MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Galeria Słoneczna w Radomiu w nowej odsłonie. Rośnie liczba odwiedzających. Zobacz co się zmieniło

Janusz Petz
Janusz Petz
Tak wygląda Galeria Słoneczna w Radomiu w nowej odsłonie. Więcej nowości na kolejnych zdjęciach.
Tak wygląda Galeria Słoneczna w Radomiu w nowej odsłonie. Więcej nowości na kolejnych zdjęciach. Reico Cs Nemovitostni
Mieszkańcy Radomia mogą obserwować kolejną ciekawą zmianę w Galerii Słonecznej – największym w regionie i coraz chętniej odwiedzanym centrum handlowym, zlokalizowanym w  sercu miasta. W 2023 roku w stosunku do roku 2022 liczba odwiedzających galerię wzrosła o 5 procent, a właściciel podejmuje kolejne inwestycje w celu rozwoju centrum.

Galeria Słoneczna w nowej odsłonie

Na fasadach obiektu pojawiło się 10 nowych, wielkoformatowych logotypów. Jest to część większych zmian, zarówno wizerunkowych, jak i funkcjonalnych, zapoczątkowanych w ubiegłym roku. Właścicielem galerii i inwestorem zmian jest czeski fundusz Reico ČS Nemovitostni.

Lokalnie Galerią Słoneczną oraz projektem rebrandingu zarządza firma White Star Real Estate.

Współczesne galerie handlowe, podążające za potrzebami klientów, to obecnie nie tylko miejsca wygodnych zakupów, ale przede wszystkim centra spotkań i budowania więzi społecznych. Analizy przeprowadzone przez Polską Radę Centrów Handlowych i firmę badawczą GfK wskazują, że aż 40 procent odwiedzających tego typu obiekty uznaje wymiar społeczny za ich unikalny atut.

Wzięli to sobie do serca zarządzający Galerią Słoneczną – widać to zarówno w zakończonych, jak i nadal prowadzonych inwestycjach. W ubiegłym roku odświeżono klimatyczną i pełną zieleni strefę foodcourt oraz zaaranżowano nową i wygodną strefę dla rodziców z dziećmi. Wdrożono również system zajętości miejsc parkingowych. W strefie zewnętrznej dobiega końca realizacja nowego placu zabaw o powierzchni 500 metrów kwadratowych, na którym zarówno małe, jak i starsze dzieci znajdą mnóstwo atrakcji. W galerii pojawiają się też nowe sklepy, na przykład w ubiegłym roku popularna Homla, w lutym tego roku Sweet Factory Store, w kwietniu natomiast JD Sport oraz Crazy Bubble. Wśród dostępnych w Słonecznej marek pojawiły się m.in.: Rituals, Tous, Modivo, TK Maxx, e-obuwie, Half Price czy Zara. Brandy te są unikalne w regionie.

– Centra handlowe stają się miejscami, w których ciekawie i w przyjemnym otoczeniu można spędzić czas z rodziną czy przyjaciółmi. W tym kontekście szczególnego znaczenia nabiera przyjazna przestrzeń oraz estetyka. Identyfikacja wizualna jest jej istotnym elementem i powinna dobrze wpisywać się w zachodzące zmiany. Odświeżony logotyp jest widocznym dla klientów sygnałem, że zmieniamy się i jesteśmy miejscem, w którym mogą czerpać przyjemność i rozrywkę. Potwierdzeniem tego, że klienci doceniają realizowane zmiany, jest wzrostowy trend w liczbie odwiedzających nasze centrum. W 2023 roku w stosunku do roku 2022 było ich o 5 proc. więcej – mówi Anna Stawczyk, dyrektor Galerii Słonecznej.

Galeria Słoneczna w centrum uwagi

Właściciel galerii, czeski fundusz Reico Cs Nemovitostni, oraz zarządzająca nią firma White Star Real Estate, postawili na lifting znaku. Wybrana w drodze przetargu agencja MadeInBrain Studio zaproponowała modyfikację logotypu oraz nadanie mu przestrzennej formy. Zmieniono typografię oraz układ znaku tak, by mocniej podkreślić słowo „słoneczna”.

– Dzięki temu zabiegowi całość nabrała lekkości i zdecydowanie nowoczesnego wymiaru. Słoneczny, pełen życia i radości charakter galerii w odświeżonym znaku podkreślają dodatkowo stosowane w komunikacji energetyczne kolory oraz treści spójne z charakterem miejsca. Całość doskonale wpisuje się w DNA marki, które wyróżnia ją na rynku. Zmiana jest elementem szerszej, realizowanej równolegle transformacji wszystkich elementów składających się na markę Galerii Słonecznej, takich jak: produkty i usługi, jakość obsługi oraz sposób komunikacji. Wszystkie te działania mają na celu osiągnięcie pozycji lidera na rynku – wyjaśnia Anna Szlaga, marketing manager w White Star Real Estate, nadzorująca i koordynująca proces rebrandingu.
13-metrowy znak na szklanej fasadzie

Zwieńczeniem wielomiesięcznego projektu rebrandingu był, rozpoczęty jeszcze w 2023 roku i zakończony w kwietniu tego roku, proces montażu 10 wielkoformatowych logotypów na zewnętrznych fasadach obiektu.

– Biorąc pod uwagę liczbę elementów do wymiany oraz konieczność odnowienia konstrukcji, na których mocowano nowe logotypy, było to poważne wyzwanie. Największy logotyp, zamontowany na szklanej fasadzie od ul. Galileusza, ma szerokość aż 13 metrów i wysokość ponad 7 metrów. Jako jedyny zawiera sformułowanie „galeria handlowa”. Pozostałe to sam wielkoformatowy sygnet lub jego kombinacja z nazwą Słoneczna. Odpowiedzialna za wykonanie projektu i montaż firma BrandGood, wspólnie z dyrekcją centrum, zadbali w całym procesie inwestycyjnym o ciągłość działania galerii oraz komfort odwiedzających ją klientów – mówi Anna Szlaga.

Inwestycja w przyszłość

Zmiana identyfikacji wizualnej jest elementem szerszej metamorfozy obiektu i wielu innych projektów inwestycyjnych w Galerii Słonecznej, które inwestor zapoczątkował w 2023 roku.
– Inwestycje, które prowadzimy w Galerii Słonecznej służą zarówno klientom, jak i najemcom – podnoszą komfort zakupów, sprawiają, że centrum staje się jeszcze atrakcyjniejsze. Zwieńczeniem kolejnego etapu zmiany jest proces odświeżenia identyfikacji wizualnej. Jest to dowód na to, że poważnie podchodzimy do trendów w branży retail oraz do zmieniających się potrzeb odwiedzających Galerię Słoneczną. Słoneczna Galeria Handlowa w Radomiu jest ważnym składnikiem naszego portfela inwestycyjnego i o zmianach w niej myślimy w kategoriach długoterminowych – Markéta Dostálková, asset manager w Reico Cs Nemovitostni.

Właściciel galerii Słoneczna w Radomia

REICO IS ČS założone w 2006 roku przez Česká Spořitelna, a.s., największy czeski bank detaliczny. Zarządza dwoma detalicznymi funduszami nieruchomości: REICO ČS NEMOVITOSTNÍ, który jest największym i najstarszym funduszem inwestycyjnym w Czechach, oraz REICO ČS LONG LEASE, założonym w 2021 roku. Zarządza aktywami o wartości około 1,5 mld EUR (stan na marzec 2024 roku). Jest głównym inwestorem skupiającym się na najlepszych aktywach z długoterminowym okresem posiadania (10 lat +). Posiada zdywersyfikowany portfel obejmujący aktywa biurowe, handlowe i logistyczne w Czechach, na Słowacji i w Polsce.

Property manager

White Star Real Estate jest znaną, międzynarodową firmą z branży nieruchomości ze znakomitymi osiągnięciami. Zespół WSRE działa w Europie Środkowo-Wschodniej od 1997 roku. Zrealizował ponad 50 projektów deweloperskich w całym regionie. Projekty te obejmują duże portfolio charakterystycznych budynków biurowych, magazynowych i handlowych, w tym Galerię Słoneczną w Radomiu, nieruchomości rekreacyjne i mieszkaniowe.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na echodnia.eu Echo Dnia Radomskie