Robotnicza zamknięta. Zobaczcie co się tam dzieje (ZDJĘCIA)

Jarosław Jakubczak
W sobotę 18.04 rozpoczął się kolejny etap budowy Trasy Autobusowo-Tramwajowej (tzw. TAT) na Nowy Dwór. Zamknięty dla ruchu został odcinek ulicy Robotniczej od ulicy Strzegomskiej do Wagonowej.

Objazd wytyczono ulicą Fabryczną przy Wrocławskim Parku Technologicznym (teren byłego Pafawagu). Przez nowo przygotowaną drogę jeździ teraz dużo autobusów MPK. Liczne progi zwalniające nie ułatwiają życia kierowcom autobusów, zwłaszcza tych długich- przegubowych. - Przy odrobinie nieuwagi łatwo "zaryć" w asfalt - mówią nam kierowcy MPK, a pasażerowie narzekają, że podróż tym odcinkiem, mimo nowej nawierzchni, delikatnie mówiąc, nie należy do najprzyjemniejszych...

Na ulicy Fabrycznej co kilkadziesiąt metrów są progi zwalniające usytuowane na przejściach dla pieszych. Autobusy muszą na nich ograniczyć prędkość do minimum, a i tak tylna cześć podwozia przy wjeżdżaniu na próg i przednia podczas zjeżdżania, prawie szorują o nawierzchnię.

Kolejny etap budowy TAT i zamknięcie fragmentu ulicy Robotniczej związany jest z budową nowego wiaduktu nad torami kolejowymi w rejonie ulicy Robotniczej i Wagonowej.

Od 18 kwietnia 2020 roku (sobota) wprowadzono zmiany tras linii autobusowych 106, 107, 109, 132, 142, 148, 149, 206, 249 i 609.

Tak ma wyglądać trasa na Nowy Dwór:

Tak ma wyglądać trasa na Nowy Dwór (ZOBACZ WIZUALIZACJE)

Bodnar nie może pełnić funkcji RPO

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

ciasne i wąskie ulice to znak rozpoznawczy Wrocławia w całej Europie i powód do niewybrednych żartów.

G
Gość

dalej będą ciasne i wąskie ulice... a co do tramwaju, klasyka, codziennie awarie, wykolejenia, problemy i Nowy Dwór jak stał w korkach, tak będzei stał dalej. Bo zastępcze autobusy utkną w korku na jednopasmowej drodze.

G
Gość

fajnie, kiedy zobaczymy most?

Dodaj ogłoszenie