Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Prezydent Jeleniej Góry reklamuje miasto. Koszt: 45 tys. zł

Malwina Gadawa
Za udział Marcina Zawiły w programie zapłaci m.in. miejska spółka
Za udział Marcina Zawiły w programie zapłaci m.in. miejska spółka Marcin Oliva Soto
Marcin Zawiła, prezydent Jeleniej Góry, był gwiazdą programu "Szkło kontaktowe" w TVN 24. Opowiadał o sukcesie Term Cieplickich. Informujemy jednak, że nie za darmo.

Jelenia Góra - wspaniałe miasto, idealne do odpoczynku, a Termy Cieplickie to niezwykle udana inwestycja - taki obraz wyłaniał się z niedzielnego programu "Szkło kontaktowe", gdzie obok dziennikarzy siedział Marcin Zawiła i opowiadał o urokach miasta i uzdrowiska. Informujemy jednak, że nie za darmo. Reklama cieplickich term, które od maja, jak chwalił się prezydent na antenie, odwiedziło ponad 100 tysięcy klientów, kosztowała. Telewizji trzeba będzie zapłacić 45 tys. zł. Do tego dochodzą też noclegi ekipy w dwóch hotelach. Kto za to zapłaci?

- Złotówka na ten cel nie popłynie z miejskiego budżetu - przekonuje rzecznik prezydenta Cezariusz Wiklik. Dodaje, że za reklamę w telewizji zapłacą Uzdrowisko Cieplice i Termy Cieplickie. To drugie to miejska spółka. Po emisji programu już pojawiły się komentarze, że prezydent rozpoczął kampanię i wykorzystał moment do promocji swojej osoby. - Są ludzie, którym nie podoba się wszystko. Miasto i Termy trzeba promować, czy się to komuś podoba, czy nie - mówi rzecznik.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska