Programy lojalnościowe w Polsce mają się dobrze. Biedronka z ogromną liczbą użytkowników, Lidl z programem mobilnym i Żappka sieci Żabka

RedakcjaZaktualizowano 
Programy lojalnościowe w Polsce mają się dobrze. Biedronka z ogromną liczbą użytkowników, Lidl z programem mobilnym i Żappka sieci Żabka
Programy lojalnościowe w Polsce mają się dobrze. Biedronka z ogromną liczbą użytkowników, Lidl z programem mobilnym i Żappka sieci Żabka pixabay.com
Moda na zbieranie punktów za zakupy wraca ze zdwojoną siłą. Jakiś czas temu eksperci zapowiedzieli koniec ery programów lojalnościowych. Najwyraźniej mocno się pomylili. Biedronka chwali się, że jej karta lojalnościowa ma już 7 milionów użytkowników. Lidl uruchamia mobilny program zniżkowy Lidl Plus. Żabka przygotowała aplikację mobilną dla klientów Żappka.

Jak wynika z raportu „Sklepy Przyszłości”, który wykonała firma badawcza Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail, w kategorii sklepów z produktami spożywczymi najbardziej aktywni w programach lojalnościowych są klienci po 55. roku życia. - Prawie połowa z nich potwierdza swoje uczestnictwo w ww. programach. Zapewne mocno zależy im na optymalizacji codziennych zakupów. Niemniej karty lojalnościowe są dość popularne we wszystkich grupach wiekowych. I to może być zasługą świetnie działających systemów w niektórych sieciach, zwłaszcza w dyskontach – ocenia Maciej Tygielski, szef sprzedaży w Grupie AdRetail.

Żabka - Żappka

Żappka, bo tak brzmi nazwa nowej usługi sieci Żabka, jest dostępna dla klientów w wersji pilotażowej. Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android. Interfejs aplikacji stworzyła firma pracująca m.in. nad aplikacjami mobilnymi Ubera, Airbnb czy Reuters.

Zobacz też:
Sprawdź stan jakości powietrza w Twojej okolicy - NA ŻYWO

- Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty. Zespół pracujący nad aplikacją łączył wiedzę z obszarów: machine learning, data science i nowoczesnego designu. Teraz czas spojrzeć na Żappkę oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycja – mówił Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansów i rozwoju w firmie Żabka

Zakupy z aplikacją są premiowane punktami lojalnościowymi tzw. żappsami, które wymieniać można na nagrody.

Zobacz też:
Sklepy Żabka bez kas - czynne przez całą dobę, siedem dni w tygodniu?

Lidl

Lidl również uruchamia mobilny program zniżkowy, w którym klienci znajdą kupony rabatowe oraz promocje do wykorzystania w supermarkecie.

Zobacz też:
Polskie nazwy zagranicznych marek

Zobacz też:
Rok od zakazu handlu w niedzielę. Czy ten projekt się udał?

Zobacz też:

Ranking najlepszych piekarni we Wrocławiu! Tu według interna...

Źródło: DlaHandlu.pl

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3