Objazd wytyczono ulicą Fabryczną przy Wrocławskim Parku Technologicznym (teren byłego Pafawagu). Przez nowo przygotowaną drogę jeździ teraz dużo autobusów MPK. Liczne progi zwalniające nie ułatwiają życia kierowcom autobusów, zwłaszcza tych długich- przegubowych. - Przy odrobinie nieuwagi łatwo "zaryć" w asfalt - mówią nam kierowcy MPK, a pasażerowie narzekają, że podróż tym odcinkiem, mimo nowej nawierzchni, delikatnie mówiąc, nie należy do najprzyjemniejszych...
Na ulicy Fabrycznej co kilkadziesiąt metrów są progi zwalniające usytuowane na przejściach dla pieszych. Autobusy muszą na nich ograniczyć prędkość do minimum, a i tak tylna cześć podwozia przy wjeżdżaniu na próg i przednia podczas zjeżdżania, prawie szorują o nawierzchnię.
Kolejny etap budowy TAT i zamknięcie fragmentu ulicy Robotniczej związany jest z budową nowego wiaduktu nad torami kolejowymi w rejonie ulicy Robotniczej i Wagonowej.
Od 18 kwietnia 2020 roku (sobota) wprowadzono zmiany tras linii autobusowych 106, 107, 109, 132, 142, 148, 149, 206, 249 i 609.
Tak ma wyglądać trasa na Nowy Dwór:
Tak ma wyglądać trasa na Nowy Dwór (ZOBACZ WIZUALIZACJE)
Port Lotniczy Olsztyn-Mazury zmodernizował swoją infrastrukturę
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?