO posiadać:

1. Kartę rowerową i badania psychologiczne – tak jak kierowcy samochodów

2. Sprawny i oświetlony rower białe światło z przodu, czerwone z tyłu odblaskowy kask

3. Badanie techniczne pojazdu pt. rower

4. Obowiązkowe ubezpieczenie OC

5. Kamizelkę odblaskową założoną na plecach a nie w plecaku

6. Tablicę rejestracyjną lub inną forma oznakowania która umożliwi identyfikację kierującego

7. Bezwzględny zakaz jazdy w słuchawkach !!

8. Badania psychologiczne na poziomie czytania ze zrozumieniem aby ogarnąć choć podstawowe przepisy o PRD

P
Precz z popis

Bardzo lubie jezdzic rowerem ale jak widze te sciezki ktore lecą donikąd albo zaprojektowane przez idiotow to juz sie odechciewa. Zmuszanie mnie do jazdy po jezdni tez jest idiotyczne. Kierowcom sie zweza drogi absurdalna polityka w tym miescie...

Dodaj ogłoszenie