Rozbudowa autostrady A4. Tłumy na spotkaniu i mnóstwo kontrowersji

Jerzy Wójcik
Jerzy Wójcik
We Wrocławiu odbyło się pierwsze spotkanie w sprawie rozbudowy autostrady A4 i budowy dalszego ciągu drogi ekspresowej S5 na Dolnym Śląsku. Do sali Starostwa Powiatowego przyszły tłumy ludzi, samorządowcy i mieszkańcy, nie wszyscy byli w stanie się tam pomieścić. Powstało mnóstwo kontrowersji, bo firma odpowiedzialna za projekt przebiegu proponowanych korytarzy już na początku poinformowała, że to tylko spotkanie informacyjne, a nie żadne konsultacje. Tymczasem liczba problemów zgłoszonych przez obecnych na sali zdecydowanie zaskoczyła projektantów i przedstawicieli Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu.CZYTAJ WIĘCEJ NA KOLEJNYCH SLAJDACH. ZOBACZ NA JAKIM ETAPIE JEST PROJEKTOWANIE NOWEJ A4 I JAKIE PROBLEMY ZGŁOSZONO.
We Wrocławiu odbyło się pierwsze spotkanie w sprawie rozbudowy autostrady A4 i budowy dalszego ciągu drogi ekspresowej S5 na Dolnym Śląsku. Do sali Starostwa Powiatowego przyszły tłumy ludzi, samorządowcy i mieszkańcy, nie wszyscy byli w stanie się tam pomieścić. Powstało mnóstwo kontrowersji, bo firma odpowiedzialna za projekt przebiegu proponowanych korytarzy już na początku poinformowała, że to tylko spotkanie informacyjne, a nie żadne konsultacje. Tymczasem liczba problemów zgłoszonych przez obecnych na sali zdecydowanie zaskoczyła projektantów i przedstawicieli Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu.CZYTAJ WIĘCEJ NA KOLEJNYCH SLAJDACH. ZOBACZ NA JAKIM ETAPIE JEST PROJEKTOWANIE NOWEJ A4 I JAKIE PROBLEMY ZGŁOSZONO. Polska Press/GDDKiA
We Wrocławiu odbyło się pierwsze spotkanie w sprawie rozbudowy autostrady A4 i budowy dalszego ciągu drogi ekspresowej S5 na Dolnym Śląsku. Do sali Starostwa Powiatowego przyszły tłumy ludzi, samorządowcy i mieszkańcy, nie wszyscy byli w stanie się tam pomieścić. Powstało mnóstwo kontrowersji, bo firma odpowiedzialna za projekt przebiegu proponowanych korytarzy już na początku poinformowała, że to tylko spotkanie informacyjne, a nie żadne konsultacje. Tymczasem liczba problemów zgłoszonych przez obecnych na sali zdecydowanie zaskoczyła projektantów i przedstawicieli Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu.

iPolitycznie - 300 milionów Putina by skorumpować Świat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 8

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

j
ja

wsadzil pis swoich ludzi do gddkia i juz nic nie wiadomo i kiedy bedzie :)

G
Gość
10 marca, 14:38, Grammar Hater:

Wow! Nie dość, że najbardziej optymalne, to do tego aż trzy!

A [wulgaryzm] pan

G
Gość
10 marca, 14:55, Gość:

Budowa nowej A4 w nowym korytarzu to pomysł co najmniej idiotyczny! Przez dziesięciolecia wzdłuż A4 rozwijał się biznes, fabryki i centra logistyczne. Modernizacja istniejącej drogi to jedyne sensowne rozwiązanie.

Niech sobie te centra logistycznie, za swoje pieniądze podłączą się, do sieci kolejowej

S
S4

W nowym korytarzu powinna zostać wybudowana S4. Po jej powstaniu można by zmodernizować A4.

Trudno wyobrazić sobie remont tej autostrady przy obecnym ruchu i braku alternatywnej trasy. Nieporozumieniem byłoby też pozbawiać autostrady strefy logistyczne i przemyslowe, które powstały właśnie że względu na dostęp do A4.

G
Gość
10 marca, 14:55, Gość:

Budowa nowej A4 w nowym korytarzu to pomysł co najmniej idiotyczny! Przez dziesięciolecia wzdłuż A4 rozwijał się biznes, fabryki i centra logistyczne. Modernizacja istniejącej drogi to jedyne sensowne rozwiązanie.

A4 w nowym korytarzu to doskonaly pomysl i jedyne sensowne rozwiazanie . Wywali sie caly ruch tranzytowy idacy na wschod z drogi do Wroclawia . A stara A4 stanie sie droga krajowa .

T
Tlumy

Ludzi no no

G
Gość

Budowa nowej A4 w nowym korytarzu to pomysł co najmniej idiotyczny! Przez dziesięciolecia wzdłuż A4 rozwijał się biznes, fabryki i centra logistyczne. Modernizacja istniejącej drogi to jedyne sensowne rozwiązanie.

G
Grammar Hater

Wow! Nie dość, że najbardziej optymalne, to do tego aż trzy!

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie