Ponad 10 500 biegaczek i biegaczy z całej Polski pobiegło dla 8 małych bohaterów Biegu Firmowego 2021!

Materiał informacyjny Fundacja Everest
Bieg Firmowy odbył się już 16 raz
Bieg Firmowy odbył się już 16 raz Materiały prasowe
Tegoroczny Bieg Firmowy został podsumowany - w sobotę, 22 maja, na ulice wyruszyło ponad 10 500 uczestników, którzy pokonując łącznie 55 073 km, pomogli 8 podopiecznym Fundacji Everest. Formuła hybrydowa wydarzenia odniosły ogromny sukces, zapisując wirtualną sztafetę jako największy event sportowy tej wiosny.

Bieg Firmowy odbył się po raz szesnasty, po raz drugi w formule hybrydowej - z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Activy. Ponad 10 500 uczestników z 552 firm wzięło udział w wirtualnej sztafecie, aby wesprzeć 8 małych bohaterów Fundacji Everest. Biegacze z różnych miast w Polsce, wystartowali tego dnia, aby zjednoczyć się we wspólnej pasji i wesprzeć charytatywny cel projektu. Na kilka dni przed finałem tegorocznej edycji, Bieg Firmowy został uznany za najlepszy projekt CSR roku 2020 według jury MP Power Awards.

- Wspólnie pokonaliśmy ponad 55 000 kilometrów! Hybrydowa formuła wydarzenia sprawiła, że biegacze startowali m.in. z: Wrocławia, Warszawy, Trójmiasta, Łodzi, Krakowa czy Poznania. W ramach treningów i dnia Biegu Firmowego uczestnicy pokonali łącznie prawie 120 000 km. To tak, jakby przebiegli równik... 3 razy! Nasi biegacze, po raz kolejny, udowodnili, że mają wielkie serca. Dziękujemy! - komentuje Ewa Mróz, Prezes Fundacji Everest.

Gratulujemy wszystkim biegaczkom i biegaczom, którzy podjęli wyzwanie i wzięli udział w Biegu Firmowym 2021. Uważnie śledźcie kanały społecznościowe, w najbliższym czasie pojawią się tam wyniki wszystkich konkursów oraz oficjalny film z wydarzenia Bieg Firmowy 2021. Organizatorzy biegu zachęcają również do pomocy w projektowaniu kolejnej edycji i wypełnieniu krótkiej ankiety:
https://bit.ly/3bJGlQs

Do zobaczenia za rok!
Sponsorami wydarzenia były firmy ZF, Credit Suisse, LG i Pyszne.pl. Partnerami Technologicznymi wydarzenia były firmy Deviniti, Activy Sport oraz Mindy. Partnerami wydarzenia były firmy ADECON, MAHLE oraz Lewczuk Łyszczarek i Wspólnicy. Sponsorem nagród była firma Katalog Marzeń. Ambasadorem wydarzenia był Jason Hunt.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska