Kto powinien odwiedzić te targi? Inwestor z kapitałem szukający pomysłu na biznes lub osoba z własnym biznesem szukająca nowych inwestycji.
Targi dla zwiedzających rozpoczną się w sobotę o godzinie 10 i potrwają do godziny 18.30. W niedzielę będą jednak trwały krócej: od godz. 10 do 16.30.
Targom towarzyszyć będą konferencje i panele dyskusyjne. Prelegenci wyjaśnią, jak założyć własną firmę i jak pozyskać środki na rozwój biznesu. Zarówno wystawcy, jak i odwiedzający będą mieli okazję zasięgnąć informacji o znakach firmowych, kapitale początkowym, prawach i obowiązkach franczyzobiorcy, a także dowiedzieć się, jak opracować plan działań marketingowych. To także okazja do nawiązania nowych kontaktów.
Franchising Fair to targi obejmujące kilkanaście branż. Dlatego pojawią się na nich przedstawicieli usług dla biznesu, reklamy, edukacji, mody, motoryzacji, nieruchomości, urody i fitness oraz zdrowia.
Swoje stoiska będą miały firmy z branży spożywczej i gastronomii. Znajdziemy tam przedstawicieli sieciowej agencji nieruchomości Metro-house, the Secret Soap (sklepy sprzedające kosmetyki naturalne) oraz Bike Cafe – sieć mobilnych kawiarni rowerowych. Wśród sponsorów i partnerów targów znaleźli się Energa Pro, Play, Nowy Rynek, Vileroy & Boch oraz WGN Nieruchomości.
Bilety wstępu są na stronie franchisingfair.pl. Dwudniowy karnet kosztuje 25 zł, wejściówka na jeden dzień – 15 zł.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?