Remont torowiska wzdłuż Pomorskiej. Wkrótce początek prac

Jerzy Wójcik
Jerzy Wójcik
Na Pomorskiej często dochodziło do wykolejeń tramwajów Jaroslaw Jakubczak / Polska Press
Tory tramwajowe położone wzdłuż ulicy Pomorskiej, pl. Staszica i ul. Reymonta znajdują się w kiepskim stanie. Według danych z inwentaryzacji stanu wrocławskich torowisk, ich ocena to patrząc od Dubois stan przeciętny, a potem zły i bardzo zły już na samym moście Osobowickim. Wkrótce ma się to zmienić, bo MPK właśnie otworzyło koperty w przetargu.

W tej części miasta ma być przeprowadzony tzw. remont cząstkowy w ciągu ulicy Pomorskiej, Placu Staszica i ulicy Władysława Reymonta od ulicy Dubois do mostu Osobowickiego.

To oznacza, że robotnicy zrobią tam tzw. punktową wymianę szyn i podbudowy pod torowiskiem. Wykonają także remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej znajdującej się wokół torowiska. Do wymiany jest tam łącznie ok. 500 metrów szyn, a długość całego wspomnianego powyżej odcinka to około 1400 metrów.

Prace mają trwać około miesiąca. Jeżeli MPK wyłoni wykonawcę w ciągu najbliższych dni, ten powinien ruszyć do akcji w maju i skończyć prace jeszcze przed wakacjami.

TOROWISKO TRAMWAJOWE WZDŁUŻ POMORSKIEJ I REYMONTA ORAZ NA MOŚCIE OSOBOWICKIM ZAZNACZONE KOLORAMI: ŻÓŁTYM, POMARAŃCZOWYM I BORDOWYM - OD STANU PRZECIĘTNEGO PO BARDZO ZŁY

Remont torowiska wzdłuż Pomorskiej. Wkrótce początek prac

ZOBACZ TAKŻE: OTO NAJGORSZE WROCŁAWSKIE TOROWISKA TRAMWAJOWE

Remonty torowisk we Wrocławiu. Tutaj tory tramwajowe są najg...

Przed nami rekordowa waloryzacja emerytur

Wideo

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Ś
Ślązaczek

Trzebnicka najgorsze ulice we Wrocławiu po prostu wstyd w XIX wieku lepiej wyglądała

G
Gość
15 kwietnia, 7:35, Gość:

Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247

Potrzebny remont kapitalny ulicy z całą infrastukturą inżynierii podziemnej, utwardzenia i dobrego podłoża pod torowisko - a to są olbrzymie koszty i wyłączenie ulicy na długie miesiące

Nie rozumiem włodarzy tego miasta nic a nic.

G
Gość

Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247

Potrzebny remont kapitalny ulicy z całą infrastukturą inżynierii podziemnej, utwardzenia i dobrego podłoża pod torowisko - a to są olbrzymie koszty i wyłączenie ulicy na długie miesiące

G
Gość

Sypie się wszystko pod rządami pedzia spuścizna po ścierwusie dutkiewiczu 100 mln nie wystarczy

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3