Rekrutacja powinna być bardziej przyjazna. IKEA startuje z kampanią „Ty jesteś zmianą”

AIP
Andrzej Banas
IKEA rozpoczęła kampanię employer brandingową „Ty jesteś zmianą”. Jej celem jest ludzi do poznawania IKEA jako marki pracodawcy oraz zwrócenie uwagi na konieczność zmiany modeli rekrutacyjnych na bardziej przyjazne kandydatom.

–W wizji IKEA zawarta jest idea tworzenia lepszego życia dla wielu, w tym dla naszych pracowników. Kontynuując realizację wizji oraz wsłuchując się w oczekiwania naszych przyszłych pracowników stworzyliśmy kampanię, u której podstaw leży transparentność, autentyczność, potrzeba pracy mającej znaczenie, świadome decydowanie. Chcemy dotrzeć do osób podzielających wartości marki oraz tych, którzy codziennymi wyborami zmieniają otaczającą rzeczywistość na lepsze – mówi Michał Pióro, Country HR Manager, IKEA Retail w Polsce.

Prace nad modelem rekrutacji trwały od ponad roku. Pierwsze procesy rekrutacyjne wykorzystujące elementy nowej ścieżki zostały przeprowadzone w 2017 roku w IKEA Lublin i warszawskim Centrum IKEA dla Firm. Pierwszej odsłonie kampanii towarzyszy spot, inspirowany prawdziwymi historiami pracowników IKEA, odwołujące się do wartości marki, w tym m.in.: szukania nowych rozwiązań, poczucia wspólnoty, nieszablonowego myślenia, prostoty, troski o ludzi i planetę. W ten sposób IKEA chce zachęcić osoby, dla których wartości marki są bliskie do poznania lepiej firmy jako pracodawcy. Ułatwi to nowa platforma internetowa IKEA.PL/TWOJASTRONAPRACY oferująca spersonalizowane treści oraz możliwość aplikowania na wybrane stanowisko #poTwojemu.

Rekrutacja w nowej formule złożona jest z czterech kroków:

Krok 1 poznaj IKEA jako pracodawcę – kandydaci dowiedzą się jak najwięcej o IKEA, poznają kulturę i wartości firmy zanim dołączą do zespołu.
Krok 2 aplikuj #poTwojemu – pozwalający wybrać format aplikacji, który najbardziej odpowiada preferencjom kandydata (może to być tradycyjne CV, dokument tekstowy, film, prezentacja czy link do własnej strony internetowej).
Krok 3 porozmawiajmy – umożliwiający lepsze poznanie kandydata, jego motywacji i talentów.
Krok 4 poznaj ofertę, swojego managera i zdecyduj czy chcesz zostać z IKEA.

Wrócą handlowe niedziele?

Wideo

Materiał oryginalny: Rekrutacja powinna być bardziej przyjazna. IKEA startuje z kampanią „Ty jesteś zmianą” - Polska Times

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3