Prezydent Jeleniej Góry reklamuje miasto. Koszt: 45 tys. zł

Malwina Gadawa
Za udział Marcina Zawiły w programie zapłaci m.in. miejska spółka
Za udział Marcina Zawiły w programie zapłaci m.in. miejska spółka Marcin Oliva Soto
Marcin Zawiła, prezydent Jeleniej Góry, był gwiazdą programu "Szkło kontaktowe" w TVN 24. Opowiadał o sukcesie Term Cieplickich. Informujemy jednak, że nie za darmo.

Jelenia Góra - wspaniałe miasto, idealne do odpoczynku, a Termy Cieplickie to niezwykle udana inwestycja - taki obraz wyłaniał się z niedzielnego programu "Szkło kontaktowe", gdzie obok dziennikarzy siedział Marcin Zawiła i opowiadał o urokach miasta i uzdrowiska. Informujemy jednak, że nie za darmo. Reklama cieplickich term, które od maja, jak chwalił się prezydent na antenie, odwiedziło ponad 100 tysięcy klientów, kosztowała. Telewizji trzeba będzie zapłacić 45 tys. zł. Do tego dochodzą też noclegi ekipy w dwóch hotelach. Kto za to zapłaci?

- Złotówka na ten cel nie popłynie z miejskiego budżetu - przekonuje rzecznik prezydenta Cezariusz Wiklik. Dodaje, że za reklamę w telewizji zapłacą Uzdrowisko Cieplice i Termy Cieplickie. To drugie to miejska spółka. Po emisji programu już pojawiły się komentarze, że prezydent rozpoczął kampanię i wykorzystał moment do promocji swojej osoby. - Są ludzie, którym nie podoba się wszystko. Miasto i Termy trzeba promować, czy się to komuś podoba, czy nie - mówi rzecznik.

Wideo

Komentarze 13

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

p
podpis
niż 2 000 000 na szpilkostradę, 6 milionów na Merlin Monroe itd
K
Koper
Jeśli to prawda ,że Szkło Kontaktowe kosztowało 45 000 PLN to znaczy, że TVN zrobił Jeleniej mega promocję cenową. Dudkiewicz za podobne działania zapłacił by o jedno zero więcej, bo we Wrocławiu nie liczy się pieniędzy podatników tylko je wydaje. Po za tym Jelenia Góra ma się czym chwalić, a program wyszedł super. Kiedy Wrocław zrobi coś podobnego....?
A
AA
Ciagłe narzekanie i wytykanie. Nie znam Waszego miasta zbyt dobrze, ale reklama jest potrzebna, byWam z czasem też to poprawiło byt. Chyba nie jest lepiej siedzieć w dziurze zapomnianej przez świat, turystów itp.
Świdnica wyda lada dzień ponad 200 tys zł na jakieś zasr.... drzwi szklane przy pomniku Jana Pawła k.Katedry. To jest mądre??? Drugie tyle dały dewoty co skrzeczą że maja za niskie emerytury itp.
Lepiej taka inwestycja niż świdnickie marnotrastwo.
W
WM
Te zmiany w Cieplicach to zasługa poprzedniego prezydenta Obrębalskiego
t
takaprawda
Może i ma ale to zasługa poprzedników, termy, remont placu Piastowskiego w Cieplicach to wszystko dzięki poprzedniemu prezydentowi.
P
Pewnik
...siebie, nie miasto.
g
gość
bo program był w telewizorze przez 2 dni, z Prezydentem to taki 15 minutowy epizod do obejrzenia zresztą w necie, a powiedziano i pokazano naprawdę dużo o Jeleniej Górze, tak więc było 2 godziny mówienia o mieście więc jak na TV to bardzo dużo. Po prostu GW robi tanią sensację, może dlatego, że nikt typu p. Rybak nie wystąpił w odróżnieniu od porannego programu w wizjonerskim Wrocławiu pełnego zresztą w tle meneli i alkoholików - ale o tym, że niedopita patologia pokazała prawdziwe poranne oblicze Rynku to już z ww powodów nie napisali.
z
zwykły Czarek
jest takie imię "Cezariusz"?
j
j-a
"Złotówka na ten cel nie popłynie z miejskiego budżetu - przekonuje rzecznik prezydenta Cezariusz Wiklik" - za reklamę zapłaci spółka miejska..
v
vel pinokio
Ten z Jeleniej ma przynajmniej co promować. A nasz partacz czym się pochwali? AOW wybudowaną przez Schetynę? Stadionem vel srajtaśmą czyli studnią bez dna i miejscem spotkań vipów z rady miejskiej żeby się nażreć sushi za frajer? A może w pełni inteligentnym systemem ITS. Jest tak dobry, że jak nie działa to jest tylko lepiej na ulicach. Być może jak wystarczy czasu antenowego to dobrze byłoby dopowiedzieć coś na temat tramwajów plus, które na usilne prośby mieszkańców plusami już nie są.
K
Kazik
Ludziska to ty i twoja teściowa?
c
ciągle źle
Może i prezydenta jelonki popiera coraz mniej obywateli to jednak nie powinniśmy ciągle narzekać, 45K za promocję w takim czasie antenowym i w stacji jakby nie było od dużej oglądalności to chyba nie jest tak dużo. Zrobił promocję źle, nie zrobi też będziecie narzekać i ta w kółko Macieju
a
alter Hirschberger
Też go ludziska w Jeleniej mają już serdecznie dość.
Dodaj ogłoszenie