Takie spotkania nowo powołanego prezesa MPK Wrocław będą odbywać się w każdą środę w godzinach 15.00-17.00 w pokoju numer 4 w siedzibie Biura Obsługi Pasażera MPK, przy ul. Bolesława Prusa 75-79.
Jest to jedno z pierwszych działań, którego celem jest otworzenie MPK na szeroką współpracę z mieszkańcami miasta. Przypomnijmy, że w ostatnich tygodniach Spółka dołączyła do lokalnej inicjatywy Partnerstwo dla Ołbina.
– Tak jak powiedziałem po powołaniu mnie na stanowisko prezesa zarządu, jestem otwarty na pomysły i konstruktywną krytykę – także ze strony pasażerów. Cotygodniowe dyżury będą doskonałą okazją, by tę zapowiedź wcielić w życie – zapowiada Krzysztof Balawejder.
Otwarte cotygodniowe dyżury są także doskonałą szansą, aby zapytać prezesa Balawejdera m.in. o plany Spółki na najbliższe lata, o tabor i inwestycje.
W każdym środowym spotkaniu będzie brał udział również kierownik BOP, który pomoże, jeśli będzie to konieczne, napisać skargę albo… pochwałę.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?