Ruszyła budowa wielkiego wiaduktu na trasie na Nowy Dwór (ZDJĘCIA)

Jerzy Wójcik
Jerzy Wójcik
Materiały spółki Wrocławskie Inwestycje
Wrocławskie Inwestycje informują, że wykonawca trasy tramwajowo-autobusowej na Nowy Dwór rozpoczął właśnie prace przygotowawcze przed budową wielkiego wiaduktu.

Wiadukt na trasie autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór powstaje nad torami kolejowymi, w okolicach zbiegu ulic: Strzegomskiej, Robotniczej i Wagonowej. Dzięki wiaduktowi autobusy i tramwaje bezkolizyjnie przejadą ponad torami kolejowymi. Przypomnijmy, że w tej okolicy są dwa przejazdy kolejowe i wiadukt, który został gruntownie przebudowany w 2006 roku. Pozostanie on na swoim miejscu i będzie obsługiwał samochody, tak jak dziś.

Na nowy wiadukt na TAT nieco poczekamy, ale widać już pierwsze prace. Co konkretnie jest robione? - Właśnie powstała ścianka pod pierwszą podporę, która będzie podtrzymywać wielki 160 metrowy wiadukt nad linią kolejową - informują Wrocławskie Inwestycje. - Larseny mają 5,5 metra. Przy ich wbijaniu pracował 5,5 tonowy młot. Nie było lekko, ale dał radę. Podpora będzie miała 7 metrów wysokości korpusu. Ruszają roboty przy fundamencie. Za kilka tygodni prace rozpocznie palownica - dodają nadzorujący inwestycję.

ZOBACZ TAKŻE:

Tak ma wyglądać trasa na Nowy Dwór (ZOBACZ WIZUALIZACJE)

Paweł Szrot ostro o "Zielonej Granicy"."To porównanie jest uprawnione"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 24

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
25 stycznia, 19:54, Gość:

Na jagód o trzeba było zrobić tramwaj a nie na nowy Dwór który jest dobrze skomunikowany

25 stycznia, 19:55, Gość:

Jagodno :) slownik

macie kolej walczcie o lepsza kolej.

a wbrew pozorom trasa na Nowy dwór nie jest potrzebna Nowemu Dworowi.

tylko potrzebna jest przebudowa Strzegomskiej, transport do i z Mordoru,

połaczenie tramwajem do nowej zajezdni wzdłuż żernickiej

no i usprawnienie komunikacji autobusowej z lotniskiem.

G
Gość
24 stycznia, 21:44, Gość:

Ciekawa wizualizacja tej estakady ... bez torów???

25 stycznia, 9:53, Gość:

Bo tutaj nigdy nic nie wiadomo jak to wyjdzie

25 stycznia, 12:23, W:

Przynajmniej sie nie wykolei kupa złomu

bo przez wiadukt tramwaje będą przewożone na platformie kołowej ;-ppp

G
Gość
25 stycznia, 19:54, Gość:

Na jagód o trzeba było zrobić tramwaj a nie na nowy Dwór który jest dobrze skomunikowany

Jagodno :) slownik

G
Gość

Na jagód o trzeba było zrobić tramwaj a nie na nowy Dwór który jest dobrze skomunikowany

K
Ktoś

Niech lepiej wybudują nowe mieszkania dla ludzi bynajmniej będzie lepszy pożytek

G
Gość
25 stycznia, 9:02, Gość:

Nie mam pojęcia jak on będzie przebiegał??!! Na wizualizacji jest tak byle jak pokazane... Zupełnie, jakby miał się kończyć na tych budynkach obok WSB!!!!...

Przejść tam już nie da rady.............

25 stycznia, 10:59, Kierowca (Sutryk WON!):

W Ratuszu też nie wiedzą. Dopiero się uczą ... tak jak ITS

ITS to skrót od: I Tak Stoisz. Stoimy więc wszyscy, piesi, rowerzyści, samochody i MPK czyli miasto przoduje korkami

K
Kształt

tego wiaduktu wieszczy kolejną komunikacyjną katastrofę. Po co zostaje stary wiadukt? Z tych obrazków zapowiada się wielki chaos.

G
Gość

A pobocza zrobili na ewentualne wykolejenia ? Bo to więcej jak pewne. Na Hubskiej tez juz się wykoleiły.

K
Kotek
24 stycznia, 23:12, Gość:

można było te wiadukty budować niezależnie nie rozwalając palcu Orląt i Strzegomskiej/Robotniczej na samym początku?

za pół roku dopiero zacząć prace przyłączeniowe, gdy już większość trasy by była gotowa.

i gdzie 4 pasy na strzegomskiej? - wszystkie wiadukty przecież pod to przewidująco przygotowano.

25 stycznia, 8:11, Gość:

Jazda się zacznie jak rozpoczną prace na Strzegomskiej nie kończąc na Robotniczej i Orląt. Sadyści z ratusza.

W innej części miasta włodarze i ludzie z ich namaszczenia mieszkają to tu mają w dupie jak ludzie żyją

W
W
24 stycznia, 21:44, Gość:

Ciekawa wizualizacja tej estakady ... bez torów???

25 stycznia, 9:53, Gość:

Bo tutaj nigdy nic nie wiadomo jak to wyjdzie

Przynajmniej sie nie wykolei kupa złomu

L
Les

A co dalej? Wielka inwestycja gdzie dalsza część ani wykonawcy ani projektu nie ma. Tak to jest jak mopsowe tęczę za budowę się biorą

G
Gość
24 stycznia, 21:44, Gość:

Ciekawa wizualizacja tej estakady ... bez torów???

Bo tutaj nigdy nic nie wiadomo jak to wyjdzie

G
Gość

Nie mam pojęcia jak on będzie przebiegał??!! Na wizualizacji jest tak byle jak pokazane... Zupełnie, jakby miał się kończyć na tych budynkach obok WSB!!!!...

Przejść tam już nie da rady.............

G
Gość
24 stycznia, 23:14, Gość:

i może by tak z łaski swojej w końcu dokończyć remont Fabrycznej i przejzad kolejowy usprawnić otworzyć i puścić ruch alternatywnie przez Traktatową

Tamtędy jeżdzi ponad 150 pociągów na dobę. Miłego stania pod rogatkami.

G
Gość
24 stycznia, 21:05, Wrocławianin:

Estakada na pl. Społecznym była podobno brzydka. A to Sutrykowe obrzydlistwo jest niby ładne ???

24 stycznia, 21:15, Gość:

Estakada na pl. Społecznym "padła" bo rowerzyści sobie nie radzili. Tu rowerzystów nie będzie.

rowerzyści to mieli przejazd dołem, o ile się jakiś bar nie rozstawił z koncertem akurat na środku ścieżki....

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie