Rozpoczął się ważny remont na Karłowicach. Są objazdy

AND
Prezydent Wrocławia Jacek Sutryk fanpage
Rozpoczął się ważny remont na Karłowicach. Chodzi o przebudowę ulicy Berenta z fragmentami alei Kasprowicza, a także fragmentem ulicy Przybyszewskiego i skrzyżowania Berenta z Boya-Żeleńskiego.

Spore zmiany w organizacji ruchu i objazdy na północy Wrocławia. Ruszyła przebudowa ulicy Berenta z fragmentami alei Kasprowicza, a także fragmentem ulicy Przybyszewskiego i skrzyżowania Berenta z Boya-Żeleńskiego. Objazdy - w tym dla autobusów MPK - wprowadzono już w sobotę.

To kolejna duża inwestycja miasta. Na ul. Berenta przebudowana zostanie nie tylko nawierzchnia ulicy, z której korzystają autobusy MPK. Powstaną nowe przystanki, chodniki, ścieżki rowerowe, przebudowane zostaną sieci podziemne, oraz powstanie dodatkowe oświetlenie.

Ulica Berenta została zamknięta dla ruchu na czas budowy od al. Kasprowicza do ul. Boya-Żeleńskiego. Tylko mieszkańcy posesji znajdujących się przy ulicy Berenta mają możliwość dojazdu od al. Kasprowicza. Prace potrwają do końca 2020 roku. Koszt inwestycji to blisko 8,3 mln zł.



Inaczej kursują autobusy

Objazdami kursują autobusy MPK linii: A, 105, 118, 130, 132 i kursów nocnych linii 246 (patrz mapka).

Autobusy linii A i kursy nocne linii 246 w obu kierunkach są skierowane objazdem od Kromera przez ulicę Boya-Żeleńskiego i al. Kasprowicza do pl. Daniłowskiego z pominięciem ul. Berenta.
Autobusy linii 105, 118 i 132 jadące w kierunku pętli Kromera, od pl. Daniłowskiego jeżdżą objazdem przez ulice Przybyszewskiego, Czajkowskiego i al. Kromera do pętli „Kromera”.

W kierunku przeciwnym autobusy kursują od ul. Boya-Żeleńskiego przez ul. Przybyszewskiego do pl. Daniłowskiego. Na trasie objazdu autobusy jadące z Kromera w kierunku ulicy Żmigrodzkiej dodatkowo zatrzymują się na przystankach tymczasowych:
- na ul. Przybyszewskiego za skrzyżowaniem z ul. Boya-Żeleńskiego
- na al. Kasprowicza za skrzyżowaniem z ul. Staffa.

Rozpoczął się ważny remont na Karłowicach. Są objazdy

Autobusy linii 130 jadące z Polanowic w kierunku Pawłowic jeżdża objazdem od al. Kasprowicza przez ul. Boya-Żeleńskiego do Kromera z pominięciem przystanku „pl. Daniłowskiego”.
W kierunku przeciwnym autobusy jadące z Pawłowic w kierunku Polanowic kursują od ul. Boya-Żeleńskiego przez ul. Przybyszewskiego do pl. Daniłowskiego. Na trasie objazdu autobusy linii 130 jadące do Polanowic dodatkowo zatrzymują się na przystankach tymczasowych:
- na ul. Przybyszewskiego za skrzyżowaniem z ul. Boya-Żeleńskiego
- na al. Kasprowicza za skrzyżowaniem z ul. Staffa.

Natomiast w kierunku przeciwnym, autobusy linii 130 jadące w kierunku Pawłowic dodatkowo zatrzymują się na przystanku tymczasowym zlokalizowanym na ul. Boya-Żeleńskiego za skrzyżowaniem z al. Kasprowicza.

Znamy nowy termin wyborów prezydenckich

Wideo

Komentarze 26

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
Kau
1 marca, 9:52, Kierowca:

W zasadzie wszystkie drogi we Wrocławiu nadają się do gruntowego remontu. Dlaczego dopuszczono to tak dramatycznego stanu tej infrastruktury ? Autobusy nie maja zatoczek, brakuje rond w kluczowych miejscach - same te proste rozwiązania zaimplementowane w większości miast w Polsce juz 10-15 lat temu przyniosłyby ogromny wzrost płynności. Nie rozumiem tego miasta.

1 marca, 14:27, Gość:

Wszystkie? Czyli np. które?

1 marca, 17:40, Kierowca:

Kilka prostych przykładów:

1 Wszystkie drogi z kostki (nie znam liczb ale szacuje ze dalej to 20%-30% wszystkich dróg w centrum)

2. Skrzyżowanie Mydlanej z ze Swojczycka, Mydlanej z Kowalska

3. Litewska cala do remontu, jej polaczenie z Gorlicka i Szewczenki az sie prosi o rondo.

4. Cale Nadodrze jest fatalne

5. Zalesie - szkoda slow

Więcej takich kwiatków jest w całym mieście ale nie wymienię ich z pamieć...

Znam dobrze tez miasta na Gornym Slaski - kazde mniejsze i biedniejsze miasto z tego regionu dawno rozwiązało podobne problemy juz 10-15 lat temu - jednoczesnie tworzac sciezki rowerowe.

1 marca, 18:30, Gość:

I to są te niby "praktycznie wszystkie drogi we Wroclawiu"? W takim razie przepraszam. Oczywiście należy przyznać Tobie i temu drugiemu bezdyskusyjna rację. Jeszcze raz przepraszam.

Dzbanie po co mam ci wypisywać wszystkie drogi na 4000 znaków wyszukaj sobie, umiesz wejść na gazetę wroclawską to i na google zajrzyj.

A
Andrew

już były komtrole inspekcji tych kanciarzy taxi lotniska teraz pora na tych z dworca PKP główny z suchej i Pilsudzkiego. Onido rynku liczą 40 zl. to wykracza poza limit urzędu miasta

B
Biały Pan

To jest mało ważna ulica , po co ją remontować ? ( Który powiec ma tam willę ? ). Wyremontować to trzeba Plac Społeczny, ul. Powstańców Śląskich , Pomorską, Kościuszki, Krzywoustego (koło korony) , Brücknera (prawy pas w stronę centrum) , Robotniczą, Zaporoską. Trzeba też dokończyć obwodnicę śródmiejską ( północno-wschodni odcinek ) . We Wrocławiu jest taki dziwny zwyczaj że remontuje się obrzeża a centrum zaniedbane

G
Gość
1 marca, 14:54, kolasa:

A jak by każdy wzią wsiad na rower i pomykał za miast blachosmrodem to żadne remonty nie straszne! Bądź my RAZEM zawsze EKO!

1 marca, 16:54, Gość:

Leję na EKO.

Jeżdżę od lat rowerem bo tak mi jest wygodniej.To bardzo mobilny środek transportu nie mający praktycznie żadnych barier i bardzo korzystnie wpływa na zdrowie.

Wypromowałem go i w rodzinie i wśród znajomych i wszyscy są zadowoleni.

Jeśli przy okazji korzysta ekologia to nie mam nic przeciwko.

Fajnie że ludzie mają hobby i lubią jezdzić autami, szczególnie gdy auto służy do wywiezienia rowerów w góry.

Trzeba tylko wywalić auta z centrum i nie robić tego tylko podwyżkami cen parkowania

Wierzylem w Ciebie do ostatniego zdania. W nim wszystko spieprzyles. Jednak jestes ekomatolem.

G
Gość
1 marca, 17:34, kolasa:

A jak by każdy wzią wsiad na rower i pomykał za miast blachosmrodem to żadne remonty nie straszne! Bądź my RAZEM zawsze EKO!

Kolasa, Kasi i tak nie dostaniesz. Idz hodowac te swoje robaki

G
Gość
1 marca, 9:52, Kierowca:

W zasadzie wszystkie drogi we Wrocławiu nadają się do gruntowego remontu. Dlaczego dopuszczono to tak dramatycznego stanu tej infrastruktury ? Autobusy nie maja zatoczek, brakuje rond w kluczowych miejscach - same te proste rozwiązania zaimplementowane w większości miast w Polsce juz 10-15 lat temu przyniosłyby ogromny wzrost płynności. Nie rozumiem tego miasta.

1 marca, 14:27, Gość:

Wszystkie? Czyli np. które?

1 marca, 17:40, Kierowca:

Kilka prostych przykładów:

1 Wszystkie drogi z kostki (nie znam liczb ale szacuje ze dalej to 20%-30% wszystkich dróg w centrum)

2. Skrzyżowanie Mydlanej z ze Swojczycka, Mydlanej z Kowalska

3. Litewska cala do remontu, jej polaczenie z Gorlicka i Szewczenki az sie prosi o rondo.

4. Cale Nadodrze jest fatalne

5. Zalesie - szkoda slow

Więcej takich kwiatków jest w całym mieście ale nie wymienię ich z pamieć...

Znam dobrze tez miasta na Gornym Slaski - kazde mniejsze i biedniejsze miasto z tego regionu dawno rozwiązało podobne problemy juz 10-15 lat temu - jednoczesnie tworzac sciezki rowerowe.

I to są te niby "praktycznie wszystkie drogi we Wroclawiu"? W takim razie przepraszam. Oczywiście należy przyznać Tobie i temu drugiemu bezdyskusyjna rację. Jeszcze raz przepraszam.

G
Gość
1 marca, 14:31, Gość:

To nie jest remont, w takim znaczeniu, jak kiedyś. To jest zwężenie istniejącej drogi aby wybudować kolejną ścieżkę dla ped.alarzy. Już lepiej, jakby zostawili istniejącą drogę.

1 marca, 17:00, Gość:

Droga rowerowa jest składnikeim drogi więc nie ma mowy o żadnym zwężeniu drogi.

Na tej ulicy nie było wyznaczonych pasów drogi wiec teraz rowerzysci będą mieli zakaz jazdy po pasie dla aut.Czyli dla kierowcow i bezpiecznij i szybciej.

W cywilizowanych krajach droga rowerowa to standard.

Widzę, że co poniektórzy tkwią jeszcze w PRL-u oraz mają problem z definicjami z kodeksu drogowego.

Tylko te ped.alarskie ścieżki robi się kosztem normalnych dróg, zwężając je. Również kosztem miejsc do parkowania, a ulica Berenta jest dla wielu miejscem zamieszkania. Tak więc wątpię, by na tym remoncie skorzystali kierowcy.

K
Kierowca
1 marca, 9:52, Kierowca:

W zasadzie wszystkie drogi we Wrocławiu nadają się do gruntowego remontu. Dlaczego dopuszczono to tak dramatycznego stanu tej infrastruktury ? Autobusy nie maja zatoczek, brakuje rond w kluczowych miejscach - same te proste rozwiązania zaimplementowane w większości miast w Polsce juz 10-15 lat temu przyniosłyby ogromny wzrost płynności. Nie rozumiem tego miasta.

1 marca, 14:27, Gość:

Wszystkie? Czyli np. które?

Kilka prostych przykładów:

1 Wszystkie drogi z kostki (nie znam liczb ale szacuje ze dalej to 20%-30% wszystkich dróg w centrum)

2. Skrzyżowanie Mydlanej z ze Swojczycka, Mydlanej z Kowalska

3. Litewska cala do remontu, jej polaczenie z Gorlicka i Szewczenki az sie prosi o rondo.

4. Cale Nadodrze jest fatalne

5. Zalesie - szkoda slow

Więcej takich kwiatków jest w całym mieście ale nie wymienię ich z pamieć...

Znam dobrze tez miasta na Gornym Slaski - kazde mniejsze i biedniejsze miasto z tego regionu dawno rozwiązało podobne problemy juz 10-15 lat temu - jednoczesnie tworzac sciezki rowerowe.

k
kolasa

A jak by każdy wzią wsiad na rower i pomykał za miast blachosmrodem to żadne remonty nie straszne! Bądź my RAZEM zawsze EKO!

G
Gość
1 marca, 08:58, Gość:

Potrzebne jak świni siodło

Nie obrażaj tych co nie jeżdżą rowerem

Tam autobusy potrzebują porządnej drogi bo zniszczą ją do cna

G
Gość
1 marca, 8:58, Gość:

Potrzebne jak świni siodło

1 marca, 09:08, Gość:

Jesteś w błędzie. Ten remont jest konieczny. Tam, dotkliwie daje się odczuć brak ścieżki rowerowej o odpowiednio wysokim standardzie.

1 marca, 09:12, Gość:

Raczej remont chodnikow jest wazniejszy.

Zawsze ważniejszą jest budowa nowej drogi niż remont starej.

Na chodnikach nie giną ludzie rozjeżdżani przez auta.

Jest i gradacja potrzeb i kolejność budowy.

Piesi i keirowcy praktycznie maja infrastrukturę na każdej drodze i to w obu kierunkach.Gdyby kiedyś nie zbudowano chodników piesi ginęliby jak rowerzysci.

Przyszedł czas na drogi rowerowe.

Spoźniony ale jest.

Neimcy przed wojna dociągnęli drogę rowerową do ul.Berenta wzdłuż ul.Przybyszewskiego.

Komuniści nie potrafili tego pociągnąć dalej

G
Gość
1 marca, 8:58, Gość:

Potrzebne jak świni siodło

1 marca, 9:08, Gość:

Jesteś w błędzie. Ten remont jest konieczny. Tam, dotkliwie daje się odczuć brak ścieżki rowerowej o odpowiednio wysokim standardzie.

1 marca, 09:52, Gość:

Żeby pe,dalarze mieli gdzie popylać na rowerze (najlepiej bez siodełka). Tacy domorośli kolarze.

Coś z twoją psychiką dzieje się niedobrego.

Zwykle tak się zachowują ludzie nadużywajacy narkotyków, auta lub wódki.

Dzięki remontowi skorzystają głównie pasażerowie KZ , rowerzyści ale i kierowcy aut osobowych

G
Gość
1 marca, 9:52, Kierowca:

W zasadzie wszystkie drogi we Wrocławiu nadają się do gruntowego remontu. Dlaczego dopuszczono to tak dramatycznego stanu tej infrastruktury ? Autobusy nie maja zatoczek, brakuje rond w kluczowych miejscach - same te proste rozwiązania zaimplementowane w większości miast w Polsce juz 10-15 lat temu przyniosłyby ogromny wzrost płynności. Nie rozumiem tego miasta.

1 marca, 14:27, Gość:

Wszystkie? Czyli np. które?

Dzięki rowerzystom dostajemy dofinasownie na remonty dróg z UE.

Powinniśmy być rowerzystom wdzięczni

G
Gość
1 marca, 14:31, Gość:

To nie jest remont, w takim znaczeniu, jak kiedyś. To jest zwężenie istniejącej drogi aby wybudować kolejną ścieżkę dla ped.alarzy. Już lepiej, jakby zostawili istniejącą drogę.

Droga rowerowa jest składnikeim drogi więc nie ma mowy o żadnym zwężeniu drogi.

Na tej ulicy nie było wyznaczonych pasów drogi wiec teraz rowerzysci będą mieli zakaz jazdy po pasie dla aut.Czyli dla kierowcow i bezpiecznij i szybciej.

W cywilizowanych krajach droga rowerowa to standard.

Widzę, że co poniektórzy tkwią jeszcze w PRL-u oraz mają problem z definicjami z kodeksu drogowego.

G
Gość
1 marca, 14:54, kolasa:

A jak by każdy wzią wsiad na rower i pomykał za miast blachosmrodem to żadne remonty nie straszne! Bądź my RAZEM zawsze EKO!

Leję na EKO.

Jeżdżę od lat rowerem bo tak mi jest wygodniej.To bardzo mobilny środek transportu nie mający praktycznie żadnych barier i bardzo korzystnie wpływa na zdrowie.

Wypromowałem go i w rodzinie i wśród znajomych i wszyscy są zadowoleni.

Jeśli przy okazji korzysta ekologia to nie mam nic przeciwko.

Fajnie że ludzie mają hobby i lubią jezdzić autami, szczególnie gdy auto służy do wywiezienia rowerów w góry.

Trzeba tylko wywalić auta z centrum i nie robić tego tylko podwyżkami cen parkowania

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3