Przeglądarka Opera startuje z własną usługą cashback

Materiał informacyjny Dify
Udostępnij:
Przeglądarka Opera wprowadza markę fintech i e-commerce. Dify, nowe rozwiązanie cashback i szeroki wachlarz ponad 300 partnerów w tym Allegro, AliExpress, Booking.com czy Media Expert. Opera deklaruje najszybszy i najwyższy zwrot gotówki na polskim rynku - do 30 proc!

Opera, jeden z największych światowych twórców przeglądarek, mający setki milionów aktywnych użytkowników na całym świecie, w tym 50 milionów w samej Europie, ogłosiła uruchomienie w Polsce Dify - nowej usługi dodatkowego zwrotu pieniędzy za zakupy. Opera jest pierwszą firmą, która zapewnia użytkownikom środowisko cashback dostępne bezpośrednio w przeglądarce. Oznacza to, że użytkownicy nie muszą instalować dodatkowych wtyczek, które mogłyby naruszyć ich prywatność.

Dzięki ponad 300 partnerom oraz dostosowaniu usługi do realiów polskiego rynku, Dify zwiększy zakres bieżących działań Opery w Polsce - to właśnie we wrocławskim oraz warszawskim biurze firmy powstaje wiele przeglądarek norweskiej firmy. Opera oferuje do 30 proc. zwrotu gotówki w ciągu 30 dni. Z analizy przeprowadzonej przez Nielsena, porównującej stawki usług cashback w Polsce, wynika iż Dify oferuje średnio wyższe stawki cashbacku i najszybsze wypłaty*.

Aby zarejestrować się w Dify, należy utworzyć bezpłatne konto przy użyciu swojego adresu e-mail lub serwisów społecznościowych. Użytkownicy Opery mogą zarejestrować się, korzystając ze swoich istniejących kont. Aplikacja Dify jest dostępna w pasku bocznym przeglądarki. Cashback można wypłacić za pośrednictwem Paypal, opcja wypłaty poprzez przelewy bankowe będzie dostępna niedługo.

Dla użytkowników innych przeglądarek Opera stworzyła dodatkową wtyczkę Dify, która jest dostępna w Firefox, Edge oraz Google Chrome. Możliwe będzie skorzystanie także z internetowej wersji usługi cashback. Aby uzyskać więcej informacji wystarczy odwiedzić stronę usługi: https://dify.cc/lpl

* Oświadczenie OPERA NORWAY AS na podstawie badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen, w dniach 27-31 sierpnia 2021 r., które obejmowały 200 sklepów, medianę czasu wypłaty cashbacku oraz ośmiu konkurentów Dify cashback w Polsce na podstawie list (sklepy, konkurent, stawki cashback Dify) dostarczonych przez Operę.

Materiał oryginalny: Przeglądarka Opera startuje z własną usługą cashback - Głos Wielkopolski