Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

PolskiBus spóźniony 90 minut. I żadnej informacji

Marcin Kaźmierczak
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Fot. Mikolaj Suchan / Polskapres
W piątek, wraz z kilkoma innymi pasażerami miałem nieprzyjemność spędzić prawie dwie godziny w nocy w oczekiwaniu na opóźniony autobus firmy PolskiBus relacji Wrocław – Zakopane. Nie otrzymaliśmy żadnej informacji o opóźnieniu, a telefon dyspozytora nie odbierał. Czy tak ma wyglądać obsługa klienta firmy, która chce uchodzić za lidera przewozów autokarowych w Polsce? – pyta wrocławianin Paweł Puławski. PolskiBus przeprasza. I tłumaczy, że autobus się spóźnił, bo... był piątek.

- Niestety w piątki w godzinach wieczornych, kiedy ruch na drogach jest szczególnie wzmożony, może dochodzić do nieplanowanych opóźnień na trasie - przekonuje Piotr Pogonowski, dyrektor marketingu i komunikacji w firmie PolskiBus. - Dodatkowo okres wakacyjny sprawia, że użytkowników dróg jest dużo więcej, niż zazwyczaj, więc występują korki i utrudnienia, na które nie mamy wpływu. Opóźnienie na wspomnianym kursie wyniosło 90 minut na przystanku we Wrocławiu, natomiast do Zakopanego autokar dojechał z 40-minutowym opóźnieniem - dodaje Pogonowski.

Dlaczego dyspozytorzy nie odbierali telefonów od pasażerów? – Pasażer może szukać informacji u dyspozytora, jednak jest to kontakt dedykowany przede wszystkim dla kierowców, którzy zgłaszają opóźnienia lub kolizje, na które dyspozytor musi niezwłocznie reagować np. planując dodatkowe objazdy czy podstawiając dodatkowe pojazdy – zauważa Pogonowski.

W jaki więc sposób należy szukać informacji o opóźnieniach, by nie narazić się na kilkugodzinne oczekiwanie na dworcu?

– Najlepszym źródłem informacji dla pasażerów jest zakładka „komunikaty” na naszej stronie internetowej, gdzie Biuro Obsługi Klienta zamieszcza wszelkie aktualne informacje na temat nieprzewidzianych wydarzeń na trasach, czy spóźnień. W przypadku otrzymania zgłoszenia od kierowcy wysyłamy również do podróżujących, którzy przy zakupie podali numer kontaktowy, SMS-y informujące o opóźnieniu – dodaje Pogonowski.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska