Pstryknij wraka. Zgłoszenie wysłane i co dalej? Wyjaśniamy

Celina Marchewka
Celina Marchewka
Część aut przysłanych w ramach akcji Pstryknij wraka Czytelnik
Od poniedziałku w ramach akcji "Pstryknij wraka" otrzymaliśmy od mieszkańców Wrocławia już blisko 100 zgłoszeń samochodów, skuterów i przyczep, które zaśmiecają miasto. Zostały one przekazane do straży miejskiej. I co dalej, kiedy wraki znikną z ulic?

Cały czas spływają do nas kolejne zgłoszenia w ramach akcji "Pstryknij wraka". Wszystkie są przekazywane do straży miejskiej, która zajmie się ich usuwaniem. Liczba maili, czyli prawie 100 w ciągu dwóch dni, świadczy o tym, jak dużo starych, zniszczonych i opuszczonych aut zalega na ulicach Wrocławia.

Strażnicy miejscy muszą teraz przeanalizować każde zgłoszenie osobno. Dalsze działania będą zależały od miejsca, gdzie dany pojazd się znajduje. Mogą oni zająć się tylko wrakami stojącymi w strefie ruchu lub zamieszkania, albo na drodze publicznej.

Autorzy zgłoszeń, gdzie pojazdy znajdują się w innych miejscach, dostaną odpowiedź, że po pomoc muszą się kierować do właściciela terenu lub zarządcy. Ten powinien powołać rzeczoznawcę. Specjalista może zakwalifikować dany wrak jako odpad. Z takim dokumentem zarządca zwraca się do Wydziału Środowiska i Rolnictwa UM - który w oparciu o posiadaną ekspertyzę rzeczoznawcy może wydać decyzję administracyjną o uznaniu wraku za odpad. Mając taką decyzję, można odpad usunąć zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Te wraki już zgłosiliście. Są już w straży miejskiej

- Kolejnym krokiem, jaki podejmują strażnicy miejscy już po określeniu miejsca postoju wraku, jest jego ocena. Odholowane mogą zostać te pojazdy, które nie posiadają tablic rejestracyjnych lub ich stan wskazuje, że są długotrwale nieużytkowane. Świadczą o tym między innymi powybijane szyby czy zbite lampy, a także brak powietrza w kołach czy roślinność porastająca wrak - tłumaczy rzecznik wrocławskiej straży miejskiej, Waldemar Forysiak.

Jeśli dane auto zostanie zakwalifikowane do odholowania, wówczas straż miejska wydaje odpowiednią dyspozycję firmie, która ma podpisaną umowę w tym zakresie z urzędem miasta. Na miejsce, gdzie wrak stoi, przyjeżdża laweta, która zabiera go na wyznaczony parking. Jeśli w ciągu pół roku nikt się po niego nie zgłosi, przechodzi on na własność gminy i może zostać zutyliwoany.

- W pierwszej kolejności usuniemy najbardziej oczywiste wraki, które szpecą miasto. Pierwszych odholowań możemy się spodziewać już w przyszłym tygodniu - dodaje Waldemar Forysiak.

Rzecznik straży miejskiej zapewnił, że osoby, których zgłoszenia nie będą mogły zostać rozpatrzone na przykład ze względu na to, że teren, gdzie wrak stoi, nie należy do miasta, zostaną o tym powiadomione.

Zgłoszenia cały czas można wysyłać do nas poprzez facebooka Gazety Wrocławskiej lub mailowo na adres wraki@gazeta.wroc.pl.

Aby ułatwić ewentualny kontakt strażnikom miejskim, dobrze podać swoje dane kontaktowe.

Przeczytaj u nas

Najnowsze informacje dot. koronawirusa

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 124

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

c
comodor
19 lutego, 10:08, Jack:

Wraki to walka z Państwem metodami wymyślonymi przez Państwo. A może by tak znieść obowiązkowe OC komunikacyne, lub przypisać OC do kierowcy, zamiast do auta, czyli tak, jak jest to na zachodzie? Wrak należy do właściciela, nie należy do władzy,  nie należy do gazety wrocławskiej i nie należy do fotografa amatora, który wysyła zdjęcie wraku do mediów. No chyba komitety społeczne kontrolujące parkingi nie mają  jeszcze uprawnień do kontrolowania, czy auto jest wyrejestrowane czy nie? Jeśli auto stoi na bezpłatnym parkingu, to wara każdemu od tego auta. Trzeba mieć nadzieję, że w miarę postępu socjalizmu i zaostrzającej się wskutek tego walki klas, władza nie wpadnie na pomysł, aby sprzątać z ulic ludzi niedołężnch, w podeszłym wieku, chorych i bezdomnych.

19 lutego, 11:28, Gość:

Pozwólmy sr..ać na ulicach. A co? Niech będzie jak w Indiach.

19 lutego, 11:44, Gość:

Na otomoto takie mobile chodzą po 500zł/szt. Kupię 5 takich i postawię na Twoim osiedlu. Wtedy zrozumiesz po co ta akcja.

19 lutego, 16:50, Jack:

Z tym, że gdy wszystkie wraki zostaną posprzątane to skąd wiadomo, że dla dobra ogółu nie będą sprzątać aut, które są starsze niż powiedzmy 10-15 lat? Jak dotąd prawo nie zabrania parkowania aut niezagrażających bezpieczeństwu na bezpłatnych parkingach.Ale wola ludu jest ważniejsza niż prawo, nieprawda"?Nie liczy się prawo, liczy się pięść, nieprawda? Na razie sprzątają wraki, ale małymi krokami przymierzaj, się do tego, aby sprzątać ludzi Np a stanie Alabama deputowana demokratów chce, żeby dla dobra ogółu kobiet obowiązkowo sterylizować facetów po przekroczeniu 50 roku życia. Ale co ciebie obchodzi Alabama, no nie?

19 lutego, 16:58, Gość:

To chyba kwestia wychowania wyniesionego z domu. Jednemu nie wstyd wyjść na ulice w obsranych spodniach, inny nie wstydzi się dlubać w nosie przy ludziach, a trzeci stawia zdemolowanego klamota pod oknami. Albo jesteś wychowany, albo zrusyfikowany.

19 lutego, 17:02, Jack:

To nie jest kwestia złego wychowania, lecz zamożności społeczeństwa.

19 lutego, 17:44, Gość:

Wystarczy założyć plandeke. Nie będzie szpecic okolicy, straż będzie mogła pocałować Ciebie w pompke, i nie trzeba będzie wstydzić się przed sąsiadami.

to że nakryjesz gówno celofanem nie przestanie śmierdzieć i szpecić

p
pierożek
19 lutego, 10:08, Jack:

Wraki to walka z Państwem metodami wymyślonymi przez Państwo. A może by tak znieść obowiązkowe OC komunikacyne, lub przypisać OC do kierowcy, zamiast do auta, czyli tak, jak jest to na zachodzie? Wrak należy do właściciela, nie należy do władzy,  nie należy do gazety wrocławskiej i nie należy do fotografa amatora, który wysyła zdjęcie wraku do mediów. No chyba komitety społeczne kontrolujące parkingi nie mają  jeszcze uprawnień do kontrolowania, czy auto jest wyrejestrowane czy nie? Jeśli auto stoi na bezpłatnym parkingu, to wara każdemu od tego auta. Trzeba mieć nadzieję, że w miarę postępu socjalizmu i zaostrzającej się wskutek tego walki klas, władza nie wpadnie na pomysł, aby sprzątać z ulic ludzi niedołężnch, w podeszłym wieku, chorych i bezdomnych.

19 lutego, 11:28, Gość:

Pozwólmy sr..ać na ulicach. A co? Niech będzie jak w Indiach.

19 lutego, 11:44, Gość:

Na otomoto takie mobile chodzą po 500zł/szt. Kupię 5 takich i postawię na Twoim osiedlu. Wtedy zrozumiesz po co ta akcja.

19 lutego, 16:50, Jack:

Z tym, że gdy wszystkie wraki zostaną posprzątane to skąd wiadomo, że dla dobra ogółu nie będą sprzątać aut, które są starsze niż powiedzmy 10-15 lat? Jak dotąd prawo nie zabrania parkowania aut niezagrażających bezpieczeństwu na bezpłatnych parkingach.Ale wola ludu jest ważniejsza niż prawo, nieprawda"?Nie liczy się prawo, liczy się pięść, nieprawda? Na razie sprzątają wraki, ale małymi krokami przymierzaj, się do tego, aby sprzątać ludzi Np a stanie Alabama deputowana demokratów chce, żeby dla dobra ogółu kobiet obowiązkowo sterylizować facetów po przekroczeniu 50 roku życia. Ale co ciebie obchodzi Alabama, no nie?

19 lutego, 16:58, Gość:

To chyba kwestia wychowania wyniesionego z domu. Jednemu nie wstyd wyjść na ulice w obsranych spodniach, inny nie wstydzi się dlubać w nosie przy ludziach, a trzeci stawia zdemolowanego klamota pod oknami. Albo jesteś wychowany, albo zrusyfikowany.

19 lutego, 17:02, Jack:

To nie jest kwestia złego wychowania, lecz zamożności społeczeństwa.

19 lutego, 17:44, Gość:

Wystarczy założyć plandeke. Nie będzie szpecic okolicy, straż będzie mogła pocałować Ciebie w pompke, i nie trzeba będzie wstydzić się przed sąsiadami.

a miejsca do parkowania jak nie było tak nie będzie

M
Marek
18 lutego, 19:19, ciekawski:

Tak dla ciekawości. W jakim języku jest zwrot pstryknij WRAKA?

18 lutego, 19:24, Janusz:

Mianownik kto? co? Wrak

Dopełniacz kogo? czego? Wraka

Celownik komu? czemu? Wrakakowi

Wołacz Wraku!

itp.

trza sie bylo uczyc matole

Zanim imbecylu (sprawdź se w googlach co to znaczy) nazwiesz kogoś matołem to sam się czegoś naucz. Odmiana słowa wrak (stare auto): M. wrak, D wraku, C wrakowi, B. wrak, N wrakiem, M wraku, W wraku. Słowo pstryknąć łączy się z biernikiem kogo? co? Dlatego prawidłowa forma to wrak. Dotarło, czy to zbyt trudne.

G
Gość
19 lutego, 10:08, Jack:

Wraki to walka z Państwem metodami wymyślonymi przez Państwo. A może by tak znieść obowiązkowe OC komunikacyne, lub przypisać OC do kierowcy, zamiast do auta, czyli tak, jak jest to na zachodzie? Wrak należy do właściciela, nie należy do władzy,  nie należy do gazety wrocławskiej i nie należy do fotografa amatora, który wysyła zdjęcie wraku do mediów. No chyba komitety społeczne kontrolujące parkingi nie mają  jeszcze uprawnień do kontrolowania, czy auto jest wyrejestrowane czy nie? Jeśli auto stoi na bezpłatnym parkingu, to wara każdemu od tego auta. Trzeba mieć nadzieję, że w miarę postępu socjalizmu i zaostrzającej się wskutek tego walki klas, władza nie wpadnie na pomysł, aby sprzątać z ulic ludzi niedołężnch, w podeszłym wieku, chorych i bezdomnych.

19 lutego, 11:28, Gość:

Pozwólmy sr..ać na ulicach. A co? Niech będzie jak w Indiach.

19 lutego, 11:44, Gość:

Na otomoto takie mobile chodzą po 500zł/szt. Kupię 5 takich i postawię na Twoim osiedlu. Wtedy zrozumiesz po co ta akcja.

19 lutego, 16:50, Jack:

Z tym, że gdy wszystkie wraki zostaną posprzątane to skąd wiadomo, że dla dobra ogółu nie będą sprzątać aut, które są starsze niż powiedzmy 10-15 lat? Jak dotąd prawo nie zabrania parkowania aut niezagrażających bezpieczeństwu na bezpłatnych parkingach.Ale wola ludu jest ważniejsza niż prawo, nieprawda"?Nie liczy się prawo, liczy się pięść, nieprawda? Na razie sprzątają wraki, ale małymi krokami przymierzaj, się do tego, aby sprzątać ludzi Np a stanie Alabama deputowana demokratów chce, żeby dla dobra ogółu kobiet obowiązkowo sterylizować facetów po przekroczeniu 50 roku życia. Ale co ciebie obchodzi Alabama, no nie?

19 lutego, 16:57, Gość:

Oj widzę że trzesiesz porty, że zarekwiruja Ci starego złoma, dodatkowo jest akcja policji SMOG jak auto kopci za dużo.... Może pora umyć auto i naprawić tlumik/włożyć DPF?

19 lutego, 17:05, Jack:

Nie, nie, ja nie z tych. Nie zrozumiałeś mojej aluzji. A moje auto to Saab 900. Po generalnym remoncie silnika, skrzyni biegów itd itp. I nie ma rdzy. Ale nie wiem jak mam ci to udowodnić, bo nie można tu wstawiać zdjęć i filmików. Ale ty i tak wiesz lepiej.

19 lutego, 17:13, Gość:

To nie rozumiem dlaczego nie popierasz tego, żeby wypędzić trupy bez OC i zwolnić miejsce parkingowe dla tego saaba

19 lutego, 17:32, Gość:

Ja Ci wytłumaczę. Tu nie chodzi o miejsce. Ale pozwolimy usunąć: "wraki", potem ktoś wpadnie na pomysł - 15 letnie auto to złom - to trzeba usunąć. A potem może wszystkie diesle i tak w końcu dojdzie: "po co nam inwalidzi?! - usuwajmy ich jak te wraki". O to koledze wyżej chodziło.

Ale po co odwracac kota ogonem? Mowa jest o trupach, które są śmietnikami w przestrzeni miasta i nikt ich nie używa. Jakie 10-15 letnie auta? Co to w ogóle za pisanie o inwalidach i takie porównania?

G
Gość
19 lutego, 10:08, Jack:

Wraki to walka z Państwem metodami wymyślonymi przez Państwo. A może by tak znieść obowiązkowe OC komunikacyne, lub przypisać OC do kierowcy, zamiast do auta, czyli tak, jak jest to na zachodzie? Wrak należy do właściciela, nie należy do władzy,  nie należy do gazety wrocławskiej i nie należy do fotografa amatora, który wysyła zdjęcie wraku do mediów. No chyba komitety społeczne kontrolujące parkingi nie mają  jeszcze uprawnień do kontrolowania, czy auto jest wyrejestrowane czy nie? Jeśli auto stoi na bezpłatnym parkingu, to wara każdemu od tego auta. Trzeba mieć nadzieję, że w miarę postępu socjalizmu i zaostrzającej się wskutek tego walki klas, władza nie wpadnie na pomysł, aby sprzątać z ulic ludzi niedołężnch, w podeszłym wieku, chorych i bezdomnych.

19 lutego, 11:28, Gość:

Pozwólmy sr..ać na ulicach. A co? Niech będzie jak w Indiach.

19 lutego, 11:44, Gość:

Na otomoto takie mobile chodzą po 500zł/szt. Kupię 5 takich i postawię na Twoim osiedlu. Wtedy zrozumiesz po co ta akcja.

19 lutego, 16:50, Jack:

Z tym, że gdy wszystkie wraki zostaną posprzątane to skąd wiadomo, że dla dobra ogółu nie będą sprzątać aut, które są starsze niż powiedzmy 10-15 lat? Jak dotąd prawo nie zabrania parkowania aut niezagrażających bezpieczeństwu na bezpłatnych parkingach.Ale wola ludu jest ważniejsza niż prawo, nieprawda"?Nie liczy się prawo, liczy się pięść, nieprawda? Na razie sprzątają wraki, ale małymi krokami przymierzaj, się do tego, aby sprzątać ludzi Np a stanie Alabama deputowana demokratów chce, żeby dla dobra ogółu kobiet obowiązkowo sterylizować facetów po przekroczeniu 50 roku życia. Ale co ciebie obchodzi Alabama, no nie?

19 lutego, 16:58, Gość:

To chyba kwestia wychowania wyniesionego z domu. Jednemu nie wstyd wyjść na ulice w obsranych spodniach, inny nie wstydzi się dlubać w nosie przy ludziach, a trzeci stawia zdemolowanego klamota pod oknami. Albo jesteś wychowany, albo zrusyfikowany.

19 lutego, 17:02, Jack:

To nie jest kwestia złego wychowania, lecz zamożności społeczeństwa.

Wystarczy założyć plandeke. Nie będzie szpecic okolicy, straż będzie mogła pocałować Ciebie w pompke, i nie trzeba będzie wstydzić się przed sąsiadami.

G
Gość
19 lutego, 10:58, Gość:

Pstryknij? A szanowna Straz Miejska czym jest zajeta? Dlaczego nie widac patroli na ulicach? Woza sie samochodami i nie uswiadczysz zadnego "pieszego" patrolu. Co oni widza z samochodu? NIC. Ruszyc sie i pospacerowac troche po miescie

Gdzie sa dzielnicowi?

Straż miejska ma spore braki kadrowe, generalnie doczekać się ich interwencji granicy z cudem.

Każdego dnia na ul. Jedności Narodowej - skrzyżowanie z ul. Ołbińską (tuż przy kościele) stoją auta zaparkowane na przejściu dla pieszych - wystarczy 2-3 razy dziennie podjechać i po kasować po 250zł za auto. Dniówka piękna. Tylko komu sie chce...

G
Gość
19 lutego, 10:08, Jack:

Wraki to walka z Państwem metodami wymyślonymi przez Państwo. A może by tak znieść obowiązkowe OC komunikacyne, lub przypisać OC do kierowcy, zamiast do auta, czyli tak, jak jest to na zachodzie? Wrak należy do właściciela, nie należy do władzy,  nie należy do gazety wrocławskiej i nie należy do fotografa amatora, który wysyła zdjęcie wraku do mediów. No chyba komitety społeczne kontrolujące parkingi nie mają  jeszcze uprawnień do kontrolowania, czy auto jest wyrejestrowane czy nie? Jeśli auto stoi na bezpłatnym parkingu, to wara każdemu od tego auta. Trzeba mieć nadzieję, że w miarę postępu socjalizmu i zaostrzającej się wskutek tego walki klas, władza nie wpadnie na pomysł, aby sprzątać z ulic ludzi niedołężnch, w podeszłym wieku, chorych i bezdomnych.

19 lutego, 11:28, Gość:

Pozwólmy sr..ać na ulicach. A co? Niech będzie jak w Indiach.

19 lutego, 11:44, Gość:

Na otomoto takie mobile chodzą po 500zł/szt. Kupię 5 takich i postawię na Twoim osiedlu. Wtedy zrozumiesz po co ta akcja.

19 lutego, 16:50, Jack:

Z tym, że gdy wszystkie wraki zostaną posprzątane to skąd wiadomo, że dla dobra ogółu nie będą sprzątać aut, które są starsze niż powiedzmy 10-15 lat? Jak dotąd prawo nie zabrania parkowania aut niezagrażających bezpieczeństwu na bezpłatnych parkingach.Ale wola ludu jest ważniejsza niż prawo, nieprawda"?Nie liczy się prawo, liczy się pięść, nieprawda? Na razie sprzątają wraki, ale małymi krokami przymierzaj, się do tego, aby sprzątać ludzi Np a stanie Alabama deputowana demokratów chce, żeby dla dobra ogółu kobiet obowiązkowo sterylizować facetów po przekroczeniu 50 roku życia. Ale co ciebie obchodzi Alabama, no nie?

19 lutego, 16:57, Gość:

Oj widzę że trzesiesz porty, że zarekwiruja Ci starego złoma, dodatkowo jest akcja policji SMOG jak auto kopci za dużo.... Może pora umyć auto i naprawić tlumik/włożyć DPF?

19 lutego, 17:05, Jack:

Nie, nie, ja nie z tych. Nie zrozumiałeś mojej aluzji. A moje auto to Saab 900. Po generalnym remoncie silnika, skrzyni biegów itd itp. I nie ma rdzy. Ale nie wiem jak mam ci to udowodnić, bo nie można tu wstawiać zdjęć i filmików. Ale ty i tak wiesz lepiej.

19 lutego, 17:13, Gość:

To nie rozumiem dlaczego nie popierasz tego, żeby wypędzić trupy bez OC i zwolnić miejsce parkingowe dla tego saaba

Ja Ci wytłumaczę. Tu nie chodzi o miejsce. Ale pozwolimy usunąć: "wraki", potem ktoś wpadnie na pomysł - 15 letnie auto to złom - to trzeba usunąć. A potem może wszystkie diesle i tak w końcu dojdzie: "po co nam inwalidzi?! - usuwajmy ich jak te wraki". O to koledze wyżej chodziło.

G
Gość
19 lutego, 10:08, Jack:

Wraki to walka z Państwem metodami wymyślonymi przez Państwo. A może by tak znieść obowiązkowe OC komunikacyne, lub przypisać OC do kierowcy, zamiast do auta, czyli tak, jak jest to na zachodzie? Wrak należy do właściciela, nie należy do władzy,  nie należy do gazety wrocławskiej i nie należy do fotografa amatora, który wysyła zdjęcie wraku do mediów. No chyba komitety społeczne kontrolujące parkingi nie mają  jeszcze uprawnień do kontrolowania, czy auto jest wyrejestrowane czy nie? Jeśli auto stoi na bezpłatnym parkingu, to wara każdemu od tego auta. Trzeba mieć nadzieję, że w miarę postępu socjalizmu i zaostrzającej się wskutek tego walki klas, władza nie wpadnie na pomysł, aby sprzątać z ulic ludzi niedołężnch, w podeszłym wieku, chorych i bezdomnych.

19 lutego, 11:28, Gość:

Pozwólmy sr..ać na ulicach. A co? Niech będzie jak w Indiach.

19 lutego, 11:44, Gość:

Na otomoto takie mobile chodzą po 500zł/szt. Kupię 5 takich i postawię na Twoim osiedlu. Wtedy zrozumiesz po co ta akcja.

19 lutego, 16:50, Jack:

Z tym, że gdy wszystkie wraki zostaną posprzątane to skąd wiadomo, że dla dobra ogółu nie będą sprzątać aut, które są starsze niż powiedzmy 10-15 lat? Jak dotąd prawo nie zabrania parkowania aut niezagrażających bezpieczeństwu na bezpłatnych parkingach.Ale wola ludu jest ważniejsza niż prawo, nieprawda"?Nie liczy się prawo, liczy się pięść, nieprawda? Na razie sprzątają wraki, ale małymi krokami przymierzaj, się do tego, aby sprzątać ludzi Np a stanie Alabama deputowana demokratów chce, żeby dla dobra ogółu kobiet obowiązkowo sterylizować facetów po przekroczeniu 50 roku życia. Ale co ciebie obchodzi Alabama, no nie?

19 lutego, 16:57, Gość:

Oj widzę że trzesiesz porty, że zarekwiruja Ci starego złoma, dodatkowo jest akcja policji SMOG jak auto kopci za dużo.... Może pora umyć auto i naprawić tlumik/włożyć DPF?

19 lutego, 17:05, Jack:

Nie, nie, ja nie z tych. Nie zrozumiałeś mojej aluzji. A moje auto to Saab 900. Po generalnym remoncie silnika, skrzyni biegów itd itp. I nie ma rdzy. Ale nie wiem jak mam ci to udowodnić, bo nie można tu wstawiać zdjęć i filmików. Ale ty i tak wiesz lepiej.

To nie rozumiem dlaczego nie popierasz tego, żeby wypędzić trupy bez OC i zwolnić miejsce parkingowe dla tego saaba

J
Jack
19 lutego, 10:08, Jack:

Wraki to walka z Państwem metodami wymyślonymi przez Państwo. A może by tak znieść obowiązkowe OC komunikacyne, lub przypisać OC do kierowcy, zamiast do auta, czyli tak, jak jest to na zachodzie? Wrak należy do właściciela, nie należy do władzy,  nie należy do gazety wrocławskiej i nie należy do fotografa amatora, który wysyła zdjęcie wraku do mediów. No chyba komitety społeczne kontrolujące parkingi nie mają  jeszcze uprawnień do kontrolowania, czy auto jest wyrejestrowane czy nie? Jeśli auto stoi na bezpłatnym parkingu, to wara każdemu od tego auta. Trzeba mieć nadzieję, że w miarę postępu socjalizmu i zaostrzającej się wskutek tego walki klas, władza nie wpadnie na pomysł, aby sprzątać z ulic ludzi niedołężnch, w podeszłym wieku, chorych i bezdomnych.

19 lutego, 11:28, Gość:

Pozwólmy sr..ać na ulicach. A co? Niech będzie jak w Indiach.

19 lutego, 11:44, Gość:

Na otomoto takie mobile chodzą po 500zł/szt. Kupię 5 takich i postawię na Twoim osiedlu. Wtedy zrozumiesz po co ta akcja.

19 lutego, 16:50, Jack:

Z tym, że gdy wszystkie wraki zostaną posprzątane to skąd wiadomo, że dla dobra ogółu nie będą sprzątać aut, które są starsze niż powiedzmy 10-15 lat? Jak dotąd prawo nie zabrania parkowania aut niezagrażających bezpieczeństwu na bezpłatnych parkingach.Ale wola ludu jest ważniejsza niż prawo, nieprawda"?Nie liczy się prawo, liczy się pięść, nieprawda? Na razie sprzątają wraki, ale małymi krokami przymierzaj, się do tego, aby sprzątać ludzi Np a stanie Alabama deputowana demokratów chce, żeby dla dobra ogółu kobiet obowiązkowo sterylizować facetów po przekroczeniu 50 roku życia. Ale co ciebie obchodzi Alabama, no nie?

19 lutego, 16:57, Gość:

Oj widzę że trzesiesz porty, że zarekwiruja Ci starego złoma, dodatkowo jest akcja policji SMOG jak auto kopci za dużo.... Może pora umyć auto i naprawić tlumik/włożyć DPF?

Nie, nie, ja nie z tych. Nie zrozumiałeś mojej aluzji. A moje auto to Saab 900. Po generalnym remoncie silnika, skrzyni biegów itd itp. I nie ma rdzy. Ale nie wiem jak mam ci to udowodnić, bo nie można tu wstawiać zdjęć i filmików. Ale ty i tak wiesz lepiej.

J
Jack
19 lutego, 10:08, Jack:

Wraki to walka z Państwem metodami wymyślonymi przez Państwo. A może by tak znieść obowiązkowe OC komunikacyne, lub przypisać OC do kierowcy, zamiast do auta, czyli tak, jak jest to na zachodzie? Wrak należy do właściciela, nie należy do władzy,  nie należy do gazety wrocławskiej i nie należy do fotografa amatora, który wysyła zdjęcie wraku do mediów. No chyba komitety społeczne kontrolujące parkingi nie mają  jeszcze uprawnień do kontrolowania, czy auto jest wyrejestrowane czy nie? Jeśli auto stoi na bezpłatnym parkingu, to wara każdemu od tego auta. Trzeba mieć nadzieję, że w miarę postępu socjalizmu i zaostrzającej się wskutek tego walki klas, władza nie wpadnie na pomysł, aby sprzątać z ulic ludzi niedołężnch, w podeszłym wieku, chorych i bezdomnych.

19 lutego, 11:28, Gość:

Pozwólmy sr..ać na ulicach. A co? Niech będzie jak w Indiach.

19 lutego, 11:44, Gość:

Na otomoto takie mobile chodzą po 500zł/szt. Kupię 5 takich i postawię na Twoim osiedlu. Wtedy zrozumiesz po co ta akcja.

19 lutego, 16:50, Jack:

Z tym, że gdy wszystkie wraki zostaną posprzątane to skąd wiadomo, że dla dobra ogółu nie będą sprzątać aut, które są starsze niż powiedzmy 10-15 lat? Jak dotąd prawo nie zabrania parkowania aut niezagrażających bezpieczeństwu na bezpłatnych parkingach.Ale wola ludu jest ważniejsza niż prawo, nieprawda"?Nie liczy się prawo, liczy się pięść, nieprawda? Na razie sprzątają wraki, ale małymi krokami przymierzaj, się do tego, aby sprzątać ludzi Np a stanie Alabama deputowana demokratów chce, żeby dla dobra ogółu kobiet obowiązkowo sterylizować facetów po przekroczeniu 50 roku życia. Ale co ciebie obchodzi Alabama, no nie?

19 lutego, 16:58, Gość:

To chyba kwestia wychowania wyniesionego z domu. Jednemu nie wstyd wyjść na ulice w obsranych spodniach, inny nie wstydzi się dlubać w nosie przy ludziach, a trzeci stawia zdemolowanego klamota pod oknami. Albo jesteś wychowany, albo zrusyfikowany.

To nie jest kwestia złego wychowania, lecz zamożności społeczeństwa.

J
Jack
19 lutego, 10:08, Jack:

Wraki to walka z Państwem metodami wymyślonymi przez Państwo. A może by tak znieść obowiązkowe OC komunikacyne, lub przypisać OC do kierowcy, zamiast do auta, czyli tak, jak jest to na zachodzie? Wrak należy do właściciela, nie należy do władzy,  nie należy do gazety wrocławskiej i nie należy do fotografa amatora, który wysyła zdjęcie wraku do mediów. No chyba komitety społeczne kontrolujące parkingi nie mają  jeszcze uprawnień do kontrolowania, czy auto jest wyrejestrowane czy nie? Jeśli auto stoi na bezpłatnym parkingu, to wara każdemu od tego auta. Trzeba mieć nadzieję, że w miarę postępu socjalizmu i zaostrzającej się wskutek tego walki klas, władza nie wpadnie na pomysł, aby sprzątać z ulic ludzi niedołężnch, w podeszłym wieku, chorych i bezdomnych.

19 lutego, 11:28, Gość:

Pozwólmy sr..ać na ulicach. A co? Niech będzie jak w Indiach.

A co ma wspólnego sranie z parkowaniem? A tak nawiasem mówiąc przecież sra się na chodnikach... Całe chodniki są zasrane psimi gównami. Czyli rozumiem, że jak się posprząta wraki z parkingów, to psie gówna również znikną z choników i placów?

G
Gość
19 lutego, 10:08, Jack:

Wraki to walka z Państwem metodami wymyślonymi przez Państwo. A może by tak znieść obowiązkowe OC komunikacyne, lub przypisać OC do kierowcy, zamiast do auta, czyli tak, jak jest to na zachodzie? Wrak należy do właściciela, nie należy do władzy,  nie należy do gazety wrocławskiej i nie należy do fotografa amatora, który wysyła zdjęcie wraku do mediów. No chyba komitety społeczne kontrolujące parkingi nie mają  jeszcze uprawnień do kontrolowania, czy auto jest wyrejestrowane czy nie? Jeśli auto stoi na bezpłatnym parkingu, to wara każdemu od tego auta. Trzeba mieć nadzieję, że w miarę postępu socjalizmu i zaostrzającej się wskutek tego walki klas, władza nie wpadnie na pomysł, aby sprzątać z ulic ludzi niedołężnch, w podeszłym wieku, chorych i bezdomnych.

19 lutego, 11:28, Gość:

Pozwólmy sr..ać na ulicach. A co? Niech będzie jak w Indiach.

19 lutego, 11:44, Gość:

Na otomoto takie mobile chodzą po 500zł/szt. Kupię 5 takich i postawię na Twoim osiedlu. Wtedy zrozumiesz po co ta akcja.

19 lutego, 16:50, Jack:

Z tym, że gdy wszystkie wraki zostaną posprzątane to skąd wiadomo, że dla dobra ogółu nie będą sprzątać aut, które są starsze niż powiedzmy 10-15 lat? Jak dotąd prawo nie zabrania parkowania aut niezagrażających bezpieczeństwu na bezpłatnych parkingach.Ale wola ludu jest ważniejsza niż prawo, nieprawda"?Nie liczy się prawo, liczy się pięść, nieprawda? Na razie sprzątają wraki, ale małymi krokami przymierzaj, się do tego, aby sprzątać ludzi Np a stanie Alabama deputowana demokratów chce, żeby dla dobra ogółu kobiet obowiązkowo sterylizować facetów po przekroczeniu 50 roku życia. Ale co ciebie obchodzi Alabama, no nie?

To chyba kwestia wychowania wyniesionego z domu. Jednemu nie wstyd wyjść na ulice w obsranych spodniach, inny nie wstydzi się dlubać w nosie przy ludziach, a trzeci stawia zdemolowanego klamota pod oknami. Albo jesteś wychowany, albo zrusyfikowany.

G
Gość
19 lutego, 10:08, Jack:

Wraki to walka z Państwem metodami wymyślonymi przez Państwo. A może by tak znieść obowiązkowe OC komunikacyne, lub przypisać OC do kierowcy, zamiast do auta, czyli tak, jak jest to na zachodzie? Wrak należy do właściciela, nie należy do władzy,  nie należy do gazety wrocławskiej i nie należy do fotografa amatora, który wysyła zdjęcie wraku do mediów. No chyba komitety społeczne kontrolujące parkingi nie mają  jeszcze uprawnień do kontrolowania, czy auto jest wyrejestrowane czy nie? Jeśli auto stoi na bezpłatnym parkingu, to wara każdemu od tego auta. Trzeba mieć nadzieję, że w miarę postępu socjalizmu i zaostrzającej się wskutek tego walki klas, władza nie wpadnie na pomysł, aby sprzątać z ulic ludzi niedołężnch, w podeszłym wieku, chorych i bezdomnych.

19 lutego, 11:28, Gość:

Pozwólmy sr..ać na ulicach. A co? Niech będzie jak w Indiach.

19 lutego, 11:44, Gość:

Na otomoto takie mobile chodzą po 500zł/szt. Kupię 5 takich i postawię na Twoim osiedlu. Wtedy zrozumiesz po co ta akcja.

19 lutego, 16:50, Jack:

Z tym, że gdy wszystkie wraki zostaną posprzątane to skąd wiadomo, że dla dobra ogółu nie będą sprzątać aut, które są starsze niż powiedzmy 10-15 lat? Jak dotąd prawo nie zabrania parkowania aut niezagrażających bezpieczeństwu na bezpłatnych parkingach.Ale wola ludu jest ważniejsza niż prawo, nieprawda"?Nie liczy się prawo, liczy się pięść, nieprawda? Na razie sprzątają wraki, ale małymi krokami przymierzaj, się do tego, aby sprzątać ludzi Np a stanie Alabama deputowana demokratów chce, żeby dla dobra ogółu kobiet obowiązkowo sterylizować facetów po przekroczeniu 50 roku życia. Ale co ciebie obchodzi Alabama, no nie?

Oj widzę że trzesiesz porty, że zarekwiruja Ci starego złoma, dodatkowo jest akcja policji SMOG jak auto kopci za dużo.... Może pora umyć auto i naprawić tlumik/włożyć DPF?

J
Jack
19 lutego, 10:17, Jack:

Chciałbym jeszcze dodać, że sam mam auto prawie 25 letnie, w którym wymieniłem w zasadzie wszystko i zainwestowałem w nie ponad 30 000 zł. Mam zatem pytanie.

Czy odpowiednią kwotę zainwestowałem w Państwa zdaniem "wrak, abyścci Państwo nie zrobili mi zdjęcia mojego auta i aby straż miejska mi go nie zabrała?

Jak to załatwić? Cz łaskawie mam na kolanach błągać, czy wystarczy, że napiszę podanie?

19 lutego, 11:25, Gość:

Zadaj sobie proszę trochę trudu i przeczytaj w niniejszym artykule, które auta mogą być uznane jako wraki.

Czyli ładne z wyglądu auto, w miarę nowe, które nadaje sie tyko na złom, bo ma zatarty silnik i spaloną skrzynię biegów i jednym słowem nie opłaca się go naprawiać, czyli taki wrak, może sobie parkować? Czy ktoś ustalał jakieś odgórne kryteria upoważniające do parkowania na bezpłatnych parkingach (oczwiście opócz aut zagrażających bezpieczeństwu, środowisku itd)? Czy odbywa się to na zasadzie pi razy oko razy roczą produkcję parasoli?

J
Jack
19 lutego, 10:08, Jack:

Wraki to walka z Państwem metodami wymyślonymi przez Państwo. A może by tak znieść obowiązkowe OC komunikacyne, lub przypisać OC do kierowcy, zamiast do auta, czyli tak, jak jest to na zachodzie? Wrak należy do właściciela, nie należy do władzy,  nie należy do gazety wrocławskiej i nie należy do fotografa amatora, który wysyła zdjęcie wraku do mediów. No chyba komitety społeczne kontrolujące parkingi nie mają  jeszcze uprawnień do kontrolowania, czy auto jest wyrejestrowane czy nie? Jeśli auto stoi na bezpłatnym parkingu, to wara każdemu od tego auta. Trzeba mieć nadzieję, że w miarę postępu socjalizmu i zaostrzającej się wskutek tego walki klas, władza nie wpadnie na pomysł, aby sprzątać z ulic ludzi niedołężnch, w podeszłym wieku, chorych i bezdomnych.

19 lutego, 11:28, Gość:

Pozwólmy sr..ać na ulicach. A co? Niech będzie jak w Indiach.

19 lutego, 11:44, Gość:

Na otomoto takie mobile chodzą po 500zł/szt. Kupię 5 takich i postawię na Twoim osiedlu. Wtedy zrozumiesz po co ta akcja.

Z tym, że gdy wszystkie wraki zostaną posprzątane to skąd wiadomo, że dla dobra ogółu nie będą sprzątać aut, które są starsze niż powiedzmy 10-15 lat? Jak dotąd prawo nie zabrania parkowania aut niezagrażających bezpieczeństwu na bezpłatnych parkingach.Ale wola ludu jest ważniejsza niż prawo, nieprawda"?Nie liczy się prawo, liczy się pięść, nieprawda? Na razie sprzątają wraki, ale małymi krokami przymierzaj, się do tego, aby sprzątać ludzi Np a stanie Alabama deputowana demokratów chce, żeby dla dobra ogółu kobiet obowiązkowo sterylizować facetów po przekroczeniu 50 roku życia. Ale co ciebie obchodzi Alabama, no nie?

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3