Pociąg z Wrocławia do Pragi nie jeździ. Przewoźnik zawiesił połączenia i anulował bilety

Marcin Kruk
Marcin Kruk
Przestały kursować pociągi do Pragi. Pasażerów z Wrocławia do Pragi i z powrotem woził od grudnia 2019 r. prywatny czeski przewoźnik Leo Express. Połączenie działało dzięki umowie zawartej z Kolejami Dolnośląskimi. - Prawdopodobnie połączenia zostały anulowane 23 lutego – alarmuje Paweł Nowak. Sprawą zajął się reporter Marcin Kruk.

- Prawdopodobnie połączenia zostały anulowane 23 lutego. Nigdzie nie ma oficjalnych informacji w tym temacie, natomiast nie da się przeprowadzić rezerwacji biletów na żadne połączenia z Wrocławia na stronie przewoźnika. Na Facebook'u ludzie piszą, że ich rezerwacje zostały anulowane – pisze Czytelnik Paweł Nowak.

Rzeczywiście, czeski przewoźnik Leo Express od najbliższego weekendu zawiesi połączenie na dwa miesiące: - Do Pragi jeździmy od grudnia, już trzy miesiące. Połączenie cieszy się od początku bardzo dużym zainteresowaniem pasażerów i turystów. Nie ma mowy o jego likwidacji. Czesi wstrzymują połączenie w marcu i kwietniu na czas przeprowadzenia modernizacji linii kolejowej po stronie czeskiej – informuje Michał Nowakowski, rzecznik dolnośląskiego marszałka.

Przerwa w kursowaniu do Pragi związana jest z pracami na torach prowadzonymi pomiędzy Usti nad Orlicą i Lichkovem. Pociągi z Wrocławia do stolicy Czech wrócą, kiedy przedsiębiorstwo zarządzające czeską infrastrukturą kolejową zakończy modernizację. Ma to nastąpić do 30 kwietnia, więc pasażerowie jak najbardziej mogą planować majówkę na praskiej starówce.

Jak informuje Leo Express, pieniądze za anulowane bilety są zwracane pasażerom po podaniu numeru biletu. Wszelkie sprawy związane ze zwrotem można załatwiać poprzez polską infolinię czeskiego przewoźnika (trzeba dzwonić na numer: 22 263 02 97)

Zobacz koniecznie

iPolitycznie - 300 milionów Putina by skorumpować Świat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

w
wieprz ze Świniar

Wrocławianie oczekują bazaru, gdzie można kupić tanią marchewkę, używane portki i różne klamoty z szabru, a nie dworca. I tak nikogo tu nie stać na bilety na pociąg.

J
Jakub Adamczyk

Najpierw remonty zaniedbanych linii kolejowych do Lwówka (linia zamknięta przez Koleje Dolnosląskie rok temu!)., Karpacza, Kowar, Świeradowa, Kamiennej Góry, a potem można będzie myśleć dworcach we Wrocławiu. Najpierw Dolny Śląsk, potem Wrocław!

G
Gość
26 lutego, 13:11, Gość:

Ciekawe, że każdy artykuł o tematyce kolejowej, wabi na forum tyle osób opóźnionych umysłowo. Wiedziałem od dawna, że bycie miłośnikiem Komunikacji nie jest do końca normalne, ale traktowałem tych ludzi z wrocławia jak nieszkodliwych ekscentrykow. Tutaj widzę, że nadmiar zainteresowania tematyką kolejową, powoduje ciężkie upośledzenie umysłowe.

Odnoszę to samo wrażenie

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie