Robiłeś zakupy w NEO24.pl? Mogły wyciec twoje dane osobowe!

    Robiłeś zakupy w NEO24.pl? Mogły wyciec twoje dane osobowe!

    PB

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Robiłeś zakupy w NEO24.pl? Mogły wyciec twoje dane osobowe!

    ©archiwum Polska Press/zdj. ilustracyjne

    Sklep internetowy NEO24.pl ostrzega klientów przed "prawdopodobieństwem ujawnienia danych osobowych" i zaleca "niezwłoczną zmianę haseł". O wycieku haseł poinformował sam sklep, który wysłał wiadomości do użytkowników.
    Robiłeś zakupy w NEO24.pl? Mogły wyciec twoje dane osobowe!

    ©archiwum Polska Press/zdj. ilustracyjne

    O wycieku danych poinformował sam sklep, który wysłał w nocy z poniedziałku na wtorek (10-11 września) maile o takiej treści do swoich klientów:


    "Informujemy, że istnieje prawdopodobieństwo ujawnienia danych osobowych Klientów z archiwalnej (funkcjonującej do dnia 25.10.2017 r.) bazy sklepu internetowego NEO24.PL. W związku z tym, w trosce o Państwa bezpieczeństwo rekomendujemy:
    • Niezwłoczną zmianę hasła do konta w sklepie internetowym NEO24.PL.
    • Zmianę haseł do innych serwisów internetowych, w których korzystają Państwo z hasła użytego do rejestracji w sklepie internetowym NEO24.PL.
    • Nieodpowiadanie na maile pochodzące z nieznanych i niezweryfikowanych źródeł.


    Obecnie przy współpracy z wysokiej klasy specjalistami ds. bezpieczeństwa sieci komputerowych analizujemy wszelkie kwestie związane z zaistniałą sytuacją.

    W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres: bezpieczenstwo@neo24.pl".


    Takie informacje oznaczają, że klienci, którzy dokonali chociaż jednego zakupu w sklepie NEO24 mogą mieć problem. Część internautów używa jednego hasła przy logowaniu do skrzynek pocztowych czy portali społecznościowych - w takiej sytuacji trzeba jak najszybciej zmienić hasła.

    Czytaj treści premium w Gazecie Wrocławskiej Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (3)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Nie mam maila

    Uzytkownik (gość)

    Zgłoś naruszenie treści

    Czy nie ma w tym wypadku obowiązku listownego powiadomienia Klientów?
    Maila nie dostałem, a tam kupowałem. łamią prawo GIODO i RODO?

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Jak ktoś narobi fikcyjnych zakupów,

    Jaki sklep, taka ochrona danych. (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3 / 4

    to będzie problem sklepu, a nie klientów.
    Trzeba było pilnować danych.


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    .

    . (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3

    Twoja wiedza na temat bezpieczeństwa informatycznego jest niesamowita... Książkowy przykład Internetowego Eksperta.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecane

    Wideo