Rusza remont torowiska na Hallera. Od soboty zmiany w kursowaniu MPK

Celina Marchewka
Celina Marchewka
Fot. Michal Pawlik / Polskapresse
W sobotę, 11 lipca, rusza remont torowiska na alei Hallera od ul. Mieleckiej do skrzyżowania z ul. Ojca Beyzyma. Do końca wakacji wzdłuż alei Hallera powstanie zielone torowisko. Z powodu tych prac tramwaje zmienią swoje trasy, uruchomiony zostanie też autobus zastępczy.

W przeprowadzonej wcześniej ekspertyzie stan torowiska na alei Hallera został określony jako zły. Jego elementy są uszkodzone lub zużyte, a podkłady drewniane zdegradowane.

Remont fragmentu od od ul. Mieleckiej do skrzyżowania z Ojca Beyzyma rusza w najbliższą sobotę. Prace potrwają do końca sierpnia.

W trakcie prac tramwaje nie będą kursowały na całej długości al. Hallera.

  • Tramwaje linii 20 dojadą do skrzyżowania alei Hallera z ulicą Powstańców Śląskich, a dalej do pętli Krzyki,
  • Tramwaje linii 74 z ulicy Grabiszyńskiej pojadą do pętli Oporów.

Na zamkniętym odcinku alei Hallera pomiędzy FAT-em a ulicą Powstańców Śląskich zostanie uruchomiona komunikacja zastępcza. Okresowa linia autobusowa 720 będzie kursowała z częstotliwością:

dni robocze

  • do godziny 6:00 co 7,5 minuty;
  • w godzinach 6:00-9:00 co 6 minut;
  • w godzinach 9:00-14:00 co 7,5 minuty;
  • w godzinach 14:00-18:00 co 6 minut;
  • w godzinach 18:00-20:00 co 7,5 minuty;
  • w godzinach wieczornych tj. po godzinie 20:00 co 10 minut.

sobota i niedziela

  • z częstotliwością co 10 minut.

Pasażerowie posiadający bilety okresowe na linię 14, 20 lub 24 będą mogli bez żadnych dopłat podróżować autobusem linii 720.

Dodatkowo pasażerowie, którzy skasowali bilet jednorazowy w tramwaju linii 7, 20, 74 będą mogli kontynuować podróż autobusem linii 720 oraz tramwajami linii 4, 5, 11 i autobusami linii 107, 125, 325 na odcinku FAT - Oporów i odwrotnie.

W Google Street View właśnie pojawiają się nowe zdjęcia Wrocławia wykonane przez Google w 2020 roku. Samochody z kamerami na dachach jeździły po Wrocławiu przez kilka tygodni. Odwiedzają z resztą Wrocław regularnie. Nie wszyscy przyłapani przez kamery Google wiedzą, że stali się bohaterami internetu. Zobaczcie na kolejnych slajdach na czym Google Street View przyłapało wrocławian - posługujcie się klawiszami strzałek, myszką lub gestami.

Wrocławianie przyłapani na ulicy przez Google Street View

iPolitycznie - 300 milionów Putina by skorumpować Świat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

A
Adaś

Szkoda że obecny prezes który z jednej strony niby tak narzeka na zaniedbania poprzedników a z drugiej zaprasza do siebie chyba najgorszego w historii MPK prezesa Smyka nazywany przez pracowników " człowiekiem demolką " tego samego który " uszczęśliwił " Wroclaw Solarisami a pózniej stał się cud i znalazł pracę w Solarisie .... ( bez komentarza ) A Pan Balawejder zaprasza go na spotkanie i pyta o radę jak prowadzić MPK i publikuje jego zdjęcie w internecie .... To plucie w twarz pracownikom MPK .

G
Gość

Celina ach Celina.

Co ma wspólnego wymiana torowiska z zielonym? Czyżby szyny na zielono malowali?

G
Gość
9 lipca, 14:11, Gość:

Torowisko jest niebezpieczne, tymczasem pod kładką każdy tramwajarz testuje prędkość maksymalną składu. Jak długo tramwajami będą kierować niebezpieczni IDIOCI?

ale ty jesteś ubogi w mózg

G
Gość

Torowisko jest niebezpieczne, tymczasem pod kładką każdy tramwajarz testuje prędkość maksymalną składu. Jak długo tramwajami będą kierować niebezpieczni IDIOCI?

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie