Oto cała treść listu do redakcji:
_Proszę o opisanie sytuacji w jakiej zostali postawieni pasażerowie tj. jak co dzień czekałem na pociąg ICE relacji Słupsk- Kołobrzeg, planowy odjazd 16:01 z dworca Wrocław Mikołajów, a tu komunikat "o zamknięciu trasy" oraz po chwili kolejny dla pasażerów Kolei Dolnośląskich "o podstawieniu komunikacji zastępczej ... sprzed dworca Wrocław Osobowice" ... i to koniec!
Próbowaliśmy zadzwonić na infolinię ICE, niestety usłyszeliśmy że wszystko zgodnie z rozkładem. Na dworcu rzecz jasna brak jakiejkolwiek osoby, która mogła by powiedzieć co dalej, co pojedzie, jak się stąd wydostać etc.
Moje pytanie: dlaczego ICE nie zadbało w jakikolwiek (nawet najmniejszy sposób) o swoich pasażerów? w zakresie informacji, pokierowania, komunikacji zastępczej, poczęstunku etc.
CZYTAJ TAKŻE:
Moje kolejne pytanie: w jaki sposób pasażerowie Kolei Dolnośląskich mieli się dostać na dworzec Wrocław Osobowice? widziałem takich którzy udali się na komunikację miejską; takich którzy wezwali TAXI; ale i takich którzy pozostali na dworcu ze względu na brak orientacji w topografii miasta czy komunikacji miejskiej.
Rozumiem opóźnienie związane z sytuacją nadzwyczajną; nie rozumiem podejścia zwłaszcza ICE w zakresie obsługi sowich pasażerów - jest to niedopuszczalne! Koleje Dolnośląskie - biorąc pod uwagę powyższą sytuację, pomimo pewnych niedociągnięć należy chyba pochwalić. Nie było idealnie- ale była próba "złagodzenia" zaistniałej sytuacji.
Z wyrazami szacunku
Michał (nazwisko do wiadomości redakcji)_
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?