- Niestety w piątki w godzinach wieczornych, kiedy ruch na drogach jest szczególnie wzmożony, może dochodzić do nieplanowanych opóźnień na trasie - przekonuje Piotr Pogonowski, dyrektor marketingu i komunikacji w firmie PolskiBus. - Dodatkowo okres wakacyjny sprawia, że użytkowników dróg jest dużo więcej, niż zazwyczaj, więc występują korki i utrudnienia, na które nie mamy wpływu. Opóźnienie na wspomnianym kursie wyniosło 90 minut na przystanku we Wrocławiu, natomiast do Zakopanego autokar dojechał z 40-minutowym opóźnieniem - dodaje Pogonowski.
Dlaczego dyspozytorzy nie odbierali telefonów od pasażerów? – Pasażer może szukać informacji u dyspozytora, jednak jest to kontakt dedykowany przede wszystkim dla kierowców, którzy zgłaszają opóźnienia lub kolizje, na które dyspozytor musi niezwłocznie reagować np. planując dodatkowe objazdy czy podstawiając dodatkowe pojazdy – zauważa Pogonowski.
W jaki więc sposób należy szukać informacji o opóźnieniach, by nie narazić się na kilkugodzinne oczekiwanie na dworcu?
– Najlepszym źródłem informacji dla pasażerów jest zakładka „komunikaty” na naszej stronie internetowej, gdzie Biuro Obsługi Klienta zamieszcza wszelkie aktualne informacje na temat nieprzewidzianych wydarzeń na trasach, czy spóźnień. W przypadku otrzymania zgłoszenia od kierowcy wysyłamy również do podróżujących, którzy przy zakupie podali numer kontaktowy, SMS-y informujące o opóźnieniu – dodaje Pogonowski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?