Przebudowa Piłsudskiego za droga, ale i tak prace ruszą

    Przebudowa Piłsudskiego za droga, ale i tak prace ruszą

    JEW

    Gazeta Wrocławska

    Gazeta Wrocławska

    Ul. Piłsudskiego w pobliżu Capitolu. Do istniejącego fragmentu pasa rowerowego zostaną dobudowane kolejne odcinki

    Ul. Piłsudskiego w pobliżu Capitolu. Do istniejącego fragmentu pasa rowerowego zostaną dobudowane kolejne odcinki ©Pawel Relikowski / Polska Press

    Wydzielenie trasy rowerowej na ul. Piłsudskiego od Świdnickiej do Dworcowej to projekt Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego. Miał być realizowany w tym roku, jednak prace stanęły pod znakiem zapytania, gdy okazało się, że oferta jest wyższa niż przewidywana na te prace suma. Urzędnicy zdecydowali, że dołożą pieniądze, by ułatwić życie rowerzystom.
    Ul. Piłsudskiego w pobliżu Capitolu. Do istniejącego fragmentu pasa rowerowego zostaną dobudowane kolejne odcinki

    Ul. Piłsudskiego w pobliżu Capitolu. Do istniejącego fragmentu pasa rowerowego zostaną dobudowane kolejne odcinki ©Pawel Relikowski / Polska Press

    Wrocławski urząd zamierzał przeznaczyć na przebudowę ulicy Piłsudskiego kwotę 1 861 014,15 zł brutto. Ale okazało się, że jedyna złożona w przetargu oferta, przygotowana przez konsorcjum firm Rotomat i Elektrotim z Wrocławia, opiewała na kwotę 2 168 185,40 zł. - Mimo to prace zostaną zrealizowane - informują pracownicy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta. Zdecydowano się dołożyć około 300 tys. złotych, by ułatwić jazdę rowerzystom po tej ruchliwej ulicy.

    TUTAJ PRZECZYTASZ WIĘCEJ O TEJ INWESTYCJI:

    Czytaj treści premium w Gazecie Wrocławskiej Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (29)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Będzie trasa rowerowa,

    Piwomir (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 1

    a cudowne dzieci dwóch pedałów (nie mylić z normalnymi rowerzystami) i tak będą środkiem pasa ruchu jechać - wystarczy popatrzeć jak to wygląda na Kasprowicza czy Mostach Warszawskich, ścieżki...rozwiń całość

    a cudowne dzieci dwóch pedałów (nie mylić z normalnymi rowerzystami) i tak będą środkiem pasa ruchu jechać - wystarczy popatrzeć jak to wygląda na Kasprowicza czy Mostach Warszawskich, ścieżki rowerowe jak marzenie, a wciśnięty w profi-strój deptacz w słuchawkach wali środkiem pasa "upłynniając" ruch.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Nie zarazisz swą głupotą innych

    tyr (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5

    Ty automaniaku widzisz rowerzystów wszędzie.
    Ani na mostach Warszawskich nie ma wszędzie dróg dla rowerów
    ani na Kasprowicza.
    Ścieżka rowerowa urywa się przez mostem Warszawskim na wysokości...rozwiń całość

    Ty automaniaku widzisz rowerzystów wszędzie.
    Ani na mostach Warszawskich nie ma wszędzie dróg dla rowerów
    ani na Kasprowicza.
    Ścieżka rowerowa urywa się przez mostem Warszawskim na wysokości Długosza.
    Jak ci przeszkadza ze tam jada jezdnia to może wyznaczyć tam pas dla rowerów?
    A może idioto chciałbyś aby rowery jezdziły tam wąskim chodnikiem bo jesteś panem szosy?
    Masz zryty łeb jak ci inne pojazdy na jezdni przeszkadzają.
    Im później podejmiesz leczenie tym bardziej się stoczyszzwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Kłamca, kłamca...

    Piwomir (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5

    Nisko musiałbym się stoczyć, by osiągnąć Twój poziom... Coś nie pozwoliło Ci najwyraźniej pomyśleć o tym, że przez Mosty Warszawskie można jechać w dwie strony i mogę pisać o trasie z centrum w...rozwiń całość

    Nisko musiałbym się stoczyć, by osiągnąć Twój poziom... Coś nie pozwoliło Ci najwyraźniej pomyśleć o tym, że przez Mosty Warszawskie można jechać w dwie strony i mogę pisać o trasie z centrum w kierunku Psiego Pola, gdzie jest szeroka i równa ścieżka rowerowa (z której sam korzystam, kiedy jadę rowerem - pozdrawiam normalnych rowerzystów, do których raczej nie należysz). Przy Kasprowicza nie ma ścieżek rowerowych? Zwyczajnie kłamiesz, co można sprawdzić na https://www.wroclaw.pl/files/cumulus/mapa_rowerowa_wroclawia_wer_elektroniczna.pdf zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    I TAK MA BYĆ!!

    W I R (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 2

    kto nie pedałuje ten wan do łodzi!!!
    WROCŁAW JEST NASZ!!


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    nie trolluj tu autoholiku

    kierowca normalny (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3

    Wrocław jest dla wszystkich a ty jesteś prowokatorem i nie lubisz WIRu

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Po co?!!

    Mr.M (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 11

    Po co przebudowywać Piłsudskiego jak jest w dobrym stanie .... trochę farby załatwi sprawę .
    Gruntownie trzeba przebudować Reymonta i Pomorską na całej długości wraz z mostem Osobowickim a nie...rozwiń całość

    Po co przebudowywać Piłsudskiego jak jest w dobrym stanie .... trochę farby załatwi sprawę .
    Gruntownie trzeba przebudować Reymonta i Pomorską na całej długości wraz z mostem Osobowickim a nie robić kosmetykę torowiska. Ten odcinek to WSTYD dla Wrocławia.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Wszystkie ulice do przebudowy

    kolo (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1

    Miejscami trzeba poszerzyć po pasy dla aut muszą mieć 270 cm.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    szkoda, ze tylko rowerzystom sie ułatwia życie,

    Na to kasa jest... (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 10 / 1

    a wszystkim pozostałym utrudnia...


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Za duzo idiotów ma PJ

    dfg (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1

    przez 200 lat budowano jednia dla aut oraz chodniki. Obie te grupy maja możliwość poruszania się w obu kierunkach.
    Stare forgi rowerowe jakie zbudowali Niemcy zostały wykorzystywane przez...rozwiń całość

    przez 200 lat budowano jednia dla aut oraz chodniki. Obie te grupy maja możliwość poruszania się w obu kierunkach.
    Stare forgi rowerowe jakie zbudowali Niemcy zostały wykorzystywane przez kierowców do parkowania
    Niestety dopuszczono do sytuacji że aut mamy 2 razy więcej niż w Berlinie i 3 razy więcej niż w Kopenhadze czyli w krajach bogatszych od nas.
    To powoduje ze każdy idiota jeździ autem co skutkuje ogromna ilością wypadków.
    Rozumiem że nie jeździsz rowerem bo byś wiedział na których ulicach kierowcy się ocierają o rowerzystów.
    W mieście mamy kilka tysiecy km jedni i kilka tysiecy km chodników.
    Teraz przyszła pora na ścieżki bo dalej nie może być tak że większosc rowerzystów jeździ po chodnikach aby ich nie zabili szaleńcy na jezdni.
    Wroclaw już był 3 miastem pod względem korków w Europie i trochę się poprawiło dzięki oddaniu obwodnic ale to wróci.
    Istnieje konieczność zbudowania ścieżek.
    Znasz jedną ciągłą ścieżkę, która można by przejechać z jednego końca miasta na drugi?
    Puściłbyś dziecko rowerem aby dojechało do szkoły?zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Torowiska naprawcie, transport zbiorowy rozwijajcie ... a nie ...

    kkr (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 12

    pakujecie kasę w coś co w gruncie nie ma żadnej uzyteczności dla transportu publicznego.


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Torowiska mają swój fundusz i ściezki swój

    ppp (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 3

    Tramwajami jeździ 15% ludzi a rowerami ponad 6 ale jak zbudują ścieżki to docelowo będzie jeździć co najmniej 15%.
    W Kopenhadze jeździ rowerami 50% ludzi.
    To kilka razy więcej niż metrem
    Albo...rozwiń całość

    Tramwajami jeździ 15% ludzi a rowerami ponad 6 ale jak zbudują ścieżki to docelowo będzie jeździć co najmniej 15%.
    W Kopenhadze jeździ rowerami 50% ludzi.
    To kilka razy więcej niż metrem
    Albo jesteś idiotą uzależnionym od auta albo nie potrafisz używać internetu i nie wiesz jak ogromną rolę mają rowery w krajach bardziej cywilizowanych jak my. Zobacz ile rowerzystów jest na Białorusi ile w Polsce i ile w krajach zachodnich.
    Czas zachwytu autami mija. Ludzie się już ich pozbywają.W ciągu 7 lat od ostatnich badań udziału ruchu wrocławianie pozbyli się 25 % aut
    Coraz więcej osób docenia rowery, bo są szybsze od aut na odcinku kilku km .Nie dość ze nie stoją w korkach to jeszcze nie ma problemów z zaparkowaniem.
    MPK ciągle stoi, bo albo jakiś idiota zderzył się z tramwajem albo tramwaj wyskoczy.
    Dziś rano szaleniec spowodował wyłączenie prądu i zatrzymanie tramwajów.

    Rowery maja same zalety i wreszcie UM to zrozumiał zaczął budować drogi rowerowe.
    UE widząc, że w Polsce jest jeszcze zachwyt autami i głupota, sama finansuje budowę dróg dla rowerów i inwestycje w kolej i tramwaje.
    Czasy korkowania miasta autami mijają.
    Przybywa buspasów, i ścieżek oraz torowiska są wyłączane z ruchu aut.
    Czego nie rozumiesz?
    zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Dobre masz

    lol (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3

    poczucie humoru cykloterrorysto jak porównujesz Wrocław do Kopenhagi...

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Idioci

    dupa jasiu (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 7 / 2

    Wy pojebancy glosowaliscie na Sutryka a teraz znowu geby drzecie. ...wam w asshole...

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    rowerzyści....

    rozkoszny (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 7 / 4

    rowerzyści, rowerzystom, rower, na rowerze, wrocławscy urzędnicy, ścieżki, ułatwić.....
    Cudownie się to czyta.
    Wkrótce cały Wrocław stanie w totalnym armegeddonie korków.

    Ale najważniejsze...rozwiń całość

    rowerzyści, rowerzystom, rower, na rowerze, wrocławscy urzędnicy, ścieżki, ułatwić.....
    Cudownie się to czyta.
    Wkrótce cały Wrocław stanie w totalnym armegeddonie korków.

    Ale najważniejsze jest, dobrze zrobić rowerzystom. I profesorowi Kruszynie. zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    .

    . (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 2

    Ciągle poszerzanie dróg doprowadziło do zwiększania się liczby aut.
    Teraz UM inwestuje w tramwaje , rowery autobusy i buspasy.
    Są już ustawy zabraniające wpuszczania do centrów miast aut...rozwiń całość

    Ciągle poszerzanie dróg doprowadziło do zwiększania się liczby aut.
    Teraz UM inwestuje w tramwaje , rowery autobusy i buspasy.
    Są już ustawy zabraniające wpuszczania do centrów miast aut spalinowych zatem kup elektryka bo niedlugo będziesz jeździł tramwajem lub rowerem.
    Im więcej rowerów tym mniej aut korkujących miasto.
    Ale kto idiocie to wytłumaczy.
    Każdy ma wybór.
    Ja bym nie zabraniał kierowcom stania w korkach jak lubią patrzyć jak ich rowerzysci wyprzedzają.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    przepisy przepisami

    pieszy (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 13 / 2

    Często gęsto na ulicach są wydzielone trasy dla rowerów, a mimo to po chodniku jeżdżą rowerzyści,że trzeba uciekać bo cie rozjadą.Nie widziałem aby policja reagowała choć przejeżdżała obok! Jako...rozwiń całość

    Często gęsto na ulicach są wydzielone trasy dla rowerów, a mimo to po chodniku jeżdżą rowerzyści,że trzeba uciekać bo cie rozjadą.Nie widziałem aby policja reagowała choć przejeżdżała obok! Jako podatnik będę musiał do tej przyjemności rowerzystom dopłacić choć mają pieszych w dopiezwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Brawo!

    Jezus Marian (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 26 / 4

    Grunt to rowerzyści! Zamknąć ulicę Piłsudskiego dla ruchu aut! Bądźmy cool i trendy, to takie sweet! Ch u j że miasto staje się nieprzejezdne, ważne aby manify miały gdzie paradować!


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Widać to znak czasu

    zxc (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 19 / 5

    Nadchodzi dyktat rowerzystów i pedałów.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Po co rószać drogę w dobrym stanie

    Nie (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 28 / 3

    Mamy 90% dróg do remontu a będziemy rozkopywać drogę która jest w stanie BDB. To jest marnotrastwo funduszu drogowego!!!
    Bardzo niebezpieczna zmiana wpychać rowerzystów pod koła na tak ruchliwej...rozwiń całość

    Mamy 90% dróg do remontu a będziemy rozkopywać drogę która jest w stanie BDB. To jest marnotrastwo funduszu drogowego!!!
    Bardzo niebezpieczna zmiana wpychać rowerzystów pod koła na tak ruchliwej drodze. Ta droga będzie maszyną do likwidacji rowerzystów.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Auto czy prochy zniszczyly ci psychikę?

    kierowca (gość)

    Zgłoś naruszenie treści

    Bełkoczesz jakbyś był psycholem
    Są dwie drogi albo odebrać PJ takim psychicznym jak ty lub separować ruch rowerowy od tobie podobnym.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecane

    Wideo