Polacy się bogacą. Kupujemy coraz więcej dóbr luksusowych

Agencja TVN

Wideo

- Rynek dóbr luksusowych w Polsce rozwija się, ponieważ rośnie liczba zamożnych i bogatych Polaków, którzy te produkty nabywają - powiedział Andrzej Marczak z firmy KPMG podczas prezentacji strategii Grupy BMW w Polsce. Strategii tej przyświecać ma hasło „Luksus jutra”, a opierać ma się ona na globalnych i lokalnych trendach w tym zakresie. BMW jest w Polsce liderem rynku motoryzacyjnego, marka zaś - będąca produktem samym w sobie - stanowi synonim luksusu, którego rynek w Polsce ma się coraz lepiej.

- Szacujemy, że rynek dóbr luksusowych w Polsce w 2016 roku wart był ponad 16 mld zł - powiedział Marczak.

W jaki sposób zareagowałby rynek produktów luksusowych w czasach kryzysu? - Luksus opiera się kryzysom - mówi Beata Orkwiszewska, group account director w fimie Havas LuxHub. - Nawet w czasie wojny kobiety pozwalały sobie na odrobinę luksusu i kupowały sobie markowe szminki - argumentuje.

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

-
Szminki to może k.........kupowały.
P
Prima Aprilis
Przez moment myślałem, że to na poważnie.
Dodaj ogłoszenie